SISTEMA DE JUEGO EN CAMPEONATOS

Missatges de campionats ja pasats.
Visitant

Trampes

EntradaAutor: Visitant » 20 set. 2004, 19:05

Hola,
respecte al nick registrat em passa el mateix q a Grify, he intentat posar la clau que em varen enviar per e-mail però res de res, sé de gent q ha deixat d'entrar al butinet degut al registre ... :shock: Debem formar part del "pelotón de los torpes en informática"

Volia dir q les trampes formen part dels malpensaments dels humans :twisted: però no són fàciles de fer, i amb tots els respectes a qui diuen q es fan diré q als campionats es posen les suficients precaucions xq això no succeeixi, p. e. no es poden veure les cartes fins q no s'ha cantat triomf, no es pot tardar en cantar triomf sinó s'obliga a cantar a qui ha retardat la decissió.

Em sembla q en el joc de la butifarra ja es necessita suficient concentració x estar pendent de les cartes com per complicar-ho amb senyes i marcatges q el company et pogui fer. Per moltes trampes q es fessin sense cartes res de res, i això no vol dir q l'atzar faci q un canti bastos de sota amb 4 i el company porti 4 amb manilla rei caball i una petita

Finalment dir-vos q cada cop tinc mes clar q la butifarra és un joc d'atzar, molt bonic però d'atzar, he fet mes de 200 partides contra els robots, crec q no jugo malament i us puc assegurar q a la majoria de partides les cartes són claus (jo porto un 58% de guanyades, enhorabona Deepbuti, si els robots no arrastressin quan no toca hauries creat uns "cracks" de jugadors).
Us recomano als qui creieu q les trampes et fan guanyador de campionats q probeu de jugar contra els robots, veureu com rebreu una cura d'humilitat... (ahhh i ells no en fan de trampes)

Salut i manilles!!!

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 21 set. 2004, 13:11

Si senyor, la Butifarra es un joc d’atzar i les cartes son fonamentals, no he vist a ningú guanyar sense manilles. Ala, tots els que es creuen uns cracks enfadats.
Es que soc “maranya”.
De totes maneres es un joc on si els teus rivals en saben es mes bonic que en el cas contrari, les estratègies; fer trumfo o passar-ho, de que fer trumfo, de que sortir, abarroto o no abarroto, etc. etc. fan que, barrejat amb l’atzar, la BUTIFARRA sigui un gran joc.
I precisament per que es un gran joc i per que jugar-lo be es tan difícil, fa que fer trampes sigui tan odiós. Tothom sabrà quines son les trampes que fa, jo les he vist de tots colors. La meva sogre quan va començar a jugar, ara ja no en fa, :lol: nomes amb la cara si li veia si passava amb bo o amb dolent. L’altre dia a Vallcebre ens van guanyar, legalment però en un últim dat sospitós. Partida 98/48 a favor nostre, els contraris sempre passaven dient “ delego”. Amb el que li toca dir te dues manilles i un as i ho passa dient “fes-els-hi”.l’altre, avatars del joc, te una manilla i dos assos, un coll larg, canta Buti, segurament hagués fet buti igual, anaven al darrera, i cony ens va fer capot. Trampes?, segurament no, ells s’ho sabran, nosaltres a felicitar els guanyadors..................... , no he dit que era la semifinal, encara ens va tocar una caixa de cava per cadescun, en fi.
D’altre banda he vist “honrosisima” gent del Butinet, que en els campionats, proposant als seus companys fer trampes, que si la carta que t’aixeco es una manilla, que si pico mes a la punta o mes endins de la taula tinc mes o menys bo, etc. etc. Es absolutament cert que si no tenen cartes ja pots fer trampes ja, però cony si en un dat tens informació addicional, pos deu ser mes fàcil fer mes punts que si no la tens. El que no ser massa es el plaer que obtenen guanyant fent trampes, de fet jo tampoc ser quin plaer s’obté guanyant, però no deixo de provar-ho........... :(
De trampes i tramposos n’hi ha per tot arreu, la veritat es que, si puc, practico la “selecció natural” si m’oloro que algú fa trampes, no jugant-hi mes arreglat, i que a força dels anys em torno mes esquerp cada cop m’agrada mes jugar amb la mateixa gent, i això no es bo, hi ha molta i molta gent nou vinguda al Butinet excel•lents jugadors i persones que no coneixeré.............en fi, potser canviï d’opinió.........................
Jo crec en el concepte del “Gentleman butifarrero”, jugar com esport, per guanyar clar que si, però amb respecte al contrari, no com el “gilipolles” aquell que guanya i no tenint-ne prou amb guanyar i afegeix “Sou molt dolents .................”.
Ai senyor es ben be que n’hi ha mes fora que dins.
En fi, tingueu manilles i sapigueu-les aprofitar.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Re: Trampes

