El sabeu aquell........

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

El sabeu aquell........

EntradaAutor: Adonis » 31 gen. 2006, 23:48

:lol: La senyora Filomena arriba a casa desprès de passar-se vuit hores treballant a l’oficina i comença a preparar el dinar de el seu home ..... l’home ja feia estona que havia arribat i com un tigre esperava la arribada de la seva “ gasela “...... això si net com una “patena” i de pas ben perfumat ..... va i l’enganxa per darrera i .... zasssssss ....allà mateix entra mix de les paelles , pots i cassoles la fa seva .... tres cops ... (ella) ¡ JOANNNNNNN ! JA ESTA BÉ ... li crida ... ¿ MAI NO EN TENS PROU ? i ell tot sumis i satisfet li diu ... es que estàs tant bona que no amb puc aguantar Filomena ! :twisted: :twisted:
Dons jo ja n’has tic farta ! ... no amb deixes fer res .... ven dinat la “Filo” es posa a mirar “El tomate “ ( reality-show , que fan per la tv) ... i ell va i ......... zasssssss la torna enganxar i tres cops més la fa seva ... :twisted: la “Filo “ ja no podia aguantar més , estava fins els collons de furor del seu home , la cosa ja feia massa que durava i la enganxava a tot arreu , on fos ... fregant vidres , al wc, al cotxe, a la banyera , estenen la roba ... en fi a tots els llocs .( inclòs una vegada a uns funerals ) :wink:
Aniré a un metja i a veure que amb diu ... o el deixaré ... estic encetada i tinc una escuixi-ho ... que això no ho aguantaria ningú ¡ PROU i PROU !
Va al metja i l’explica el seu cas ..... el doctor no s’ho podia creure ... homes així no ni han ... li diu , moltes voldrien posar-se al seu lloc senyora , ja que passen més gana que son ... dons miri ... no se que dir-li ... vagi a un sex-shop i a lo millor troba algun aparell que li anirà bé . ( va sortir ... plorant i desconsolada ... a veure si no i aura remei ) pensa Va al sex-shop i comença a mirar la quantitat d’aparells que i havien ... coi mai m’hagués imaginat la de coses que fan servir la gent ...( no deuen ser normals dic jo) , el dependent al veure que no es decidia per res li diu ... ¿ que busca senyora , la puc ajudar? La “Filo” es una dona de vergonyes i li costa molt parlar d’aquestes coses amb un estrany ... però quin remei ... ¡ miri ... vull una cosa sigui la quina sigui per el meu marit ... ja que no amb deixa amb pau .¿Que teniu ... que el pugui calmar ... ? :mrgreen:
El dependent era un professional com la copa d’un pi ... i li comença a treure coses .... :shock:
Miri ... aquí te una “nina” de plàstic ... com veurà molt complerta amb tres forats ... :shock:
Aquí una vagina de làtex que s’omple de aigua calenta i sembla de veritat ..... :shock:
Ara li portaré més coses ..... No cal li diu la Filo ... el meu home això no l’agradarà pas ... ¿ no te res més? El dependent al veure-la tant apurada va i la far passar al magatzem on i tenia objectes per “sibarites” ... Miri aquí dintre aquesta caixa i tinc l’únic que li pot anar bé .... ¡¡¡ A VEURA !!! li obre la caixa i havia una “granota “ de unes dimensions molt grans... ara es mol cara !!! La “Filo” li diu ... ¿ i que fa? ( el dependent , virgueries senyora , virgueries ... i diu “ marga “ obre la boca ! i la granota treu una llengua llarga de pam i feia un xarrups i un soroll com “GLU, GLU, GLU , PUAFFF, el dependent es desfeia amb elogis per ensenyar la “joia” de la corona .... pensi que el seu home quedarà tant satisfet que no la molestarà més.... la “Filo” pensant lo que li esperava quant arribaria a casa ... es decideix i la compra . :evil:
Arriba a casa i el seu home ja li salta a sobre .... i ella li diu ...¡ pare el carro foraster ! si no proves el regal que et porto ... no comptis més amb mi !! :oops:
Obre’l !! l’home que anava més “calent que un portuguès “ ho fa i quant veu la granota fa un crit dient ... ¿ Que collons es això ? la “Filo” li explica .... dient-li que aquella nit tenia de dormir amb la granota .... o que si no ella marxaria i no la veuria més . :oops:
Que i farem diu ell ... tot sigui per bé de la parella ... i com es diu ? MARGA !!! la Filo.. :roll:
La granota i el Joan es posen al llit i la “Filo” per fi podrà descansar .... quin àlibi ... :D
Per allà les 4 del mati es senten uns sorolls que venien de la cuina ... es lleva i amb molta cura de no fer soroll ... espia a veure lo que passa .... i veu la “marga” i el seu home assentats sobre la taula .... la Filomena surt i els diu .... ¿que i feu aquí amb aquet soroll a les tantes de la nit?
I EL JOAN LI CONTESTA ... VOLIA SAPIGUER SI LA “ MARGA “ SAP CUINAR ... I SI EN SAP ... JA POTS FER LA MALETA I FOTRE EL CAMP !!! :twisted: :twisted: :twisted:


