AGRAÏMENTS A LES ORGANITZADORES III Botitrobada Lleida-2006

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
epiquec
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 02 ago. 2004, 21:40

AGRAÏMENTS A LES ORGANITZADORES III Botitrobada Lleida-2006

EntradaAutor: epiquec » 08 oct. 2006, 02:56

Hola amics butinaires, :D

Com heu vist ho he posat en veu alta, perquè crec que la Marels i l'Angeles es mereixen això i més. :lol:

Pel seu treball ben fet, per la seva paciència (i la de les seves famílies i amics), pels mals de caps que una organització com aquesta suposa.

A la fi pel seu tarannà altruista i molt agradable, que culmina en el millor campionat del Butinet. (com a mínim des del meu humil punt de vista).

No crec que mai us puguem tornar els bons moments i records de la vostra empremta.

Gràcies i molts ànims, que jo vull tornar a repetir l'any que bé. :wink:

:oops: PD: Com sempre hi ha pocs, però desgraciadament existeixen, que no tenen cura de les normes i que no compleixen amb l'acordat. Un prec, intentem entre tots que això no succeeixi i que no tinguin que ésser les organitzadores les que assumeixen "els plats trencats". :oops:

Slai
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 30 gen. 2006, 21:21

Re: AGRAÏMENTS A LES ORGANITZADORES III Botitrobada Lleida-2

EntradaAutor: Slai » 08 oct. 2006, 12:05

Bon dia a tothom. Feia un parell de anys que que no havia anat a un campionat i al de Lleida en concret no havia estat mai...
Dp de asistir-hi només puc dir que no penso perdre-me'l per poc que pugui cap més any..
Una trobada de tanta gent no es fácil. Es necesiten moltes hores de preparació, de esforç de lligar caps, de pensar en tot..Les coses no es fan soles.. I la Angeles i la Marels han posat el llistó molt alt pels que en lo succesiu vulguin oraganitzar-ne un..
La més entusiasta felicitació i enhorabona per tota la fenia feta que pels resultats s'ha demostrat que ha estat una bona feina..
Resaltar el bon ambient de distensió que va presidir tot el dia la trobada i la cordialitat i la ilusio que ens va fer retrobar cares conegudes i veure´n de noves...
Marels i Angeles, aixeco la copa i brindo: VA PER VOSALTRES ¡¡ Gràcies per tot i fins la propera..

sangdelprim
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 19 set. 2002, 00:30

EntradaAutor: sangdelprim » 08 oct. 2006, 13:08

Bon dia, encara q la angeles amb va dir al felisitarla q grasies a nosaltres per lo nostre presensia...i bla bla bla..... ya amb perdonarás angeles i marels....perque crec molt sincerament que si no fós per personas com vosaltres q es "curreu" una feinada per aconseguir fernos pasar un día tan maco al reunir a tanta gent del butinet, no seria de justisia deixar de felisitarvos i com no, de animarvos a q al proxim any es repeteixi.
Aixi dons una vegada més, felisitats !!! i moltes grasies per a tot

fins l'any q be

una abrassada

joan

BOSS_
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 03 abr. 2003, 18:51

EntradaAutor: BOSS_ » 08 oct. 2006, 17:33

I que voleu que os digui, crec que els anteriors butinaires ho han expressat molt clarament i estic totalment d'acord amb ells, pero havia de manifestar-me en aquest forum i no quedar-me amb les ganes, així que Marels Angeles moltes felicitats i moltes gràcies per tot el que feu i espero que pogueu continuar fent per tots nosaltres.

Mariotex
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 04 ago. 2004, 10:25

FELICITATS

EntradaAutor: Mariotex » 09 oct. 2006, 01:34

Moltes felicitats Angels i Marels...

Ja fa tres anys q no em perdo el vostre campionat, i segurament en el futur, haure de reduir el meu calendari de campis, pero podeu estar segures q el vostre sempre tindra una creu ben grosa x no faltar-hi. Sense cap dubte, x mi el millor del calendari, el mes ben organitzat (de llarg) i en el q mho paso mes be.

Un plaer el haver disfrutat un any mes del vostre gran campionat, de la vostra companyia i de la de tots els asistents.

Salutacions x tots. :P :P

10RONNIE
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: 10RONNIE » 09 oct. 2006, 02:59

MARELS CARINYET I ANGELES XATA, MOLTES FELICITATS I MOLTES GRÀCIES!!

Per fer que un any més i ja van tres , organitzeu aquest campionat amb entusiasme , solvència, esforç (impagable), simpatia, ordre , ... (podria seguir tot el dia posant adjectius positus) :wink:. I sense perdre en cap moment el somriure :D . Per rematar, lo dels cleans ha sigut FLIPANT!!! :o :shock: :o . Un agraiment també a tots els familiars i amics que hi han colaborat i una salutació a tots els meus amics/gues i companys/es del butinet :lol:

PD: com ha dit l´epiquec ,(bueno menys suaument) lamentar la actitud d´uns pocs IMPRESENTABLES :oops: que durant l´entrega de premis van fer actes de pillatge :oops: ( encara se´n deuen sentir orgullosos), aixi mostren el seu "agraiment" a les organitzadores que han hagut de currar moltíssim per fer possible aquest campi . Hi han coses que mai entendré. :cry:

MIQUEL

fanina
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 24 des. 2005, 04:19

un campionat de ole ole i oleee!!!

EntradaAutor: fanina » 09 oct. 2006, 14:56

MARELS i ANGELES
MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!!
NO HI HA MILLOR RECOMPENSA A L'ESFORÇ Q VEURE L'ENTUSIASME ALS ULLS DE TOTS ELS BUTINAIRES... HA SIGUT UN CAMPIONAT DE LUXE. DE DEBO L'ENHORABONA PER FER-NOS PASSAR UN DIA EXPLENDIT (tot i q jo tava poxeta... ho vaig passar molt be) I COM TOTS JO TMB ESPERO IMPACIENT EL CAMPI DEL 2007!!!
MOLTS BESITOS

PD: Molts bessitos tmb a tots els butiamics!!!! :P

remei
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 15 gen. 2006, 16:07

EntradaAutor: remei » 09 oct. 2006, 18:07

MARELS I ANGELES WAPISIMESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
moltisimes felicitats per el campionat ,va estar super guay
malgrat el lloc en k vaig kedar mo vaig pasar de conya,i espero
poder repetir el proxim any.
Petons a tothom,i a vosaltres moltisimes gràcies
MUASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants

cron