quan la culpa es negra..........

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

quan la culpa es negra..........

EntradaAutor: txemapenta » 03 març 2006, 21:20

Os explico lo que m’acava de pasar que demá potser no men recordaré:
Bunica partida, 4 paios que més o menys les tocavam...
Butifarra directa,surto jo.....
Tinc aixó: 4 espasas de rei,8; 4 bastos de rei ,8; 3 ors de cavall as,i semifallo a copa.....
1 basada: jo 5 despasa,matan de sis, el company la sota i el que fa butifarra el cavall.
2 basada:el que fa butifarra es juga el 9 despasa, jo la petita,a la meva dreta marxan de copa i el meu company basto.
3 basada:el que fa butifarra es juga, en conte del as(a mi men quedan 2 de rei 8) la petita jo mato de rei, a la meva dreta marxa de oro i el meu company rei de oro em carrega.
4 basada:LA GRAN CAGADA....PENSO.
a la meva dreta senyalan basto, el meu company copa, i el que fa butifarra li quedan 3 basas a la espasa,quasi segur 9 de oro i lo demés ni puta idea....
Decideixo anar de cavall de oro i treureli el 9 ,el rei ya esta carregat, pensan.....el meu company atura copa jo basto i oro penso que mal dades poden fer 3 basas a la espasa ,2 al basto i la copa depen......
Lo que contava ...vai de cavall de oro mata de 9 es fa 3 basas a la espasa i després juga as de basto,torna i totes seves.......
Resulta que a la meva dreta portava 5 bastos de 9 cavall,sota,jo 4 de rei 8,el meu company semifallo, i el que habia fet butifarra 2 de as....
El meu company s’emprenya(te mal carácter) diu te assenyalat COPAAAAAAA i jo aguanto el xaparron com puc....
Ha fet una merda butifarra directa (2 de as,un 9 sol, i res a copa) i ens han fotut quasi capa....¿culpa meva?¿vosaltres haguesau anat a copa?
M’estava afeitan i no deixava de pensar en la jugada(¿a vosaltres no os pasa?) i em fai 3 reflexions:
-Reflexió 1: Si jo hagués anat a copa i efectivament el meu company s´hagués fet 6 o 7 basas a copa i jo li hagués carregat tot np haguessam perdut cap tanto pero.....¿El company del que fa butifarra directa també tendría dret a emprenyarse,no?Haguesam fet 8 basas nosaltres quan en tenian 10 ells.....cavall,as,9 despasa,9de oro i 5 o 6 al basto......
-Reflexió 2:Si el meu company hem coneix lo suficient, com es el cas, pot pensar que no el voldre fotre al mitg...¿no li hagués valgut la pena carregarme el 9 de copa i perdre una basa??
-Reflexió 3:Que bonic es aquet joc que es capaç de ferme botar dálegría o de ferme perdre la gana.......(com es el cas,grrrr)

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 04 març 2006, 02:22

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:04, en total s’ha editat 1 vegada.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 04 març 2006, 16:18

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:04, en total s’ha editat 1 vegada.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 08 març 2006, 18:37

Jo sempre dic que les copes fan mal ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ :D :D :D


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants