trobada-festa a Sant Gregori

Missatges de campionats ja pasats.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

trobada-festa a Sant Gregori

EntradaAutor: fritz » 15 abr. 2004, 16:23

1A. FESTA POPULAR JOAN AMADES DE SANT GREGORI




PROGRAMA DEL 22 DE MAIG DEL 2004

11 h.-Tertúlia sobre el joc de la botifarra a càrrec de Joan Turró, escriptor, Carles Vallvé, creador del Butinet, Enric Capo, creador dels robots del Butinet, i Llorenç Guilera, escriptor.
-Gimcana en bicicleta davant del pavelló poliesportiu, organitzada pel Club Ciclista Sant Gregori-El Llémena.
-Concurs de petanca als patis de les escoles, organitzat pel Club Petanca Sant Gregori.
-Taller de percussió de l’Associació de Músics de Sant Gregori.
- Exposició de fotografia a càrrec del Zoom.


12h.-Conferència “Vuits i nous i cartes que no lliguen” a càrrec de Joan Grau, del Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional.

13h.-Apavingasomi Joves Músics de Sant Gregori, organitzat per l’Escola de Música.

13.30h-Botifarrada popular amb la col·laboració dels carnissers de la vila.

15.30h-Joc de la botifarra i tallers de botifarra.

17h.-Activitats d’escacs organitzades pel Club d’Escacs Sant Gregori.

20h.-Missa en honor de Sant Bernardí de Siena, patró dels naipers, a l’església parroquial de Santa Maria.




A més, durant tot el dia l’Ateneu de la Vall del Llémena farà jocs per a la mainada i tindrà una parada informativa. El Club Ciclista també instal·larà un estand informatiu.


ORGANITZA: Grup Municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya a Sant Gregori
COL·LABOREN: Sardanistes de la Vall del Llémena, els carnissers de Sant Gregori Carnisseria Jordi, Carnisseria Miquel Vilà i Carnisseria Xevi Estrach, Transports i Excavacions Manel Reixach, Fleca i Autoservei Boix, Caixa d’Estalvis i Pensions “La Caixa”, Club de Petanca, Club Ciclista, Club d’Escacs, Ateneu de la Vall del Llémena, Escola de Música, Associació de Músics, Ràdio Sant Gregori, Zoom (amics de la fotografia de la vall del Llémena) i Ajuntament de Sant Gregori.


El dinar popular té un preu de 10 euros.
El termini màxim per apuntar-vos-hi és el 18 de maig.
Les inscripcions es poden fer a Caixa de Girona, a través del número de compte 20300079153300007429
Cal que deixeu el vostre nom quan feu l’ingrés i el dia 22 cal que porteu el resguard de l’entitat bancària per tenir dret al dinar.

Per consultes, al telèfon de contacte 972428117 (de 12h a 13h).


Bé butinaires, la festa ja està preparada, només desitjo que els que vingueu ho passeu molt bé i disfruteu al màxim.
Pels que volieu campionat, ho sento de tot cor peró amb tants actes ens ha semblat millor que la gent vingui a passar-ho bé sense necessitat de competir, aixó no vol dir que més endavant organitzem un campionat, ves a saber!
Us deixo un llistat de butinaires per si teniu dubtes: delor, beaglejr, nessa, ness, i jo mateix.
fritz l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 maig 2004, 11:55, en total s’ha editat 1 vegada.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

S'acava el plaç d'inscripcions...

EntradaAutor: fritz » 17 maig 2004, 11:54

Bones,
Només us volia fer memória, demà 18 de maig s'acava el plaç per apuntar-vos al dinar.
Ens veiem dissabte!!

Bé, he notat que molts heu despertat tard, teniu temps fins el dijous dia 20. Anirem de cul, pero que hi vols fer...

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

Agraiments

EntradaAutor: fritz » 24 maig 2004, 16:27

Hola,
Volia agrair al Butinet el seu suport per la difussió de la trobada i molt especialment a la @mafalda.Moltes gràcies per tot.

Si hi ha algu que li interessa escoltar la tertúlia, avui dilluns a les 21:00, la passen per diferit a ràdio Sant Gregori, 107.9 FM, només per la comarca del Gironés.


fritz

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 24 maig 2004, 17:02

Jo voldria agraïr al fritz l'amabilíssim tracte que ens va dispensar i que em donés l'oportunitat de participar-hi.

...

però demanaria especialment a tots els ButiNETaires de pro que s'abstinguin d'escoltar la ràdio avui ... perquè el meu prestigi quedaria francament malmès :? :( ... jo, un "obligat" amb solera, un gal irreductible, un que denuncia renuncios per un tres en lloc d'un dos, jo, sí, jo, en DeepButi ... vaig haver de defensar aferrissadament la "lliure" :evil: :evil:.

Us ho imagineu? Un "obligat" a St. Gregori, bressol d'intransigents (ei fritz, és broma!), pàtria de la botifarra ... dient-los que "ja m'agradaria a mi saber-ne tant com alguns "lliures" que conec!" ...

Ai Mare de Deu de les Manilles :!: :!: ja faré penitència, no m'ho tinguis en compte.
Ai Xino del ButiNET, disculpa'm, torna'm a donar fallos rodons (quan faci trumfos jo).
Ai ... ai ai :!: com ens hem de veure.

Apa, liures o obligades, tingueu manilles.


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

cron