Gort ha escrit:Gay,
a l'última partida a la primera taula els vostres adversaris el que no van jugar va ser gaire bé perquè van cometre una de despistes considerable ... Cert que pel meu gust tothom xerrava massa (jo és que ja ho sap tothom, sóc un radical i penso que no s'ha de dir ni mu) però d'aqui a dir "no gaire net" em sembla que hi va força distància. Els vostres contrincants són persones conegudes i m'atreviria a dir que de tota solvència! Ah ... i no s'hi jugaven res perquè haurien quedat primer encara que haguessin perdut (a no ser per golejada brutal) o sigui que em sembla que veus fantasmes on no hi són.
Com s'ha comentat del dret i del revés, és impossible controlar a qui vulgui jugar brut. Hauriem de començar per posar una mampara que separés els jugadors com al bridge ... etc etc Deixa-ho còrrer, val més disfrutar i deixar als impresentables que se sentin satisfets de ser com són ...
GAY ha escrit:Mira gort poden tenir solvencia pero pero no va ser aixi,en fi nomes era un comentari que crec oportu dir-lo i em semblaria be de que hi hagues un jutge de joc i de fantasmes no en veig se el que dic i ho expresso sino agrada es altre problema.
Angeles ha escrit:Hola GAY,
Jo penso que si tenies algun dubte respecte a la serietat en el joc dels teus rivals en la última partida, era més "legal" haver aclarit amb ells el tema allà mateix que publicar un missatge als foros i posar dubtes sobre ells (jo no en tinc cap ni un, a l'igual que Gort, repecte a la serietat i el bon fer dels teus rivals).
Temes tan delicats com aquest, millor discutir-los cara a cara i amb una seguretat total, total, total.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 119 visitants