Una cosa rara

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

Una cosa rara

EntradaAutor: morfi » 06 abr. 2006, 21:48

A vore, em passa una cosa rarisima.Entro als forums , iniciar sesió , inicio com morfi, i em surt a dalt com si no hagués iniciat, peró a baix de tot on diu els usuaris que estan als forums en aquells moments hi ha morfi.
Torno a iniciar sesió com a morfi i llavors si a dalt "Sortir (morfi) , a baix usuaris registrats, morfi.Surto de la sesió, entro com a morfeo, cap problema només que a baix en els usuaris registrats hi surt morfi i morfeo, o sigui,morfi hi segueix estan.

Per acabar-ho de liar com a morfi no hem marca els missatges no llegits i com a morfeo si. :cry: :cry:

Nu entenc res.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 abr. 2006, 22:30

Entra als forums amb la nova adreça:
http://www.butinet.cat/forums/

I problema resolt :-p

Adeu !

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

Re: Una cosa rara

EntradaAutor: culdetaverna » 07 abr. 2006, 15:06

morfi ha escrit:A vore, em passa una cosa rarisima.Entro als forums , iniciar sesió , inicio com morfi, i em surt a dalt com si no hagués iniciat, peró a baix de tot on diu els usuaris que estan als forums en aquells moments hi ha morfi.
Torno a iniciar sesió com a morfi i llavors si a dalt "Sortir (morfi) , a baix usuaris registrats, morfi.Surto de la sesió, entro com a morfeo, cap problema només que a baix en els usuaris registrats hi surt morfi i morfeo, o sigui,morfi hi segueix estan.

Per acabar-ho de liar com a morfi no hem marca els missatges no llegits i com a morfeo si. :cry: :cry:

Nu entenc res.


Vols dir que no és cosa de la mama?

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 07 abr. 2006, 21:56

:shock: :shock:

Pos no ho havia pensat.......serà aixó?

:mrgreen: :mrgreen:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants

cron