Per tots els amics/es del "butinet" .....Adonis.

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 06 feb. 2006, 10:08

Molt bo l'acudit, Adonis. Esperava veure aquí els aplaudiments de les feministes, però pel que es veu no els fa ni fred ni calor...

El teu acudit me n'ha fet recordar un altre, que us explico:

Un amic (A) es troba pel carrer un altre amic (B), i tenen la següent conversa:

A.- Hola, com vas?
B.- Bé, i tu?
A.- Natirant. Saps una cosa? M'he fet de l'Opus.
B.- Ostres! I com és això? Com t'has integrat?
A.- Mira, el més difícil és que m'han exigit vot de castedat, durant tres mesos, com a prova.
B.- I com ho portes?
A.- Mira, el primer mes, bé. El segon, em va costar, però vaig resistir. Però al tercer mes, ja no podia més. I un dia la Pepeta es va ajupir per agafar un pot de melmelada, i no vaig poder resistir més, i la vaig enganxar per darrera, allà mateix.
B.- Ostres! I què va passar? T'han expulsat de l'Opus?
A.- No, de l'Opus, no; però del Caprabo sí.

P.D. Amb tot el meu afecte als amics de l'Opus, que són molts.

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 06 feb. 2006, 15:23

Diu una professora als alumnes: A veure nens, en un "cable" de la llum hi han 10 pardals, un caçador en mata tres d'un sol tret, quans pardals queden?
Alumne: Jo ho sé, no en queda cap perquè al sentir el tret els demés marxen espantats.
Professora: No, la resposta correcte és 7, peró m'agrada molt la teva manera de pensar!
L'alumne queda pensatiu i al cap d'una estona li diu a la professora:
a veure profe, dues noies entren en una gelateria i demanen dos gelats de "cucurutxu", una d'elles només el llepa, l'altre en canvi se'l posa tot a la boca, sabria dir-me quina és la casada? Després de rumiar una estona la professora diu:
- Ja ho sé, la que se'l posa tot a la boca!

- No, li contesta el nen, la casada és la que porta anell, peró m'agrada molt la seva manera de pensar!

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

El sabeu aquell ...

EntradaAutor: Adonis » 08 feb. 2006, 00:03

:D :D :D CarlesG , molt bò ! la millor manera de viura la vida es mirar de fer somriura a la gent ... i tu ho as fet ! :lol:

¡ Felicitats ! Adonis

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

El sabeu aquell ...

EntradaAutor: Adonis » 08 feb. 2006, 00:18

¡ Culdetaverna ... ets un crack ! jaajajajajaja ... :shock:
¿ Perque no montem un " trio" amb el CarlesG ? Ens podriem posar el nom artistic ... " LA MOSCA COLLONERA DE LA BUTIFARRA " :lol:

Salut , company !


Adonis.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 53 visitants

cron