Fa un parell de dies vaig entrar a una partida amb aquest nom sugerent?, em podreu dir i perquè i entres? mea culpa però es que a vegades la curiositat mata i .........
Entro i el primer saludo que em diu el que la havia montat va ser ja en saps? a lo que jo li vaig respondre bona tarda, segona intervenció d’en només experts es que si no en saps no l acabarem.
Be comença la partida només experts delega i el seu company fa trunfus, jo no tenia cap d aquelles sortides clàssiques que a tots ens agraden perquè son bones i a mes a mes no perjudiques al company, sortir de manilla continuant d’as, de cavall amb tres de les quaranta, de rei amb dos de rei, o de rei amb varies d as rei (ho sento soc de Girona) i això de sortir d’as amb as i rei no i acabo de combregar, tinc 4 bastons de rei, vuit, set i quatre, surto de rei el company de només expert posa el cavall, el meu company la manilla i només experts basto petit, el meu company em torna la jugada només experts posa la sota jo el rei i el de la meva dreta dona basto petit, la jugada era clara només experts havia passat l’as per lo que jo tot seguit torno a tocar bastons, el de la meva dreta dona basto petit el meu company falla i només experts rendeix l’as.
Podreu pensar que només experts es va disculpar amb el seu company per la jugada?, nooooo el seu comentari va ser, la sortida no es normal i si jo jugo amb gent que no en sap fins i tot jo jugo malament i tot seguit va tancar la partida.
Només experts si em permets un consell (de bon rotllo eh) millor et dediques a fer solitaris, i si tornes a muntar un altra partida posi per títol tan sols passerells.
Per cert, només experts ahir estava donat consells a una +perquè deia que li faltava ètica (buf)
Muntana