Orientals ?????

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Enric_Cp
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 63
Membre des de: 12 oct. 2002, 20:16

EntradaAutor: Enric_Cp » 27 feb. 2003, 13:15

all,
acabes d'enfonsar la meva (pobre i petita) reputació a la misèria! A la Garrotxa? Al costat de casa meva? A dues pases de casa (jo sóc del Ripollès) el segon jugador quan no serveix, insisteixo, el segon jugador quan no serveix ni falla no pot carregar? Hem de fer una partideta urgentment :P
Tant repetir que això no passava enlloc i resulta que a tocar ho tenia i no ho sabia. Lo dicho, em menjo una samarreta!! :?

Tingueu manilles

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 27 feb. 2003, 15:57

Holes all !! avans que res..........de diplomàtica, res de res. Tinc per costum respectar a tothom.
A part d'això quan vulguis jugo amb o contra tú a la buti occidental i a la oriental que tú diguis, clar que si es tracta de la que dius que sempre, sempre i sempre s'ha de tirar la petita, sol influirà el factor sort per veure qui serà el guanyador (quin avorriment, no?). Pero bé, el que diguis i quan diguis.
Espero veure't aviat pel xat pk fins el dia d'avui, encara no he tingut aquest plaer.
Fins aviat............i sort !!

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 01 març 2003, 12:56

Aixo de tirar sempre, sempre la petita ha de ser genial. Pots anar mirant el Tour, fotent-li glop al Etxeko i anar mirant el Segre; a veure quina una ha fet el Conseller*.



Estem intentant progressar en l'anàlisi del que es coneix com butifarra moderna amb canvis, a fi de sorprendre al rival.



Fins ara,

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 02 març 2003, 09:00

En 6_euros diu:

Aixo de tirar sempre, sempre la petita ha de ser genial. Pots anar mirant el Tour, fotent-li glop al Etxeko i anar mirant el Segre; a veure quina una ha fet el Conseller*.



Estem intentant progressar en l'anàlisi del que es coneix com butifarra moderna amb canvis, a fi de sorprendre al rival.

si 6 euros si vols progressar apuntat a la butifarra de veritat i deixa de jugar a la saltxitxa butinaire

arreveure
all

Isvius 2

Tira la petita

EntradaAutor: Isvius 2 » 02 març 2003, 15:00

alex_g7 ha escrit:Si penses que estar mes concentrat es imaginar-te el que pot tenir aquell que tira el que li dona la gana ,o si el company t'esta enganyant o no,o tirare la mes grosa per a verue si l'enganyo ( que diver que es aixo ) ,jo crec Mav que no cal concentrar-se amb aixo,ara si saps que t'estan tirant la mes petita ,si que val la pena concentrar-te per veure qui pot o no pot tenir les que queden ,cosa imposible de prebeure en la vostra fantàstica i divertida butifarra .
I jo ja ho dic ,el dia que jo mentalment al final de la partida quan a tots ens quedi 2 cartes amb dos dats pugui saber les que tenen els 4 jugadors sense haber de fer un esforç mental increible podre dir que he arribat el que jo volia de la buti i potser pasare al vostre joc,pero jo habre passat la fase que crec que te que pasar tot jugador .Vosaltres la primera mai la pasareu .
I aixo crec que es la gracia d'aquest joc,a part de jugar be ,poder controlar les cartes que hi han al tapet, cosa impossible amb la vostra manera de jugar,que podriem considerar com joc d'atzar.

De totes maneres si vosaltres trobeu algun jugador que jugant a la vostra manera sapiga 2 ultimes cartes que te cada jugador m'ho feu saber .Jo us en porto un quan vulgueu jugant com s'ha de jugar clar .

Com molt dius alex es bastant dificil saber les 2 ultimes cartes que te cada jugador si no es tira la petita. Per aixo, el que domine aquest sistema es millor que el domine el tira la petita te mes combinacions que controlar. Tampoc estic gens d'acord amb aixo de les fases, la mes dificil es sense jugar la petita com tu molt be dius.
Esperant que sigui ven rebut Isvius.

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 04 juny 2003, 04:24

amics, soc un apassionat de la butifarra.no se que es oriental ni occidental, no minteressa, vull sentarme, saber com volem jugar , i disfrutar del nostre joc, sencillament, tot es tant facil com posarsse d'acord en comenzar una partida.
Pero no vull entrar en aquesta discusio,nomes vull fer palessa la meva vergonya aliena,i putser tb propia, per els brots de intolerancia, i notes dictatorials que e llegit en aquest foro.
Amics butinaires, fem millor la butifarra,fem millor la nostra gent, millorem la nostra actitud i tindrem el nostre joc, net ,variat, i a l'abast de totom.


anim butinaires, unio,comunicacio,confraternitzacio,amistat i bones butifarres.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 04 juny 2003, 15:18

Holessssss :)
Quant jo vaig entrar a la butinet jugava oriental oriental estricte,i fins i tot mes d´un cop m´havia enfadat amb algu dels que jugaven lliure.......fins, jejejej, un dia al foros llegint la jugada del rei i una petita (escrita per la Masos), m´ho vaig començar a rumiar i , trobo (ieps es una opinió nomes eh), que es molt mes interesant i divertit jugar lliure.
:wink: i el cert es que puc jugar tranquilament de les dues maneres sense cap problema.
I, en lo de enganyar al meu company, ufff, si el meu company juga correcte, no l´enganyo pas fen jugades lliures. Nomes es qüestió de pensar-ho una miqueta........
:) :roll: :) I no voldria que ningú s´enfadi, només es la meva opinió..........


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants