lliga de la buti al novembre

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
supersandra
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 13 ago. 2006, 11:51

lliga butifarra

EntradaAutor: supersandra » 27 oct. 2006, 21:56

Si, xals_6, ja ens pots apuntar, i gràcies per la informació

pablo91
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 03 oct. 2006, 18:16

EntradaAutor: pablo91 » 27 oct. 2006, 22:43

Gent va apunteu-vos

Jo necesite parella

:D :D :D :D

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 29 oct. 2006, 19:16

ewl limite sera el domingo a las 24:00 ok gracias

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 29 oct. 2006, 23:55

sera el domingo de la semana que biene dia 5 y no este; la liga empezara de aqui dossemanas gracias el dia 10 saludos

pablo91
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 03 oct. 2006, 18:16

EntradaAutor: pablo91 » 01 nov. 2006, 12:25

Hola a tots!!!!
Ja puc crear!!!!!!!!!!!!!!!!!!siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D :D :D
Gracies al Josep1945 que m'ha ensenyat.

Llavors ya tinc parella som:

Pablo91 y snaider

Per fi ja puc crear gracies al josep!!!! :D :D :D

Apuntans marze o xals_6

DEW a tothom

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 01 nov. 2006, 22:09

primer agrair a josep la seua colaboracio aunque aiga sigut indirectament, ok pablo91 xals fica le snoves aprelles en la pagina les parelles ok
gracies pablo y gracies snaider

ROBER_CS
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 17 ago. 2006, 23:41

Sobre la lligueta de la buti

EntradaAutor: ROBER_CS » 03 nov. 2006, 03:04

Hola marzebetiko i xals_6:

He de dirvos que la vostra idea es molt bona, la veritat. El intent q esteu fent per fer una lligueta està molt be. Vos felicito en eixe aspecte. A marzebetiko el conec pq l´altre dia al campionat on-line em va dir q era de Onda (Castelló) i com jo soc de Castelló tb ell em va preguntar. Pero be, el tema no es aquest. El tema es que veig q no s´ha apuntat molta gent a la vostra iniciativa, pq a dia de hui es pot considerar q 9 parelles no son moltes, la veritat.

Jo, modestament, vos donaré la meva opinió. Hi ha moltíssima gent q li agrada la buti i moltíssima segur q s´apuntaría. Per lo q he pogut llegir hi han parelles q alomillor no s´han apuntat perque no consideren correcte lo de fer les partides a 51 (jo personalment tampoc considero correcta aquesta opció perque soc un defensor de la igualtat a totes les partides).

Imagineu q a un equip de primera q va cuer li donaren la oportunitat de jugar només mitja part quan jugués amb el Barça o el Madrid. No sería llògic. Sí que estic d´acord en lo de poder triar lliure u obligada el qui juga a casa (encara que hi ha q pensar q tots juguen des de casa seva, jajaja). Bueno, el qui juga com a local ja ens entenem.

Per altra banda he llegit q voleu fer les partides només en cap de setmana. Això es un gran impediment també per a moltíssima gent que el cap de setmana no entra al butinet, per lo que automàticament s´exclou molta gent. Jo (si em deixeu donar una opinió personal encara que no la accepteu com a vàlida) si organitzara una lligueta la faria per setmana. Es a dir, amb les parelles q s´apuntaren es faria un calendari, tal com fan al futbol, i cada setmana cada parella ja sabria contra qui li toca jugar en la setmana q està i en la que ve i en totes. Donaría un llistat amb al menys un mail de cada parella (es a dir, si hi han 10 parelles al menys un mail per a localitzar a cada una) i aixi donaría tota la setmana per a que puguessin jugar. Als organitzadors vos tindria que donar igual quin día juguessin, i només deuría importar q el diumenge a la nit, com a molt tard les 0h, tinguesseu en el vostre mail les puntuacions de les partides, per a aixi el dilluns donar una classificació, perque les jornades queda clar q ja estarien establides.

Per tant, si una partida no tinguesseu el resultat se li donaría com a perduda a les dos parelles. I per lo demès les regles doncs les heu fet en bona idea.

Finalment, per a despedirme, vos agraeixo la llectura d´aquest post i espero q vos puga ser ùtil, si no ara en el futur. Perque quan es planteja fer algo aixi deurieu pensar en los altos, en los bajos, en los q estàn entre semana, en los que no pueden estar, en los funcionarios, en los autónomos, en los que van a turnos, en los q estudian, en los del paro, etc etc...Hi ha que fer algo global que s´acople, i si no no es fa lliga, es fan els campionats on-line i ja va be (no vull dir q lo de la lliga no m´agrade, només que entenc per lo que he llegit que molta gent, com es el meu cas, en cap de setmana no pot, com també hi ha gent que entre setmana no pot).

Vinga, un abraç i molta sort si continueu endavant amb el projecte.

I per favor dieu-me si la lliga la jugareu al servidor 2 i qui vos ha donat l´autorització si es que fa falta autoritzaciò. Per saber-ho per si algun dia em pega per fer un campionat. Ciaooooo!!

pablo91
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 03 oct. 2006, 18:16

EntradaAutor: pablo91 » 03 nov. 2006, 12:01

Rober_CS gracies per la teua ajuda..
De pas jo tambe volia fer-te una proposta:
-Vols apuntar-te al campionat??? :D :D :D

Aixi de pas en podries ajudar.
Jo tambe soc d'Onda, amic del marze.

DEW a tothom.
:D :P

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 03 nov. 2006, 13:24

ROBER_CS gracies epr els teus consells volia dir 2 coses nomes:

-lo 51 ,101 y 151 lo pongo x dar mas emocion si tu eres muy bueno y yo un patan y juego contra ti ire a 51 y a suerte yo creoq ue esta bn pero bueno.
.Mi amigo xarls izo una encuesta que dia os ba mejor ap jugar y gano viernes cx la noche .

GRACIAS DE TODAS FORMAS ROBER Y ESTE AÑO NO PORKE YA ESTA EXA PEOR PAL AÑO K BEINE PODRIAMOS ESTUDIAR LA OPCION GRACIAS

xavieret
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 25 oct. 2002, 17:19

EntradaAutor: xavieret » 03 nov. 2006, 13:37

Bones soc el xavieret jo vulll jugar al campionat akest, k per cert es genial,jajjaj ens apuntem amb al sitopons-xavieret. L'horari es indiferent mes aviat per la nit oks digueu algo

pablo91
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 03 oct. 2006, 18:16

EntradaAutor: pablo91 » 03 nov. 2006, 13:56

Per a tots els participants o gent q vol apuntar-se:

-Partides el divendres(segurament per la nit).

-Qui no puga podra aplaçar-la i jugar-la durant el cap de setmana ,es a dir, durant el disabte i el diumenge. Per a aplaçar-la cal informar als contrincants(arrivar a un acord amb ells) i informar als organitzadors de la lliga,xals_6 o marzebetiko, o a algun colaborador(per exemple jo o a algun altre).

-En algun cas puntual, la organització pot cambiar el partit entre setmana si no es pot realitzar el divendres o cap de setmana.COm ja he dit algun cas puntual.

Qui tinga dubtes que parle amb la organització o amb els colaboradors.

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 03 nov. 2006, 17:24

molt be tambe bolia preguntarte una cosa xavieret tu o sito podeu crear gracies

xavieret
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 25 oct. 2002, 17:19

EntradaAutor: xavieret » 04 nov. 2006, 07:58

marzebetiko el sito i jo podem crear d'acord. Compteu amb nosaltres oh no? per a jugar dit campionat.

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 04 nov. 2006, 10:41

clar

pablo91
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 03 oct. 2006, 18:16

EntradaAutor: pablo91 » 05 nov. 2006, 13:12

Avui es l'ultim dia de inscripció(fins a les 24 hores h ha temps) :D

despres començara la gran competició on vorem els millors jugadors de la buti que s'agin apuntat!! :P :P

I aquesta setmana que começara dema començarem a jugar per a aconseguir la primera posicio i ser els guanyadors :) :)

Apunteu-vos avui encara esteu a temps :twisted:

DEW a tothom i Gracies a tots els participants que s'agin apuntat i tambe Gracies a Marzebetiko i Xals_6 per crear i fer rodar aquesta lliga.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants

cron