EntradaAutor: DeepButi » 21 set. 2004, 17:15

Anonymous ha escrit:enhorabona Deepbuti, si els robots no arrastressin quan no toca hauries creat uns "cracks" de jugadors).


Gràcies Invitat, siguis qui siguis :D.

Potser sí són lleugerament hiperarrastradors, però jo diria que fallen (i molt!) més aviat per altres llocs :?.

Ara estic intentant que "aprenguin" de veritat. De moment la versió pública només "apren" com jugueu els contraris/company, però els robots no aprenen dels seus propis errors/encerts. Si consegueixo el què pretenc ja us podeu anar calçant 8).

Per cert, i tornant al tema original ... jo encara no he entés com es va fer aquest famós campionat ... Griji podries explicar-nos "COM" veu combinar les taules? Saber que la gent va jugar 6 o 7 o 8 partides no em diu res respecte a com es fa això. Si en volem organitzar un, quin mecanisme s'ha de seguir?

Apa, tingueu manilles.

Visitant

Robots

EntradaAutor: Visitant » 21 set. 2004, 20:49

Hola Deepbuti,
potser diré una animalada però no m'en puc estar... Es possible que els robots tinguin diferent nivell de joc? :roll:
M'explicaré:
m'agrada com juga Deepbuti i Olga (exceptuant els arrastres en algunes ocasions), la veritat és que la majoria de partides les he fet amb ells de parella i x el meu gust juguen millor que la resta de robots, encara q potser tot sigui una imaginació meva.

Mercès i ànims en el perfeccionament de les teves criatures

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Re: Robots

EntradaAutor: DeepButi » 22 set. 2004, 12:23

Anonymous ha escrit:... Es possible que els robots tinguin diferent nivell de joc?


Això he intentat explicar-ho, fes clic aqui, a veure si vaig conseguir fer-ho fàcil :?.

Apa, tingueu manilles

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 22 set. 2004, 18:07

Ultimament ha perdut una mica i de tant en tant.......l'escanyaria !!! però en "deepbuti" segueix sent el millor. :wink:

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 23 set. 2004, 10:07

Masos ha escrit: ... en "deepbuti" segueix sent el millor. :wink:


Se, se ... potser sí, però ... FORçA BENDER!!!!

DeepButi ha escrit:Potser sí són lleugerament hiperarrastradors, però jo diria que fallen (i molt!) més aviat per altres llocs


Jo també ho penso, tot i que ... en general són molt bons ... i qui digui que no que intenti fer-ne uns de millors (i fracassi en l'intent)[/img]
CiutatDeSal l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 set. 2004, 13:12, en total s’ha editat 4 vegades.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 23 set. 2004, 12:19

Ep ep ep , el millor sens dubte per a mi es l'Arale

en quan al deepbuti, potser es perquè el seu amo m'ha apallissat masses vegades però no el puc veure ni amb pintura

Au enric anims,

a reveure

psc

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 23 set. 2004, 21:10

Voto per l'Olga!!! Li entren unes cartes que ni que tinguera cara de manilla*!!!
Tindre a Bender a la meua dreta :evil: , però, és sinònim de perdre tots els meus asos.... Aiii!!! :( :roll: )


* "Tindre cara de manilla" = que sempre en té una o més (frase feta a incorporar a l'enquesta?)

