ButiTrobada NO-Oficial a GIRONA!!!!!

Missatges de campionats ja pasats.
morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

Potser que fem servir la paperera

EntradaAutor: morfeo » 27 març 2003, 17:00

Hola.No tinc gaire tirada a escriure als foros :oops: ,però avui no puc evitar el fer-ho.
Voldria dir-vos a tots unes cosetes.
En primer lloc agraïr moltisim al @Carles i a tota la gent que ha fet possible el butinet, dons aqui a mes de poder disfrutar del joc de la butifarra he conegut a moltisima gent encantadora.
En segon lloc explicar que a mi particularment m´encanten les trobades (siguin del tipus que siguin, oficials,no oficials, sopars,totes vaja) entre els butinetaires, m´encanta poder coneixer la gent amb qui jugo cada dia i poder fer unes mans amb cartes :) , i xerrar amb tots ells ( i ellas :lol: ).
En tercer lloc deixar clar que jo no vull entrar en aquest joc de " dimes i diretes" :( :cry: :cry: , que l´únic que aconsegueix es fer mal al bon ambient de tota la comunitat butinetaire.

Per aixó us voldria demanar a TOTS , que fem servir la famosa paperera i llencem a dins totes aquestes xafarderies i mal rotllos i entre tots fem tot el possible per mantenir el ambient agradable i encantador del que sempre hem pogut disfrutar a la butinet.

morfeo.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 27 març 2003, 22:45

Hola a tohom. No m'agrada la polemica ni tampoc discutir pero després del que he llegit avui no em queda més remei que puntualitzar algunes coses. Es molt senzill tot plegat. Es tracta de com es va planejar, organitzar i executar la I Butitrobada a Girona.
Després de un sopar celebrat el día 27/12/02 a Vilanova i la Geltrú on ens varem reunir uns quants butinaires vaig començar a pensar en la possibilitat d'organitzar una trobada. Llavors el día 10/1/03 vaig escriure un missatge al foro (encara hi és per cert) on demanava colaboració per a montar una trobada a Girona i reclamava que com era possible que mai s'hagués fet encara. Varen respondrem uns quants butinaires que posteriorment varen ser part activa en tota la organització. Llavors vaig donar el segon pas. Parlar amb el Carles a veure si era possible anunciar la trobada als foros i si ens la podía publicitar. A la primera questió ens va dir que cap problema pero que parlessim amb els que estaven preparant la trobada de Palafrugell per la qual encara no hi havia data. En canvi em va negar de promocionar-me argumentant que faría un greuge comparatiu amb altre gent que li havía demanat anteriorment i ho vaig entendre perfectament.
Llavors i seguint les seves instruccions em vaig posar en contacte amb el blues, cap visible de la organització del tema de Palafrugell. Ell em va respondre que estaven pendents de una reunió pero que en cap cas la trobada sería abans de finals d'Abril o primers de Maig. Com que passaven els dies i la ditxosa data no s'acabava de fixar em vaig tornar a posar en contacte amb el Carles per dir-li que tenía intencions de tirar-ho endevant tot plegat. Vaig parlar llavors amb la jiji perque em penjés l'anunci als foros el día 30/1/03 amb el vist i plau del Carles que en va ser informat (ella li va demanar especificament). Posteriorment vaig començar a promocionar la trobada al xat general juntament amb alguns col.laboradors i en tot moment a partir d'aquell día 30/1/03 en que es va penjar l'informació al foro es va fer una promoció convidant a tohom que volgués venir per a fer un dinar i un campionat. Això es feia a tota hora, tothom hi era present i ningú pot dir que no n'estés informat. Ningú, i repeteixo, ningú em va dir en cap moment que jo estés interferint res de res. Si algú hagués tingut algun problema penso que era llavors que havía de parlar i no ara.
A partir d'aqui i de manera espontanea aquesta gran familia que és el Butinet es va movilitzar i és va començar a apuntar a una trobada pensada per a tots ells i per a gaudir dela butifarra que és el que ens uneix. No hi ha més historia la resta ja la vareu veure el día del campionat.
Dit tot això i esperant que si algu té alguna cosa a dir que parli ara o que calli per sempre m'acomiado de tots vosaltres una mica trist per tots els esdeveniments que estan passant.



PD. Una darrera cosa. La trobada de Palafrugell no s´hagués pogut celebrar en cap cas igualment. Problemes tecnics ho impedien pero això no us ho explicarà ningú.

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 27 març 2003, 23:04

Polèmica i no està el Maverick? Quin greu li sabrà quan li expliqui!!

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

Per alusions

EntradaAutor: blues » 28 març 2003, 09:29

noi_bo ha escrit:PD. Una darrera cosa. La trobada de Palafrugell no s´hagués pogut celebrar en cap cas igualment. Problemes tecnics ho impedien pero això no us ho explicarà ningú.


Olles, d'entrada passo de polèmiques... ara, em veig en la necessitat de replicar aquesta darrera PD del Noi bo... per cert incerta de totes totes.

Mira de "problemes tècnics" com tu dius no n'hi habia cap ni un... el organitzadors de Palafrugell juntament amb la gent del Butinet vàrem pensar que les dues trobades eren massa properes en el temps i palafrugell encara està força més lluny de Girona, per tant, per no interferir amb la Butitrobada i per tal que en el plaç de mes o mes i mig els amics del Butinet no haguessin de anar tant lluny, vam decidir d'aplaçar-la al setembre...

Els problemes venen ara al setembre... ja que és temps de casaments i tal (la veritat no sé perquè es casa la gent :), però en fi aquest és un altre tema hahahhahahahhah)... gent que a mi particularment m'agradaria que fos a la trobada de Palafrugell no hi serà per aquest motiu... el grup que tenia que fer el fi de festa té bolos gairebé totes les setmanes i han més coses però tampoc cal referenciar-les... tot això ens ho haguessim estalviat fent les coses una mica millor per part de tots...

Quant és va decidir aplaçar la trobada de Palafrugell és feu amb la sana intenció de que una trobada Oficial no quedés massa propera en una trobada 'no oficial' i crec que aquí el @Carles i els demés @ vàrem estar encertats... tot hi això ha estat imposible evitar la polèmica... Estic trist, i sens dubte els que fem bones amistats al Butinet d'aquí un dies tot aquest debat insuls que estem tenint ens farà caure la cara de vergonya...

Deixem-nos de collonades, juguem a la butifarra i llestos...
La resta és simplement ganes d'emmerdar-ho tot...

Au... matem-ho que tot això m'avorreix massa :)

Josep M.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 28 març 2003, 11:36

Bones blues. Totalment d'acord amb tu en que és lamentable el que ha passat aquests darrers dies. Pero de la mateixa manera en que tu has contestat per alusions al mateix dret em vaig acollir jo doncs les acusacions que s'em feien considero que eren molt greus. D'altre banda respecto la postura que vareu prendre d'aplaçar la trobada de Palafrugell pq no hi haguessin 2 trobades en un plaç curt de temps pero la vostra és una opinió diferent a la meva simplement. Penso que hi ha cabuda per una trobada cada mes i mig o dos mesos sense cap mena de problema doncs segons la meva teoría la gent està prou motivada com per anar a dos trobades en l'espai d'un mes i mig. La prova la tenim al campionat de El Rourell tot just una setmana després de la trobada de Girona i on penso que un gran nombre de usuaris del Butinet hi assistiran i molts d'ells estaven a Girona tot just la setmana passada.
D'una altre banda penso que és fonamental que en el futur parlem les coses de manera més clara per evitar aquestes desagradables situacions. Mai m'ha agradat comunicar-me amb la gent a través del messenger o de e-mail pq això molt cops dona origen a malentesos que no son culpa de ningú sino simplement de no trobar-nos cara a cara per a debatre les diferentes opinions.
Dit això i ja per acabar vull remarcar per si no va quedar prou clar que el que em va negar el Carles va ser unica i exclusivament no publicitar la trobada a traves del missatge de salutació quan entrem al xat del Butinet per a no fer un greuge comparatiu amb altre gent que li havía demanat amb anterioritat i tal com vaig expressar no em va suposar cap problema i ho vaig entendre perfectament. També remarcar que no ens varem entendre prou bé a l'hora de penjar el primer missatge als foros el día 30/1/03 pq ell va autoritzar la publicació d'aquest missatge pero en aquell moment no savía que ja haviem fixat un data concreta. Es tracta de un malentés del que assumeixo la meva part de culpa doncs era un tema prou trascendent com perque ho haguessim parlat cara a cara i no a través del messenger (repeteixo.... molts cops un niu d'embolics sobre tot per a mi que no soc gens destre en això de l'informatica).
M'agradaría donar per tancada la polemica el mes aviat possible doncs el que tinc clar és que aquí tots anem al mateix vaixell i encara que en coses tinguem diferents punts de vista això no ha de provocar cap mena de "mal rollo" per part de ningú.
Ens veiem demà a El Rourell i espero gaudir de la companyia de molts de vosaltres, de tota aquesta gran familia que formem els usuaris del Butinet.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 28 març 2003, 13:03

Deixem-nos de collonades, juguem a la butifarra i llestos...
La resta és simplement ganes d'emmerdar-ho tot...


Plas, plas, plas ... blues

Mare de déu senyor .... quan veig aquestes coses la veritat és que em sorprenc de la raça humana. Dic jo, quan hi ha un fregament entre dos persones/institucions ... o el que sigui ... no és millor parlar-ne en privat entre els interessats????

Vull dir que ... jo reconec que sóc xafarder ... i m'he llegit tots els missatges del foro :oops: , però no crec que sigui oportú que ni jo ni ningú s'hagi d'assabentar de res de tot això. Ja sé que no s'ha dit res fins ara i que, per lo que sembla, ni ha sortit de vosaltres mateixos ... sino de tercers, que han començat a fer circular rumors.

Per aquests que han sentit rumors ... crec que haurien d'oblidar-los tan aviat com els senten, l'únic que es fa creient-los és crear mal ambient. No és el meu problema si els @ han anat a Girona o no ... i si un d'ells hi ha anat, doncs perfecte ... què és això de dir que ha anat a espiar??? i si ho ha fet ... a mi què m'importa???? que espii tot el que vulgui, no crec que ningú es vulgui amagar de res (al menos, no hauria).

I si algú publica algún rumor (infundat o no) als fòrums, des del meu punt de vista, els @ no haurieu ni de dignar-vos, pràcticament, ni a respondre ... i menys en públic, que fa molt lleig. Per discutir calen dos persones. Trobo que només te sentit replicar per dir lo que ha dit el blues .... Matem-ho ... la resta de comentaris ... millor en privat.

Mireu, jo estic (des)organitzant una trobada a Salzburg, i tots hi sou benvinguts. Si coincideix amb alguna trobada oficial (crec que no), simplement serà mala sort per mi, ja que la majoria anireu allà i no vindreu a Salzburg. No he demanat fer publicitat al servidor, perquè se que per la de Girona no es va fer. Jo m'ho munto i m'ho manego ... qui vulgui venir serà benvingut i qui no vulgui/pugui ... mala sort. Però jo ... passo de malrollus. (per cert ... més informació a http://ciutatdesal.netfirms.com) ... jo em munto la meva pròpia publicitat ... jejejejje.

PS: Felicito al noi_bo per lo bé que va muntar la trobada (és lo que he sentit en boca de molta gent), al @Carles per no dir paraula en tot aquest merder i a tots els usuaris del ButiNET per fer possible que el treball d'en Carles i tots els @ serveixi per algo.

VaMp-wina

Guarderia de P-2 us donem la benvinguda al nou curs

EntradaAutor: VaMp-wina » 28 març 2003, 23:55

Hola Senyors?? no ho sé, no ho sé, sembla k ens fem vells, i ens carreguem de manies, quan tot tindria de ser un d'aquells petits moments feliços de la vida que no sabem valorar.
Ni papereres,ni res de trobades no oficials,ni mals rotllos.Si algú no té prou feina a casa seva que es busqui un curs de "diseño y confección" o "viste a tu Barbie".
Senyors! hi ha un moment que l'ésser humà necessita créixer i ara és el moment o no. Pel que no vulgui, que no emprenyi.
Si us plau feu bondat o us mossegaré......jo sóc dolent perquè sóc un vampir.....però per una vegada vull ser bo i desitjo que us mossegueu els uns als altres com jo us he mossegat, amb molt d'amor.
VaMp.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 29 març 2003, 11:47

Simplement, patètic!!!!!!!

Si us plau, deixem-nos de tonteries. Francament obrir els forus i haver de llegir més guerres, NO GRÀCIES!!!!!! Per això puc mirar les noticies de 2/4 de 9, les de les 22h i m'espero també a veure el TN nit.
Siguem més intel.ligents i no extrapolem petites pugnes individuals a mals rotlles generalitzats i a sobre plasmats als forus. Ostia!!! Siguem feliços, fem i deixem fer als altres!!!!
Evidentment tothom és lliure d'escriure el que vulgui, però demano que s'acabi aquí el tema!!!!! Gràcies!!!!!

CarlesG em trec el barret amb les teves paraules. Trileru, Serenu, Lera, Koldo, VaMp i wina... vosaltres també l'heu clavat!!!!!! (per cert, l'herba màgica... on? jejeje...)

Reketemuakas a tothom.
Feu l'amor i NO la guerra!!!!!!!
martawei

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 29 març 2003, 11:51

ups... una altre q no es sap loginar.
Wenu "lu dichu"... la de dalt sóc jo.
martawei

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 29 març 2003, 13:09

MARTAWEIPIIIIIIIIIIIIIIIIIIISIMA, TU SI QUE TENS RAO, :lol: :lol:


Feu l'amor, jugueu a butifarra i NO A LA GUERRA


Es dona el TEMA per acomiadat.

La familia Butinet


PD: @Carles podries enviar aquest tema a foro "Reliquies"?
Gracies

eiG

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 29 març 2003, 13:19

Ups...un altre que no es sap loginar.
Wenu "lu dichu"... el de dalt sóc jo.
eiG


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants

cron