Acabar les partides i diferéncia de criteris de vivells

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
herso6
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 05 oct. 2005, 20:30

Acabar les partides i diferéncia de criteris de vivells

EntradaAutor: herso6 » 30 ago. 2006, 17:12

Estic molt sorprés d´algunes últimes actituts k he vist dins les partides, m´explico:

Hi ha massa gent k s´ho pren a la lleugera, i deixen les partides sistematicament a mitges , així com entren a partides amb un nivell desitjat al que no crec que els hi arrivin.

Pel primer problema, jo veuria bé (tot i k es una mesura potser poc popular) k s´hagues de "pagar quelcom"per jugar. Una fórmula seria una espècie de punts(ex: 5 punts) que s´obtindrien amb l´enviament d´sms (a 1 €) . Cada partida on s´entrés podria costar 1 punt, de manera k costaria 20 centims jugar. Les xifres k hi poso són sols un exemple, i NO VULL CREAR POLEMICA, sols intento jugar i fer-ho amb gent educada i seriosa. Potser així , n´hi ha k no entrarien al tun tun a fer el carallot penjant la partida a la 2ona mà.

Pel 2on problema (intrussisme de nivell), reconec k no soc ni de bon troç un megamestre, pero el k no admeteixo es k en una partida d´experts , cantant jo directe, i tenin el company Manilla de trunfo una altra baixa , sorti a la segona mà a un altre pal de manilla i despres d´as "pensant k potser jo hi fallo" (i tenint-hi 5) i no arrastri.Equivocarse en un descart per falta de concentració es una cosa, i una altra no tenir clar l´ABC de la buti un altra.

Per això crec bona iniciativa el Ranking de punts.

Se que és dificil donar- hi forma a tot plegat i fer-ho, però per això si es pagués quelcom potser seria més factible i millor per tots els que volem jugar amb condicions.

Si algú s´ha sentit ofès, disculpes per avançat .

Per cert: Gent BONA I EDUCADA

Seven
La_Cala
Glam
Escurç
Ashanti
nasdaq
etc....

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 30 ago. 2006, 17:51

Si no vols que t' entrin a les partides gent que no es correspon al suposat nivell del nom de la partida (ves a saber que coi vol dir aixo :twisted: ) hi ha una finestreta a dalt que diu "Crear partida privada" i llavors tu convides a la gent que a tu te sembli segons el teu gust.Mentre facis partides públiques, resulta que pel fet de ser públiques hi pot entrar qui vulgui.

Tampoc es tant dificil em sembla, de fet ja tens una llista.

I per cert, parlant de ranking jo tinc una pregunta : el que guanya mes partides es el millor? o es el que te mes sort?

Apa forces manilles i asos que aixi el ranking puja :mrgreen:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants

cron