fritz ha escrit:segon jugador (si serveix coll) podrà carregar sempre excepte sobre manilla si és primera jugada.
fritz,
claríssimes. Ara deixa'm posar-te uns quants exemples. Res de ben/mal jugat. Legal, ok? Diga'm si et plau, per cada exemple, si al teu poble em fotrien un escàndol, si m'ho deixarien fer, vaja.
Exemple 1.
Surten a l'esquerra de Manilla d'oro. Jo dono el Tres, a la dreta la Sota i el meu company el Dos.
Repeteix el de l'esquerra d'As d'oro. Jo amb Rei, Cavall i el Quatre, "carrego" el Rei. És legal indiscutiblement. M'ho deixarien fer a St. Gregori?
Exemple 2.
Sobre un descart que li dona el seu company, a l'esquerra han carregat la Manilla d'oro.
Ara surt el de l'esquerra d'As d'oro (primera basa del pal). Jo amb Rei, Cavall i el Quatre, "carrego" el Cavall. És legal indiscutiblement. M'ho deixarien fer a St. Gregori?
Exemple 3.
A trumfos directes del meu company, jo li dóno un descart i em dona el 8 d'oros.
Ara surt el de l'esquerra de Manilla d'oro (primera basa del pal). Jo amb la Sota i el Dos, "carrego" la Sota. És ilegal, absolutament ilegal. A St. Gregori em dirien que estic fent un renuncio?
Repeteixo, no em contestis si és legal. Les dues primeres jugades són legals i la tercera no ho és tal com has definit la norma. El que jo pregunto és: a St. Gregori m'ho deixaran fer?
Petonets i així.

Per alusions.A la Garriga es juga amb carrego tipo Sant Gregori per el que tinc entes.El que jo vull dir es que en cap cas queda definit aquest "carrego" (es un misteri ara ja el que es pot o no es pot carregar) i per tant trobo molt mes simple i mes de cara a un campionat jugar obligada o lliure i fora problemes.Ara ja se que em diras....... perqué al campionat de La Garriga es va jugar amb carrego? Weno coses que passen.... La meva opinió no va valdre
 Per alusions.A la Garriga es juga amb carrego tipo Sant Gregori per el que tinc entes.El que jo vull dir es que en cap cas queda definit aquest "carrego" (es un misteri ara ja el que es pot o no es pot carregar) i per tant trobo molt mes simple i mes de cara a un campionat jugar obligada o lliure i fora problemes.Ara ja se que em diras....... perqué al campionat de La Garriga es va jugar amb carrego? Weno coses que passen.... La meva opinió no va valdre   No se si cal
 No se si cal   

una vegada més tenia raó, lliberitzem per complert el segon jugador i deixem-nos de històries. Gràcies Alp, he "visto la lus".
 una vegada més tenia raó, lliberitzem per complert el segon jugador i deixem-nos de històries. Gràcies Alp, he "visto la lus".