com s' organitza un campionat?

Missatges de campionats ja pasats.
lluças
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 06 juny 2006, 17:57

com s' organitza un campionat?

EntradaAutor: lluças » 10 jul. 2006, 18:28

hola a tots soc nou al butinet.. bueno ja fa un 2 o 3 mesos i m'agrada molt la gent que hi ha aqui, acostuma a ser gent bastant sana, i m'agradaria saver com puc organitzar o qui un campionat al meu poble. Gracies.

SAMA
Contro
Contro
Entrades: 11
Membre des de: 06 març 2003, 17:08

Organització campionat

EntradaAutor: SAMA » 12 jul. 2006, 13:49

Hola Lluças,

Benvingut doncs al butinet, ens alegrem et sentis bé entre nosaltres.

Referent al que dius de com s'organitza un campionat, no té cap complicació, en tot cas dedicació i treball per tindre-ho tot apunt pel dia que el vulguis fer.

En primer lloc, buscar la data adient i fer-ho s'apiguer amb temps suficient per què tothom que vulgui participari faci les seves previsions.

En quant a sistemes de joc, depen del lloc on sigui el teu poble, perquè tinguis una idea al gironés hi ha la costum de fer els campionats per eliminatories, a la resta del nostre pais, Catalunya, normalment és juga amb el sistema suis tots contra tots els que tinguin la mateixa puntuació, amb el benentés de que la primera partida s'aparellaran per sorteig i a partir d'aqui jugaran entre ells els que tinguin la mateixa puntuació amb un màxim de 5 ó 6 partides cada campionat per dilucidar-ne el campió i així succesivament a qui se'ls hi donaran els premis al efecte, que previament decideixin els organitzadors.

Les partides s'acostuman a jugar a 12 dats i 121 punts.

Al llarg del campionat s'han d'anar contabilitzan els punts a favor i en contre de cadascuna de les partides.

Per a més informació pots comunicar-te amb mi a l'adreça de correu marsalva@eresmas.com, i amb molt de gust t'ajudaré amb el que necesitis per l'experiència que tinc en organitzar campionats.

Espero haver-te ajudat.

Un abrçaçada

sama

lluças
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 06 juny 2006, 17:57

EntradaAutor: lluças » 19 jul. 2006, 10:02

Hola sama gracies avançs que res per respondre.
He de preguntar a la comisio de festes tot aixó pero no li veig la complicació ja os anire informant, per cert no he entes gaire lo de 12 dats? i jugaran entre ells tots els que tinguin la mateixa puntuació?

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 19 jul. 2006, 15:08

lluçàs company nomès un petit consell, juga uns quants campionats i si pot esser d'arreu de catalunya millor així podràs veure com s'organitzen i treur conclusions envers el teu

atentament

psc

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

mm

EntradaAutor: marzebetiko » 05 set. 2006, 11:28

cataluña no es un pais de momento safa esa la priwmra la segundo ,yo soy de castellon y gao los campeonatos modo eliminatoria ,e s mas facil y tambien mola jejeje

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 05 set. 2006, 13:37

perfecte marzebetiko, sistemes de eliminatories , ja m'explicaràs la cara que fotaràs el dia que vagis a jugar a lleida per el teu sistema, i a la primera ma nomes tinguis set i vuits i et fotin al carrer, xapeau , a mí m'agrada jugar a la botifarra i quan mes partides millor, de entrada perqué es una manera de coneixer gent diferent, i d'altre per veure moltes mes varietats de la botifarra, tot va a gustos pero amb el meu ranking de sistemes de campionat l'eliminatoria ocupa el darrer

en Quan a Catalunya sigui o no un país , ´no hi ha discussió es una nació sense patria res més, però desitjo que tot arribi, i quan així passi per lo meny que no siguem tant separatistes que els nostres veïns espanyols

apa a reveure
psc

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

f

EntradaAutor: marzebetiko » 05 set. 2006, 19:30

alp los sistemas de eliminatoria tienes razon q1ue son pero que los suizos pero los suizos valen 50 € , la segunda es k kieras o nno cataluña es de españa querais o no , porque si no tendrias liga propia de futbol , seleccion de futbol sola , etc no es un pàis cataluña ni una nacion lo siento alp

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 05 set. 2006, 19:52

Sr. Marzebetiko, perdoni la meva ignoràciam, però ha de comprendre que un es un pagès de muntanya y moltes vegades es perd amb tantes paraules no entenc que ha de veure els suissos amb els cinquanta euros i el sistema de eliminatòries pero bé potser si que vostè te tota la rao

en quan a la segona part del seu escrit que aqui publico

, la segunda es k kieras o nno cataluña es de españa querais o no , porque si no tendrias liga propia de futbol , seleccion de futbol sola , etc no es un pàis cataluña ni una nacion lo siento alp


No creec que sigui el millor lloc per parlar si Catalunya es una Nacio,un Pais o una comunitat autonómica, ja obrirem un post en el seu lloc corresponent , pero mira tinc ganes de dir la meva


Moltes vegades no es pas mes important lo que ets sino mes aviat com et sents i jo la veritat em sento català no pas espanyol, i no hi puc fer res, i per a mi la meva bandera es la senyera, ja que és de la corona d'aragó i tot això però es la senyera que representa el meu Pais i la meva Nació , que d'aqui em digui que estem sota la bandera espanyola, mala sort algun dia tindrem una autonomia com la de portugal (els brams) i desitjo que com avans sigui millor,


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron