ELECCIONS AL PARLAMENT

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 27 oct. 2006, 18:07

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:11, en total s’ha editat 1 vegada.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 30 oct. 2006, 22:28

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:11, en total s’ha editat 1 vegada.

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

EntradaAutor: Adonis » 31 oct. 2006, 19:23

Avui 31 d’octubre es el dia de reflexió del intens bombardeig de les diferents forces politiques, soc pessimista i veig el got mix ple, per molt que penso a qui votar no estic decidit ...
Si voto a CiU, (qui amb diu que no pactaran amb el PP) no amb fio ni del notari... i això que Mas promet davant la tomba de Guifré el Pilós treballar per < una pàtria més lliura>. Avui el veurem a la llotja del Barça.
Si el meu vot va per el PSC (qui amb diu que no tornaran al mateix model anterior ) Tripartit ... tot x per tres...en Montilla diu que demà hauran de escollir <entre Rajoy i Zapatero>.Avui el veurem a la llotja del Barça.
ERC, i ICV ,per si mateix no poden fer gaires floritures, ja que depenen dels grans i la butaca minsa molt...(lo que fan els galons)en Carod diu que no es pensi en el< vot útil>, sinó en votar aquell que agradi més. Avui el veurem a la llotja del Barça . En Saura fa una crida a tot< l’electorat progressista> perquè demà vagi a votar. Avui al veurem a la llotja del Barça .
Al PP, això es un altre cosa ... es l’únic partit que ho tinc clar(ni flowers).No se on veurà el partit en Piqué ... tan m’ha fot !
I pràcticament ja no queda ningú més, els partits petitets no tindran cap opció a entrar al Parlament i tampoc entrades gratis per veure el partit del Barça !
Per el nostre vot tindríem de fer-nos la foto amb el Laporta fen el vermut pagant com sempre els socis del Barça i de pas demanar-li unes entradetes per tota la família, i això del vot ho deixaré per el darrer moment, tot depèn de lo que faci el FC Barcelona amb el Chelsea.
Segurament algun candidat faltarà a la cita del Camp Nou, per allò de (que no sigui dit) el qui falti no estima el Barça i per lo tant tampoc Catalunya ... jejejejejeje amb aquet no el votaré... o si?
¡VISCA CATALUNYA i VISCA el BARÇA ! Aneu a votar !!!!!!

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 01 nov. 2006, 07:24

alp2500 ha escrit:Desprès de escoltar molts anuncis, i molta propaganda de les eleccions del proper 1 de novembre jo trobo a mancar als parits minoritaris, per aixo la meva dedicació a tots els partits que no surten per tv i que tenen el mateix dret que els demés

POR UN MUNDO MAS JUSTO (PUM+J)
i despres nomès queden els cinc de sempre


vinga a reveure
psc


jo votaria aquest el PUM+J , si un món més just significa que el chelsea no marcaria al minut 93 el gol de l´empat :cry: :( :cry: :( :x , que els autodenominats grans mestres ho fossin :evil: , que les carabasses només per halloween :lol: :o i moltes altres coses més importants que les que acabo de dir... però... tinc son........zzzzzzzzzzz

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 02 nov. 2006, 09:41

Be el poble ha parlat , o millor, el poble ha callat, que un 44 % del electorat no hagi participat en les eleccions autonòmiques es una cosa per fer-se mirar.

bé en quan a qui ha guanyat , segons les noticies que vaig escoltar ahir han estat tot, dons felicitats per a tots, nomès hi ha hagut un perdedor que ha estat la democràcia, però aquesta millor que estigui calladeta,

Conveniencia i unio ha pujat: desprès del "gran" pacte amb el zapatero era de preveure, el poble de catalunya es masoquista

El PP+Ciudadanos por el cambio , També ha pujat potser per algun vot que s'ha fugat del psoe

El tri-partit tambe ha guanyat també pot formar govern,

ara es quan comença la politica de veritat

Manarà : la sociovergencia (segons diuen pactes zapatero-mas per aprovar aquell escarransit estatut)
Manarà: el Tri-partit amb els dos germanets petits amb mes ganes de protagonisme
Manarà: Esquerravergent , amb lo que s'han dit durant la campanya dificil pero clar en politica tot es possible

vinga senyors, que això només acava de començar i ara es quan comença la subhasta

vinga a reveure


psc

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 02 nov. 2006, 17:21

Com que soc optimista per naturalesa, sempre m'agrada veure el got mig ple.... encara que m'agradaria veurel ple a vessar. El Poble a parlat, i desde el meu punt de vista a "parlat clar i català":

1er:Mes del 40% de abstenció... senyors polítics, la manera que teniu de fer politica no es capaç d'engrescar la gent. Teniu de canviar de sistema, fer politica tè de ser un "servei al poble".... no la manera de viure del poble, sortint a les fotos dels diaris tots els dies i anar a la llotja del Barça!!!.

2on:CiU guanya (com sempre) les eleccions. Pero les guanya d'una manera que desprès de guanyar, queda amb una postura que no te clar el poder pactar amb cap dels partits de l'esquerra, degut a les formes que emplea per aconseguir la victoria.

3er:PSC, cada vegada menys PSC i mes PSOE queda segon (com sempre), perdent vots, escons i protagonisme... curiosament als llocs on presumiblement els tenia de guanyar, donada la procedéncia del candidat a President (Capitals de provincia i cinturons).

4art: ERC aguanta tots els intents de destruirla, dons poder a sigut l'únic partit que a intentat fer politica d'una manera diferent, donant mes importància a les propies idees... que a la cadira. Torna a tenir la clau per intentar per segona vegada portar la seva manera de governar al Parlament...... pero amb molta més experiencia!!!.

5e: ICV demostra que sense fer soroll, pero treballant, es pot augmentar el suport dels ciutadans.... encara que puji l'abstenció.

6e: PP aguanta totes les bestieses dels seus dirigents, aqui... i allà. Aixó vol dir que no tenim de oblidar mai que Catalunya té i tindrà enemics.

7e: C's Vigileu politics catalans, perque si seguiu per aquest camí, venim nosaltres a eliminar tot el que soni a català.... i de moment ja tenen 3 diputats!!!!!!

8e: I per últim pensem que nia milers de persones que van al col.legi electoral posen la papereta i voten en blanc...... En realitat jo crec que avui comencen "les jornades de reflexió"

plana/alfons


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants

cron