campionat el diumenge 12

Missatges de campionats ja pasats.
marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

campionat el diumenge 12

EntradaAutor: marzebetiko » 11 feb. 2006, 12:50

El diumenge 12 el marzebetiko fara un campionat al servidor 2 per favor el que se vulgui apuntar aviseume sera modo eliminatoria maxim 32 parelles ok apunteuse

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

campionatdivendre12

EntradaAutor: marzebetiko » 11 feb. 2006, 15:00

el campionat començara ales 5 dudes pregunteu per mik tambe os podeu apuntar aço als forujms ok dw y sort a tots

shanya
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:00

campionat de marzebetiko

EntradaAutor: shanya » 12 feb. 2006, 10:48

u faig be? ens em de apuntar aqui?
si es aixis posa Atilarei -shanya

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

si shanya

EntradaAutor: marzebetiko » 12 feb. 2006, 13:42

shanya y pels deme s us puideu apuntar aqui o em lo dieu a mi lo que vulgau sort a totsa i espere que em ixca be el primer campionat marzebetiko jejeje sort a tots :D

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

tink el honor de dir el podium de la kopa marze

EntradaAutor: marzebetiko » 12 feb. 2006, 19:19

3 klasifikat o siga el bronze tink el honor de dir que ets shanya y AtilaRei felizitats pel podium 2 klasificat o siga plata tink el honor de dir que ets _jaume_ i lion felizitats als 2 . 1Hi campions de la gran kopa marzebetiko o del or son abril74 i bonnie FELIZITATS CAMPIONS UN ORGULL DONAR AQUEST PODIUM Y GRAZIES A TOTS ELS QUE HAN PARTICIPAT Y ALS QUE VOLIEN PARTIZIPAT PERO PER DIFERNTS RAONS NO AM POGUT NOS VEIEM EN LA SEGONA EDICIÓ DE LA COPA MARZEBETIKO

mikiiiiii
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: mikiiiiii » 13 feb. 2006, 13:41

Primer de tot m'agradaria donar l'enhorabona a l'usuari marzebetiko qui ahir va organitzar el primer campionat online que jo conegui al butinet. La idea, segons la meva modesta opinió és simplement genial. Sé que molts pensareu que no és original o que molts de vosaltres ja havieu pensat idees similars anteriorment però no les havieu portat a terme per diferents motius.

Bé, ara us mostraré les meves idees, i sobretot el meu suport a qui tingui interès en un futur proper dur-les a terme:

- Com a jugador de molts jocs per a pc que es juguen online, he de dir que he vist mètodes que incentiven a la competitivitat (i, la majoria de les vegades, d'una manera força sana), com per exemple, classificacions de tots els usuaris inscrits en un determinat joc. Fa temps vaig proposar-ho i em van contestar que tot i que no seria gaire dificil montar aquesta espècie de ranking, era necessari temps, cosa de la que lamentablement en general no disposem. No és el meu cas, tot i que no disposo dels coneixements informatics necessaris per a poder-ho fer.

Com a solució alternativa, i segons la meva opinió, força més viable, seria la de realitzar un campionat, però no com el d'ahir, que tot i que va ser força bo, crec que disposa de certes carències.

En primer lloc, alguns dels usuaris "no diaris" del butinet no van poder-hi assistir.

En segon lloc, els jugadors que lamentablement no superessin la primera ronda, ja no jugaven més, quan considero que l'objectiu de tota competició és jugar.

En tercer lloc, la falta d'un reglament homogeni, com per exemple el sistema de joc lliure o obligat entre d'altres.

En definitiva, la meva idea rau en realitzar una competició però a mode de lliga, com la de futbol per entendren's, fer jornades tant d'anada com de tornada, i realitzar-les sense un ordre establert, simplement quan dos parelles es trobessin pel xat realiztar la partida i notificar-la a qui desitji ser l'organitzador. En cas d'empat es podrien considerar els punts a favor i en contra....

Aquest es l'esboç de la meva idea (s'han d'afegir coses sobre la reglamentació i d'altres millores que podrieu suggerir).

Espero que no us desagradi la idea i que estigueu disposats a participar-ne.

Moltes gràcies.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 13 feb. 2006, 17:37

mikiiiiii ha escrit: qui ahir va organitzar el primer campionat online que jo conegui al butinet.


Benvolgut amic Mikiiiii,

Per si estàs interessat en campionat on-line al butinet pots consultar:

http://www.butinet.org/forums/viewtopic.php?t=885
http://www.butinet.org/forums/viewtopic.php?t=837
http://www.butinet.org/forums/viewtopic.php?t=904
http://www.butinet.org/forums/viewtopic.php?t=922


Anins amb la teva idea i endavant.

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

campionat del diumenge 12 de febrer

EntradaAutor: mafalda » 13 feb. 2006, 18:12

Encara que, per supossat qualsevol iniciativa positiva es benvinguda, la idea i el fet de fer campionats on-line no es nova. Fa temps que hem d'agreir a Angeles, catim, Deepbuti i Sefa els que organitzen semanaltment al joc2 aixi com als que en algun cas els han subtituit perque no es deixes de fer ni un dia. Els fan amb sistema suis per tant tots els participants juguen les 4 partides (una "mica" mes complicat que el eliminatori) o sigui que amic mikiii et sugereixo que divendres tarda i dimecres nit fagis un vol per el joc2 de butinet i ho veuras per tu mateix
mafalda

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 13 feb. 2006, 18:12

Piiiiip .... error :-p

Com ja ha dit l'Angeles, no es el primer campionat online que es fa al ButiNET.

En la pre-historia, fa molts anys (mases), se'm va fer un organitzat pel ButiNET (Carles, Jordi, Nuka, etc).

De la nova era, el primer va ser el organitzat per l'Orei:
http://www.butinet.org/forums/viewtopic.php?t=782

Després han seguit els que ja ha dit l'Angeles.

Adeu !

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 13 feb. 2006, 18:20

mikiiii, fa mesos que s´organitzen campionats on-line al joc2 gracies al esforç de Angeles, catim, DeepButi i Sefa i a vegades del meu etern contrincant :twisted: Ronnie.

Tots els divendres a la tarda es fa un campionat i els dimecres desde fa 5 dimecres es juga un altre campionat.

I com et diu el Carles al principi del butinet tambe es fa fer un campionat on-line.

Hi ha força gent a qui agraïr el seu treball. :P

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

campionat del diumenge 12 de febrer

EntradaAutor: mafalda » 13 feb. 2006, 18:24

Touchè Carles :lol: despistadilla que es una :roll:
mafalda


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants