Hospedatge a Manresa

Missatges de campionats ja pasats.
mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

Hospedatge a Manresa

EntradaAutor: mauri » 19 nov. 2002, 18:07

Bones!, vist les expectarives que vindra molta gent de fora, i que els Hotels que doneu son cars (per la majoria), he trobat unes alternatives.

Una opció molt bona es l'Alberg. Si es treu el carnet com a grup, o sigui com a Butinet.org, i reunim al voltant de 15 persones el preu es de 12 € per persona, dormir i esmorçar, a mes aquest carnet val per si necessiteu organitzar un altre campionat arreu del mon, en la xarxa d'albergs. Si l'organització no fa aquest carnet, us el heu de fer individualment i el pre es de 5 € i tambe el podeu fer servir en qualsevol lloc. El preu de si haneu individualment es: mes grans de 26 anys 16€ i menors de 26 anys 12 €.
Ah! me'n descuidava, a nivell grup pensio complerta o mitja pensio no recordo be, es de 16,5 €. Els que si apuntin han de portar llençol de dalt i tovallola, si voleu allà en deixan però us cobren suplement.
L'altre opció es les Pensions, Manresa està molt malament amb aquests apartats, però m'han dit que la que està bé, es neta, es la Pensió La Masia, però esta ubicada al casc vell de Manresa. No he demanat preus, ja que he considerat que la millor opció era l'Alberg, tant si es va sol com a nom de grup.

Espero us hagi pogut ajudar a tot-es, especialment a Cris que estava molt preocupada.

Salut i smuacksssssss a tothom!!!
mauri l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 nov. 2002, 02:04, en total s’ha editat 1 vegada.

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 19 nov. 2002, 18:09

Perdo, veig que cada vegada que he insertat el simbol de euro, surt aquest codi € , no ha estat culpa meva ho sento.

rufi
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 19 set. 2002, 12:17

EntradaAutor: rufi » 19 nov. 2002, 20:48

Gràcies per l´informació Mauri, pero podries especificar una mica + sobre l´hotel de St, Fruitós ( com s´arriva, etc...)ejem, si no es molèstia.
Salut

Cris
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 18 set. 2002, 23:49

Allotjament a Sant Joan de Vilatorrada

EntradaAutor: Cris » 19 nov. 2002, 20:50

:) :) Moltes gràcies, Mauri maquissim :P :lol: :lol: , molt agraida.

Jo he trucat també a l'Alberg, m'han dit que l'organització ja s'havia posat en contacte amb ells i que de moment no han fet cap reserva.

He preguntat per mi sola preus i com que sóc més gran de 30 anys el preu és: 11€ el carnet i 16€ dormir i esmorzar. Per la nit l'hora que tanquen l'Alberg és a les 11 de la nit, he preguntat per arribar més tard i m'han dit que si s'avisa es pot arribar, ja que tenen un servei de vigilància i se'ls hi diu a ells, sempre i quan no es faci soroll. Sense carnet no es pot utilitzar l'Alberg, aquest és imprescindible.

Mauri, de veritat moltes però que moltes gràcies, :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Cris

Cris
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 18 set. 2002, 23:49

Re: Hospedatge a Manresa

EntradaAutor: Cris » 19 nov. 2002, 21:16

Em deixava una coseta. Al preguntar per l'allotjament només se'm va informar de dos hotels de Manresa: Els Noguers i Pere III. Les pensions que he trobat, també a Manresa són:

Hostal Canudas
Meix Hostal
Mundial La Llum, i
Pensión Oasis

La pàgina web és: http://www.guiagroga.com

Vinga fins una altra, smuas a tothom

Cris

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 20 nov. 2002, 01:48

Per el campionat del dia 30, s'han donat el nom de 2 hotels que son els unics que surten a Manresa un es el hotel Pere III, i l'altre es els Nogueres i s'han donat per facilitar la busqueda d'allotjament a la gent interessada igual que s'han trovat dos pensions a San Joan de Vilatorrada mateix que ja no cal ni donarles ja que la gent que buscava allotjament s'ha vellugat i estan plenes, per lo tant queda la possibilitat dels 2 hotels o tb la del alberg que ja que mauri s'ha preocupat de posarlo aqui mateix me estalvia la feina. Si algú més sap o veu altre solució el convido a escriurala aqui tb.
amuakkk@@@@@@@@@@@@@@@s enormes per tothom :wink:


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

cron