¿ UNA PREGUNTA ?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

¿ UNA PREGUNTA ?

EntradaAutor: Adonis » 05 abr. 2006, 02:29

Tinc una pregunta per tu...Contesta-la amb sinceritat i podràs autoavaluar la teva moral.
Es tracta d'una situació imaginària, però has de decidir què faries:
Estàs a Praga, pel centre, l' Abril de 2005 en plenes inundacions, enmig de l'enrenou dels moments terribles que es van viure degut a les inundacions després d'una època de pluges intenses. Ets un fotògraf que treballes per la CNN i estàs dintre del desastre, desesperat traient les fotos més impactants. De sobte, veus al Rajoy, conduint un jeep, lluitant desesperadament per no ser arrossegat per la corrent d'aigua i pedres. De sobte cau i se'l comença a emportar el torrent i tu tens l'oportunitat de rescatar-l'ho o treure una fotografia guanyadora del premi Pulitzer que donaria la volta al món al mostrar la mort de tan distingida persona.
Ara, La Pregunta:
La revelaries amb color o en blanc i negre ? :roll:

Si us plau ... respostes .

remei
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 15 gen. 2006, 16:07

resposta

EntradaAutor: remei » 05 abr. 2006, 08:08

jo la revelaria en blanc i negre es com mes................ interesant la foto

Trutx
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 18 oct. 2004, 17:46

EntradaAutor: Trutx » 05 abr. 2006, 15:04

Jo en color, així ressaltaria més el blanc de la cara del Rajoy, com el dia de l'helicòpter... :lol:

Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

EntradaAutor: Arlequin » 05 abr. 2006, 15:44

Adonis, et sents graciós?
Podria dir-te tantes coses envers el cóm i el color en que faria la fotografia de la teva mare o la teva filla...
però m'ho callo perque el post aniria a la paperera amb tants motius com els de que hi vaigi el teu.
I que consti que mai he votat ni he simpatitzat amb el PP però crec que el respecte a les persones està per damunt de les idees polítiques.

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

¿UNA PREGUNTA?

EntradaAutor: Adonis » 05 abr. 2006, 17:49

Arlequin ha escrit:Adonis, et sents graciós?
Podria dir-te tantes coses envers el cóm i el color en que faria la fotografia de la teva mare o la teva filla...
però m'ho callo perque el post aniria a la paperera amb tants motius com els de que hi vaigi el teu.
I que consti que mai he votat ni he simpatitzat amb el PP però crec que el respecte a les persones està per damunt de les idees polítiques.

Arlequi = Arlequín , segons la Gran Enciclopedia Catalana set defineix de la següent manera …Personatge còmic de la “ Commedia dell ‘Arte “ , que ha esdevingut heroi de moltes comèdies i que es presenta amb un vestit de peces triangulars , quadrades o romboïdals amb diversos colors , amb barret , mitja màscara negra i espasa de fusta , persona sense principis ferms que canvia sovint d’idees i d’opinió .
No esta en el meu ànim mai ofendre a ningú , en el cas de ¿una pregunta? Es evident que es tracta de una persona publica i tenim tot el dret a fer tot tipus de critica o bromes sobre la mateixa … en el cas al que amb sento al•ludit … tu t’has passat de la ralla i clar va molt bé portar mascara o vestit de de quadres … lo que amb preocuparia si en ves de l’espasa de fusta fos d’acer … llavors pobres dels que no podem dir o fer lo que ens dongui la gana …¡ treu-te la mascara i entra a la democràcia !

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

¿una pregunta?

EntradaAutor: mafalda » 05 abr. 2006, 17:52

Ho sento no puc respondre. Encara no em sento preparada per frivolitzar amb la mort d'algú, sigui qui sigui
mafalda

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 05 abr. 2006, 21:28

a) Si no fos perq algú ha fet servir el nick Arlequin no hauria respós a aquest desafortunat post. Repeteixo per enésima vegada q vaig registrar el nick Arlequin pel ball de Màscares i, encara q he canviat la contrasenya, per causes totalment alienes a mi, es pot entrar als fòrums amb l'antiga.

b) Adonis em sembla q el fet de ser una persona pública no implica el "tot tipus de bromes" De petita em van ensenyar q broma era quan reien les dues parts, i aquesta intervenció teva, a més de fora de lloc em sembla totalment de mal gust, sigui Rajoy o Zapatero el protagonista (No, no estic a favor del "vale todo".)

c) Fals Arlequin, sisplau, fes servir el teu nick per escriure als fòrums.

Peach

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 06 abr. 2006, 18:29

Doncs jo no trobo desafortunat el post, m'ho agafo com el que és, un acudit.
Si algú frivolitza sobre la mort de persones són els del PP, i massa sovint pel meu gust.

En color. I si pot ser un video millor que una foto.

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

¿UNA PREGUNTA?

EntradaAutor: Adonis » 07 abr. 2006, 12:35

Benvolguda peach : si no fos perquè m’has mencionat en el teu post no hauria respòs ja que no val la pena fer un castell de una cosa totalment fictícia .
Estic totalment d’acord amb tu que la broma a de ser compartida per les altres parts .
Una de les seves “bromes “ per cert mol gracioses a estat la campanya promoguda contra els interessos de Catalunya , boicots , firmes , desqualificacions , improperis a tot lo que representa la nostre gran Nació ... aquí i pots aplicar lo que dius de (no , no vale todo ) .En quant al fora de lloc i de mal gust ... es la teva opinió , la accepto i respecto..
I si volies respondre a ¿ una pregunta ? nomes calia que agüessis dit lo que en aquet hipotètic cas la teva moral t’agües dictat . Personalment et diré que per mol malament que aquet “ individuo “ amb cau jo hauria intentat per totes les maneres possibles ajudar-lo .
Respecta al fals “ Arlequin “ ... no se que pensà ... es patètic !
Un brindis per tu \./ xin , xin i per suposat al menys jo ...amb cava català.
Una abrasada.
Adonis

Per cert ahir estava a Madrid i vaig portar un ram de flors a l’estació d’Atocha.



Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 62 visitants

cron