Quan el company contra

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

Quan el company contra

EntradaAutor: noi_bo » 27 oct. 2002, 21:31

Sempre que el nostre company contri els trumfos directes i el recontrin, amb poc joc que tinguem hem de santvicentar. Pensem que si contra els trumfos directe és que té molt bó.

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

EntradaAutor: Melodia » 28 oct. 2002, 22:31

mmmm.....dubtós dubtós......no ho sé...també pot ser que cantin pal directe i que el company ho tingui mitjanament bo i contri, però potser s'acollona amb el recontro perquè potser tant tant bo no ho tenia....i aleshores un sant vicenç és molt perillós...A vegades es contra per remontar punts d'una manera ràpida encara que no es tingui una mà brillant...

personalment em fa molta por cantar sant vicenç!! :?

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 29 oct. 2002, 16:24

-Quien dijo miedo habiendo hospitales !!! :wink: , a san vicentar !!!! :P

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 30 oct. 2002, 22:09

jajajaja :lol: ... rous. Tens tota la rao, tot i que jo no santvicento SEMPRE. M'adapto a una regla que vaig sentir una vegada ...

Contant que el teu company ha contrat, si tens una manilla ... santvicenta!!!!! sense pensar-t'ho.

En el cas de que el company contri una cantada directa encara santivento mes rapid (si tinc una manilla), ja que ... una de dos ... o s'ha equivocat ... o el joc que te el fa sentir prou valent per contrar un directe (quin joc ha de tenir el mooolt #$%@ :shock: ).

Com que a la butifarra s'ha de confiar en el company :wink: , penso que no s'ha equivocat i que per tant te molt bo ... si a sobre hi afegeixes la manilla que tu tens ... buffff ... :twisted: a per ells!!!!!!! els farem xixina i ens els menjarem vius!!!!!! ... ueno ... com en qualsevol altre cas, sempre hi pot haver imprevistos ... pero ... qui no arrisca no pisca!! o ... dit d'una altra manera .... QUIEN DIJO MIEDO??????????? :twisted:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 34 visitants

cron