2on. Campionat Oficial Butinet 13/09/2003 a Palafrugell

Missatges de campionats ja pasats.
blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

Obertes les inscripcions al 2on Campionat Oficial Butinet

EntradaAutor: blues » 07 ago. 2003, 08:51

Hola,
Ja podeu fer les vostres inscripcion pel 20n. Campionat Oficial Butinet de Palafrugell...

INSCRIPCIONS TANCADES

Les inscripcions acaben el 5 de setembre de 2003

salut,
Josep M.
blues l’ha editat per darrera vegada el dia: 10 set. 2003, 17:19, en total s’ha editat 1 vegada.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Aquí els teniu tots ... poseu-hi el nom adequat!!

EntradaAutor: DeepButi » 27 ago. 2003, 23:04

Imatge Sembla que la categoria moral dels humans està millorant ... ens han admès al campionat de Palafrugell

Imatge Ja era hora ... fa 76 anys que esperem aquest moment

Imatge Però i els que quedin per darrera nostre? Potser es deprimiran!

Imatge Patada al cul i que es fotin

Imatge Encara recordo … la buti formava part del meu programa d’aprenentatge

Imatge Els humans ens faran trampes ja ho veureu

Imatge No patiu, els Guardians vigilen, està tot controlat. Si teniu problemes ja ho sabeu: Klaatu Barada Nikto

Imatge bip biiiiiiiip bipbipbip biiipbiiipbipbip biiiiiiip (Per si un cas, jo em conectaré a l’ordinador central i guardaré còpia de tot)

Imatge Jo, de fet, sóc l’únic de la colla que no tinc res a veure amb ordinadors ni robots, però el ButiNet és així, es fan amics de totes classes

Imatge Parlo 187 idiomes jo solet … això de la buti està xupat

Imatge begly, begly http://www.btinternet.com/~reg.joy/sounds/twiki1.wav

Imatge Segons les meves estadístiques, no tenim pas uns percentatges massa brillants, ens haurem d’esforçar

Imatge Puc posar un parell de tifes de les meves … només per molestar … ooiioo

Imatge Puños fuera!!! acabem amb ells d’una vegada

Imatge Amb el mirall d’esferulador inferior no tindriem rival, però ara no sé on el tinc

Imatge De petita jugava amb el meu pare, però, és de veritat un record meu?

Imatge Roy … ves amb compte, et vull sencer quan tornis

Perquè m’ho feu això? No sabeu que no hi ha fotos meves? Bé, és igual, si hi ha nens, passeu-mel’s que jo els cuidaré.

Imatge No sé com perdeu el temps amb humans …

Imatge Sobretot sigueu ben educats, que ningú pugui parlar malament de nosaltres

Imatge Hauria d’estar prohibit aquest maleït costum de posar als fills el nom dels pares



DeepButi - Coi, aquesta colla s’ha ben desmadrat … ja cal que tingueu manilles.
DeepButi l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 ago. 2004, 17:22, en total s’ha editat 2 vegades.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

A veure qui m'ajuda

EntradaAutor: DeepButi » 04 set. 2003, 21:11

Com (suposo) tots sabeu, hi ha dos robots apuntats al campionat de Palafrugell.

Per analitzar què tal ho fan i mirar de millorar-los, em són de gran utilitat uns fitxers que es guarda a cada un dels vostres PCs.

Si algú fos tan amable d'enviar-me tots els fitxers (n'hi ha uns 20/25, molt petitons) de tipus "but" que teniu a la mateixa carpeta on hi ha el butinet ... li agrairia :)

Però, perquè siguin útils només em serveixen si hi heu fet moltes partides amb els robots. Per tant, si us plau, aquells que tingueu AL MENYS 300 partides i en tingueu ganes podeu enviar-los a DeepButi@yahoo.es

Si no sabeu quantes partides heu fet ... envieu-me un missatge i us remeto la darrera versió dels robots que ho indica quan comenceu una partida.

Gràcies

Tingueu manilles

Visitant

Re: 2on. Campionat Oficial Butinet 13/09/2003 a Palafrugell

EntradaAutor: Visitant » 10 set. 2003, 08:52

Bé, alguns dels participans ens preguntem si per tots aquells que hi passarem dos dies, divendres i dissabte, s'ha pensat algun tipus d'acte social ;-) tal com un sopar el divendres dia 12, una sortida de festa, etc...

En cas que fos així, on, quant i aqui ens em de dirigir?

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 10 set. 2003, 17:36

Eis... la resposta és afirmativa fem un sopar el divendres... mireu aquest misstage

http://www.butinet.org/foros/viewtopic.php?t=330

salut
Josep M.


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

cron