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 23 set. 2004, 22:29

Bones,
Perdoneu, això no anava d'un campionat? Us juro que encara no sé com el va organitzar, peró hi ha una dada que crec que és fundamental, un campionat de 34 parelles. Penso que en un campionat amb només 34 parelles si que et permet provar sistemes diferents, pero si el nombre de participans és alt el millor que jo conec és el suis.

Per l'amor de Déu, Olga, Bender, Arale?


el millor sens dubte és en GORT

Juassssss li acabem de fotre un capot a en Bender que li tremolaven els cargols, i més, el meu supercompi m'ha dit: Molt bé fritz, així es juga. A veure quan m'ho dius tu morfeo, en contes de protestar tant, que t'agrada molt discutir a tu. :lol:

Proposo una enquesta, que la monti l'Alp, que hi té molta traça. A veure quin és el robot més votat.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 24 set. 2004, 12:18

Bé fritz ara em posso a treballar i preparo la teva enquesta dels robots, però no esperis masses votacions

vinga a reveure
psc

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 24 set. 2004, 18:37

Ais.. :roll: :roll: Ves a saber per que sempre surto jo pel mitg.

Nu se pas a qui li agrada discutir les jugades juass :mrgreen:

Weno si te fa feliç , a partir de ara ja te dire "Molt bé fritz"

I mira, ho publicarem i tot

MOLT BE FRITZ

:twisted: :twisted: :twisted: 8)

I ara ves a saber que te que veure tot aixó amb els campionats.............

carlescanes
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 18 set. 2002, 20:41

Sistemes de campionat

EntradaAutor: carlescanes » 26 set. 2004, 19:09

Bones,

aquest cap de setmana hem organitzat un campionat a Artesa de Segre (la Noguera) pel sistema d'eliminatòries. Em tingut molt bona participació pero el que ens sap greu es que amb aquest sistema la gent que perd la primera partida se'n va cap a casa (i considerant que la nit anterior ja hi ha hagut gresca i tenen la molestia d'aixecar-se i venir, encara més).

Per aquest motiu m'interessa saber si algú ha provat d'organitzar algun altre tipus de campionat que no sigui per eliminatòries (el sistema suís ja el conec).

Moltes gràcies.

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 28 set. 2004, 12:54

carlescanes

1er de tot bronca --> si montes un campionat, mes a les terres de lleida amb els pocs que hi ha d'un dia i no l'anuncies a la web ( o jo no le vist) doncs no fem gaire promocio del joc

en 2on lloc tipus de campionat ( sense anim de ser exhaustiu )

- eliminatories directes
- tots contra tots
- grups clasificatoris i despres eliminatories
- suis
- pre-donats
- elinatories amb repesca ( no el conec pero es va jugar aixi vielha fa poc, esta explicat pels foros)

De segur ke m'hen deixo algu pero ara mateix estos son los que se m'ocorren cal analitzar el temps disponible i el nombre de parelles i aplicar la millor solucio.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 28 set. 2004, 14:06

Hola soy Griji :

Estuve el viernes pasado en Artesa de Segre jugando el Campeonato de botifarra. Precisamente estuve allí para hablar del tema de sistema de campeonato con Jaume de Suria, que pronto organizará el Campeonato en su pueblo y le había gustado mucho el sistema que practicamos en Vielha. Algunas de las parejas que eran de Artesa ya habían estado en el Campeonato de Vielha y tambien les había gustado ese sistema.
No comprendo como esto pudo pasar desapercibido, pero lo que no es normal es que aún se juegue por eliminatoria directas, y a una sola partida. Eso no puede seguir así, y menos en un Campeonato como el de Artesa, que sin propaganda y celebrandose un viernes había 49 parejas apuntadas.

Si quieres saber más sobre el sistema GRIJI, pregunta a las personas que subieron a Vielha, (creo que juegan en el PUB JACK), y que te den mi telefono. De todas formas dentro de poco lo probaremos en Suria con más de 100 parejas.

Salud i Manilles.


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants

cron