Fòrums

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

Fòrums

EntradaAutor: fritz » 08 març 2006, 17:03

Bones,

Quiquet ha escrit:En primer lloc, cap post hauria d’anar a la paperera per donar opinions, en tot cas si hi haurien d’anar per dir falsedats o per insultar amb algú.

Totalment d'acord.



Quiquet ha escrit:El que estigui o no estigui ben ubicat això es soluciona posant administradors en els foros que clarifiquin els missatges en funció del seu contingut.


Calen?


Quiquet ha escrit:Jo no administro els foros i per tant puc posar el meu post on em doni la realisssssima gana.................................
A mes el tema que va desencadenar el portar el tema a la paperera va ser aquest mateix oi?
Pos eso


Pel que sembla sí que calen.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 08 març 2006, 17:20

Sembles el Jimenez Losantos treien la informació de contexte
En fi
De bon rotllo

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 08 març 2006, 18:10

Bones Quiquet,

Tot primer pensava en engantxar tot el texte, després he pensat que no calia perquè només m'interessava el tema d'administradors i censura, per alló de si cal una mica d'ordre per tal de que els fòrums funcionessin millor. Pél que fa a la ultima cita era per demostrar que potser sí que cal.

No em penso defensar de l'acusació de "treure informació del contexte" perquè no sóc gota pretenciós i no pretenc informar ningú de res.

Et convido a que obris un post nou i exposis el que et dongui la realisssima gana, només faltaria, peró no crec gens apropiat que ho facis en un post on el que es preten unica i exclusivament és fer inscripcions d'un campionat. Hi ho dic ara, després de la mala experiència viscuda, no?


I evidentment de bon rotllo.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 08 març 2006, 18:36

Si no recordo malament, en aquest foro............. que nomes servia per fer inscripcions ........ hi havia una foto teva.
Coi tio si fos “homo” m'ho pensaria................Era potser una inscripció per el campionat del Club Lambda?
25-03-2006
PRIMERA BOTIFARRADA GAI (BARCELONA)
Equivocada de lloc?
Oi que no ?.
No m'agrada contestar estil (S/C), per tan no ho faré.
Insisteixo, per a fer inscripcions hi ha un mètode molt millor que es enviar al organitzador butimissatges, que per aixó i per altres coses es per lo que hi son.
Cada post desencadena múltiples camins de controvèrsia i de diferencies. Quant l'obres no sabràs mai com acabarà i si el tema del que s’acaba parlant te res a veure amb el inicial. Entre d'altres coses jo es un dels al•licients que hi trobo.
Quant un post es tira a la paperera, però el tema continua obert de manera diferent, jo continuo pensant que puc tenir un criteri diferent del teu i per tant contestar allà on cregui convenient en us de la meva llibertat d'expressió. Si lo de “realissima gana” us fa enfadar, pos coi, admeto que no es massa afortunada, però es entenedora en el context en el que se’m diu que ho posi en un altre lloc. Si ho hagués volgut fer ja ho hagués fet. Es així de senzill.................
A mes mira en els foros no es com en el xat, tot queda escrit i es pot llegir i re-llegir, contestar i tornar a escriure fins que el tema s'esgota i la gent deixa d'escriure-hi. Quin problema hi ha?
Ojala poguéssim respondre amb en Jimenez Losantos com es mereix i per el mateix medi.
Oi que si? Pos eso

:)

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 08 març 2006, 19:10

Bones Quiquet,

fritz ha escrit:Hi ho dic ara, després de la mala experiència viscuda, no?



Quiquet ha escrit:Si no recordo malament, en aquest foro............. que nomes servia per fer inscripcions ........ hi havia una foto teva.


Em sap greu peró la foto no és meva, si el vols conéixer puc fer gestions, m'han dit que és molt bó i que va molt ben calçat com has pogut comprobar (a la foto)





quiquet ha escrit:A mes mira en els foros no es com en el xat, tot queda escrit i es pot llegir i re-llegir, contestar i tornar a escriure fins que el tema s'esgota i la gent deixa d'escriure-hi.


Doncs si mira, tens raó.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 08 març 2006, 19:33

Ostres ara m'has ben fotut.
Voldria respondre però no ser massa a que.............
En que em dones la raó...........?
Havies fet l'inscripció en lloc equivocat?.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 08 març 2006, 20:36

Pregunta-li al Jimenez Losantos.

O bé ho pots traduir al mongol, si ho prefereixes.
fritz l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 març 2006, 20:43, en total s’ha editat 1 vegada.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 08 març 2006, 20:38

ostres ostres ostres com tenim el pati darrerament,

fritz quiquet companys,nassos que us donarà un atac de cor , i la veritat això no s'ho val



despres de llegir tost els post referent al campionat del dia 8 nomès voldria dir dues cosetes, trobo malament que s'enviin coses a la paperera encara que siguin insultants per la sencilla rao que aquestes et defineixen la conducta de la persona, con diu en g. marx es millor callar i passar per idiota que obrir la boca i demonstrar-lo ,

es a dir fent servir les dites popular cadascé es amo dels seus silencis i esclau de les serves paraules, per tant perque hem de tapar aquesta conducta nomès perque no ens agrada lo que possi, millor deixar-la plasmada per veure com es cadascu

vinga a reveure
psc

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 08 març 2006, 22:29

Imatge

No anem be no
:)

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 08 març 2006, 22:40

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Aqui has estat àgil i original, m'has fet riure de valent!

Apa, prou per avui, a dormir!

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 08 març 2006, 23:04

Pos jo que "m'alegre" ..............massa catala no ho es no aquesta expressió. :lol:
Ara si potser, i si hem de seguir debatint millor en catala que en mongol eh, pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee.
:-).


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants

cron