Per què?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

Per què?

EntradaAutor: catim » 06 oct. 2006, 22:10

Estimats butinaires!

Anem a fer unes breus consideracions, que afecten als campionats ONLINE que darrerament organitzem.

Des de fa un temps fem voluntàriament aquests campionats. S’ha constatat que en general hi ha gent que els agrada jugar-los, i és per això que els continuem fent.

Intentem fer-los el millor que sabem i podem, i en general la gent és comprensiva quan les coses no acaben d’anar del tot bé.

L’Angeles és la que generalment cada mes posa el calendari dels campionats que es faran i la catim és la que cada setmana actualitza el post dels campionats recordant qui l’organitza i anotant els possibles canvis, si n’hi ha.

Si hem de prendre decisions les prenem entre les quatre, i així va ser quan fa pocs dies vàrem decidir fer-los al joc3. Prèviament vam demanar permís al Carles i com sempre no ens va posar cap impediment, va dir que podíem utilitzar el joc3 igual que els altres.

Però també vam decidir que si no funcionava el joc3, o sorgia cap problema tècnic els faríem el joc2 ja que el que prioritzem és que la gent pugui gaudir d’aquest campionats. Ja hem vist que no és possible fer-los al joc1 per què quan hi ha massa gent no funciona prou bé.

Per què hem deixat d’utilitzar d’una forma constant el joc2?

Els que esteu al corrent dels foros de la web del butinet sabreu que varen haver-hi uns escrits que feien referència al joc2. El to utilitzat en aquests escrits així com el contingut, no va ser del tot encertat sota la nostra manera de veure les coses. Per aquest motiu vam decidir que en general faríem els campionats el joc3.

Plana ens demanes que tornem al joc2. Parles d’oblidar els malentesos. Nosaltres no volem mal rotllo :D però:

Vàrem llegir: “No compteu amb el servidor 2" (per a fer unes partides concretes) i més coses......

És un malentès?

Entenem que si per a algunes partides sens prohibeix utilitzar un espai és que no és un lloc “per a tots”.

No volem crear cap tipus de polèmica, senzillament exercim el dret de llibertat d’utilitzar un espai en el qual hi pot jugar tothom que vulgui.

4 donetes del butinet! (angeles, catim, jujubdn i morfeo) :lol:

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 08 oct. 2006, 00:27

mira cati mmmm, nomès una petita consideració per alusions: jo només puc tenir paraules d'agraïment pel ButiNET i tot el que representa, dons m'ha donat molt mes del que era d'esperar. Aleshores si veig que unes persones a les que aprecio especialment, estan molestes per una situació que al meu modest entendre es... solucionable, intento "engrasar" la situació per veure si tot torna a la normalitat.... res mes

dos petons

plana

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 10 oct. 2006, 10:08

Ja que us agraden tan els Cuentos sufies, i per evitar altres tipu de resposta



4. El asno y el camello



Un asno y un camello caminaban juntos. El camello se movía con pasos largos y pausados. El asno se movía impacientemente tropezándose de vez en cuando. Al fin el asno dijo a su compañero:

-¿Cómo es que me encuentro siempre con problemas, cayéndome y haciéndome rasguños en las patas, a pesar de que miro cuidadosamente al suelo mientras camino, mientras que tú que nunca pareces ser consciente de lo que te rodea, con tus ojos fijos en el horizonte, mantienes un paso tan rápido y fácil en apariencia?

Respondió el camello:

-Tu problema es que tus pasos son demasiados cortos y cuando has visto algo es demasiado tarde para corregir tus movimientos. Miras a tu alrededor y no evalúas lo que ves. Piensas que la prisa es velocidad, imaginas que mirando puedes ver, piensas que ver cerca es lo mismo que ver lejos. Supones que yo miro el horizonte, aunque en realidad sólo contemplo hacia el frente como modo de decidir qué hacer cuando lo lejano se convierta en cercano. También recuerdo lo que ha sucedido antes y así no necesito mirar hacia atrás y tropezar una vez más. De este modo lo que te parece confuso o difícil se vuelve claro y fácil.

Idries Shah, El yo dominante

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 10 oct. 2006, 11:17

Un cop de mà, per ajudar a entendre la fàbula:

Comentario:
En terminología sufí, el "Yo Dominante" es el ego producto del entorno familiar, la cultura, el ambiente; mezcla de reacciones automáticas, emociones primitivas y condicionamientos. Esta entidad usurpa el puesto de la verdadera personalidad y crea una falsa apariencia de solidez psicológica, al tiempo que ofusca e inhibe el crecimiento de un nivel más sutil, intuitivo y holístico.

Las actividades que tradicionalmente se asocian con los sufis, por ejemplo la danza, el canto, la visualización o el arte geométrico, se utilizan para socavar el control del Yo Dominante y estimular el crecimiento de la dimensión más preciada y fértil.


Con la publicación de su libro Los Sufis, Idries Shah mostró por vez primera al público occidental la huella que este cuerpo de conocimiento había dejado en diversas culturas y épocas. Treinta años después apareció El Yo Dominante, el último libro publicado en vida de Idries Shah. En el curso de este largo viaje transcultural Shah ha divulgado los cuentos (enseñanzas creadas para familiarizar al lector con patrones de comprensión al margen del pensamiento rutinario); ha mostrado el humor como herramienta para romper con pautas mentales fijas; ha destacado la importancia del arte para cultivar la dimensión profunda del ser humano. En suma, ha sentado las bases de un lenguaje (psicológico, sociológico, espiritual) mediante el cual se puede abordar el conocimiento verdaderamente universal.

Nusé si em aclarit res........i evidentment "Quansevol nit pot sortir el sol"

picapedretes
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 21 set. 2006, 20:16

EntradaAutor: picapedretes » 10 oct. 2006, 12:14

:lol:
quin es el asno i qui el camell???
jiji
me pixuuuu :o

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 10 oct. 2006, 12:45

Importa respondre amb algu que s'amaga al anonimat?
jo com diu el Clos no em pixu a llocs publics

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 10 oct. 2006, 16:45

picapedretes ha escrit::lol:
quin es el asno i qui el camell???
jiji
me pixuuuu :o



Benvolgut-da "picatelestuambpedretes",
Si aprofites malentesos infantils per llançar atacs personals contra qui sigui almenys tingues la decència de fer-ho amb el teu nick habitual. Pel bon funcionament d'aquests foros seria bó que deixéssis de postejar en l'anominat. És de mal gust i de molt mala educació, i creu-me, anem sobrats de mal educats.


Per cert, una mica "cansino" tot el tema aquest, no?

pluto
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 20 nov. 2002, 21:22

EntradaAutor: pluto » 10 oct. 2006, 21:03

Despres de llegir diversos escrits de tot tipus,
no entenc res , molts pensaran no es el teu tema, dons com es public me prenc la llibertat de donar la meva modesta opinio.
Una part te rao per les formes de que s ha portat tot.
El altre per la llibertat.
transparencia 1 llibertat 1
us entenc a les dues parts.
no es millor deixar el tema , pk cada part te la seva part de rao pero no tota.

Per cert : qui llegeixi aixo k no li buski 3 peus al gat pk jo ni veig 4.
I llegiu aixo sense veure cap mala intencio amb les mevas paraules.
Les paraules se les emporta el vent els fets fan historia.

pluto
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 20 nov. 2002, 21:22

EntradaAutor: pluto » 10 oct. 2006, 21:10

picapedretes escrigué:

quin es el asno i qui el camell???
jiji
me pixuuuu



fritz gironi , alguna cosa me diu que aket vespre sortiras del dubte de picapedretes . i te faras un fart de riure si no vaig ekivocat qui es.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 11 oct. 2006, 09:14

definicio de comptes sufies

Juan Bautista Pino Pérez *

Fuente: Revista Pliegos de Opinión

El Sufismo, es una filosofía de la vida, una fuente de conocimiento. No es una religión o un culto, no es una obligación que alguien impone a alguien por medio de dogmas. La Tradición Sufí es una sabiduría antigua que está en los cimientos de todas las religiones, aunque es disidente de todas ellas. Al mismo tiempo es una ciencia actual, aplicable en cualquier momento y situación; y puede ser llevada por cualquier persona independientemente de su condición, así como no exige retirarse del mundo y sus problemas, sino por el contrario los utiliza para intentar el desarrollo del individuo, adaptándose a cada momento histórico.

Algunos de sus más importantes sabios y maestros han llegado a ser conocidos en Occidente, fueron muy influyentes en su época y su conocimiento ha llegado hasta nuestros días: como Ibn Arabi, nacido en la Murcia musulmana del siglo XII. Omar Khayyan Poeta Persa también del siglo XII y Rumi místico y visionario del Afganistán del siglo XIII.

Los cuentos son una forma natural de transmitir, mensajes y conocimientos y son utilizados por las culturas de todo el mundo. Además tienen la cualidad de mostrar ideas de manera sencilla y en poco tiempo que de otro modo y utilizando el intelecto serían muy trabajosas de explicar, comprender y compartir. Los cuentos se perciben con el corazón y no con la mente. De esta forma no se trata tanto de descifrarlos para ver qué quieren decir, sino más bien de permitir que se produzca su efecto sutil cuando los leemos para nosotros mismos o para otras personas.

* Juan Bautista Pino Pérez es el recopilador de la colección de cuentos que se publican en los boletines de "Islam y Al-Andalus".

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 11 oct. 2006, 09:15

Un compte sufi :

Codi: Selecciona’ls tots

144. La Verdad.

 

A un visitante que a sí mismo se definía como buscador de la verdad le dijo el Maestro:

- Si lo que buscas es la Verdad, hay algo que es preciso que tengas presente por encima de todo.
- Ya lo sé, una irresistible pasión por ella ... -dijo el visitante-
- No, una incesante disposición a reconocer que puedes estar equivocado ...

     -le respondió el maestro

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 11 oct. 2006, 09:24

UN COMPTE EN BUSCA DE LA PERFECCIÓ

Codi: Selecciona’ls tots

 

 

   

12. La mujer perfecta

 

Nasrudín conversaba con sus amigos en la casa de té y les contaba como había emprendido un largo viaje para encontrar a la mujer perfecta con quién casarse. Les decía:

-Viajé a Bagdad, después de un tiempo encontré a una mujer formidable, atenta, inteligente, culta de una gran personalidad.

Dijeron sus amigos:

-¿Por qué no te casaste con ella?

-No era completa, -respondió Nasrudín-, después fui a El Cairo, allí conocí a otra mujer ciertamente fabulosa; hermosa, sensible, delicada, cariñosa.

-¿Por qué no te casaste con ella?, dijeron los amigos.

-No era completa -respondió nuevamente Nasrudín-, entonces me fui a Samarcanda allí por fin encontré a las mujer de mis sueños; ingeniosa y creativa, hermosa e inteligente, sensible, culta, delicada y espiritual.

-¿Por qué no te casaste con ella? -insistieron sus amigos.

-Pues saben por qué, ella también buscaba a un hombre perfecto.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 11 oct. 2006, 09:36

Bones

I jo em pregunto : que ja no agrada jugar a la butifarra?


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants

cron