Campionat No oficial de botifarra a El Rourell (Alt Camp)

Missatges de campionats ja pasats.
kiku
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 18 set. 2002, 21:23

Campionat No oficial de botifarra a El Rourell (Alt Camp)

EntradaAutor: kiku » 25 feb. 2003, 23:33

Hola Butinetaires!!!!

Heu de saber que el dia 29 de març se celebra un campionat de botifarra a la població de El Rourell a l'Alt Camp.

Cal aclarir, que no es tracta d'una trobada oficial ni no oficial del ButiNET, sinó tan sols un campionat que organitza la comissió de festes del poble.

Aquesta gent han pensat que seria interessant fer-ho públic en un lloc com aquest....que està ple de botifarreros, i amb l'esperança que el campionat tingui la màxima ressonància i èxit possible.

Per a tots aquells interessats a participar-hi aquí teniu alguna informació útil:

Població: El Rourell (Alt Camp)
Dia: 29 març
Hora: a partir de les 15.00
Lloc: Centre Social
Preu: 6 euros per persona el campionat i 20 euros si es vol sopar
Pagament: Caixa de Tarragona
Compte corrent: 2073 011772 0110087969 (indiqueu el vostre nick)

O parleu amb mi directament al xat

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 26 feb. 2003, 01:34

Bones kiku. Intentaré fer el que pugui per venir encara que me les hagi de veure amb tot d'occidentals jeje. De fet ja tinc una parella occidentaleta ella amb qui amb gairabé tota seguretat jugaré. Això de que no em doneu la petita s'em farà estrany pero... q cony provem-ho que no sigui dit. Aprofito per dir-te que és una alegría llegir-te per els foros i desitjo que ho facis més sovint. Penso que és important que aprofitem aquesta secció de campionats per a donar a coneixer als butinaires les diferents trobades ja siguin oficials, no oficials com de festa major etc... Ens uneix per sobre de tot la passió per la butifarra i també, com no, els amics i amigues que poc a poc hem anat fent aqui.
Per acabar dir-te que estariem encantats amb la teva presencia a Girona el 22 de Març... Estem preparant una cosa molt maca i que segur que serà del gust de tothom. Vinga anima't q quants més serem més riurem. Salut i manilles!!!.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 05 març 2003, 02:48

Kiku holaaa, hola a tothom!!!! :P , per raons de feina casi no me puc conectar aquesta quincena, espero aviat torni com abans, per si les mosques no et veig vull dir-te que comptis amb mi el dia 29 de març, un muakkkkassss !!!!! enorme a tots i totes i fins molt aviat, no us veig casi pero us tinc presents :wink: :wink: :wink: :wink:

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 30 març 2003, 16:21

Bones butinaires. Vull felicitar als organitzadors del campionat de El Rourell per el fantastic campionat que varen montar. Un entorn
molt acollidor i un ambient "butifarrero" fabulós juntament amb un gran exit d'assitència. Això es deu en gran part al promotor dins el Butinet d'aquest esdeveniment. Em refereixo al nostre estimat amic kiku que ha aconsseguit que passessim una vetllada inoblidable. Gracies kiku per ser com ets t'ho dic de tot cor. També vull destacar la germanor que hi va haver entre tots el butinaires cosa que demostra que per sobre de tot som una gran familia de la que em sento molt orgullós de formar part. Per acabar vull dir que si l'angels i jo varem quedar en el lloc 45é va ser perque no ens va pujar res de res eh???? jejeje. Vinga fins ara gent.


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

cron