Espectadors

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

Espectadors

EntradaAutor: Visitant » 18 set. 2002, 20:21

Des que conec butinet he pensat que seria una bona cosa poder assitir, comespectador a una partida qeu s'estigui jugant.

No sé què en penseu però quan començava m'anava bé veure la gent jugar.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 18 set. 2002, 20:47

:shock: A mi personalment no m'agradar que la gent vegi com jugo, altre cosa com idea sería tenir una camcorder, que permtes grabar partides i per tant reproduirles a gust dels que juguen.
Pensem que en una partida a vegades hi han converses que no es agradable que l'altre gent vegi.

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

Veure les partides on-line

EntradaAutor: Masos » 18 set. 2002, 20:58

Entre poc i massa..............si finalment es puguessin veure les partides, (cosa que m'agradaria) penso que els jugadors han de tenir la opció de vulguer que l'espectador "tal" les pugui veure........o no.
:roll:

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 18 set. 2002, 21:07

Doncs a mi la idea m'agrada, tot i que també estic d'acord en que a vegades no interessa que algú altre vegi la conversa.

I no seria possible amagar només la chat de la partida i deixar veure únicament el joc?

Pepma
Recontro
Recontro
Entrades: 37
Membre des de: 18 set. 2002, 21:48

EntradaAutor: Pepma » 18 set. 2002, 23:04

Crec que amagar el chat es una opció,tot i que en alguns casos
podria ajudar a comprendre per part dels espectadors.

De tota manera crec que tan sols es tracta de facilitar una
opcio per exemple :
Partida publica
Partida privada

Un MSGbox que s'obris abans de cantar pal al primer dat.

Anims que es molt positiu,sobretot per la gent que no en sap
gaire.
A tots ens han dit que abans de jugar hem de mirar per fer
una butifarra i es ben cert.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 set. 2002, 00:54

Tema espectadors:
La meva idea :idea: quan vaig començar a fer el ButiNET era ficar espectadors, pero per la falta de temps ho vaig deixar estar.

Sempre ho he portat al cap, i aviat ho bull fer (malgrat les reticencies del quiquet;-).

La meva idea, es quan creis una partida, pugis definir si vols espectadors, o no. Que puguin veure les cartes tirades o tameb les mans. Que al xat pugin llegir, llegir escreiure, o res.

Així que espero que aviat estigui :-)

Deu !
:mrgreen:

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

alex_g7

EntradaAutor: alex_g7 » 19 set. 2002, 09:39

Estic d'acord amb la Masos,si que crec que estaria be que els espectadors poguessin mirar les pertides,ja que hi ha gent que comença a jugar i li aniria molt be veure partides de gent que porta mes experiència.
Pero tenint l'obsio el que juga de poder triar si vol o no ser vist .

number-one
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 20 set. 2002, 22:25

EntradaAutor: number-one » 21 set. 2002, 00:10

A mi personalmente me gusta la idea que las partidas se pudieran ver seria como ir al bar a jugar jejejejeje pero que no pudieran decir nada.
La verdad que seria interesante.
Por cierto perdonar que no escriba en catalan pero es que cuando era joven aun no se estudiaba en valenciano jejejejeje.

Un saludo a todos.

Sense_nick
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 18 set. 2002, 17:30

EntradaAutor: Sense_nick » 23 set. 2002, 14:30

Crec que estaria bé poder mirar partides de altres jugadors, el que no em sembla tant bé, és que els espectadors puguin escriure al xat de la partida ni lleguir el que escriuent els jugadors.

Com diu l'Alex per la gent que comença va bé mirar com juga altra gent.

Feu bondaaaaaaat !!!!!!

marta

EntradaAutor: marta » 27 set. 2002, 01:10

:P Crec q és bona idea q puguin haver-hi espectadors a les partides, segur q aixi en sabrem una mica més cada dia.
El q no em sembla bona idea és q els espectadors puguin llegir i escriure al xat. Si amb 4 jugadors sovint no et poses d'acord, doncs amb 4+espectadors, pot ser una olla de grills. No creieu?
Fins aviat :wink:

frigo

EntradaAutor: frigo » 08 oct. 2002, 12:40

absolutament genial poder-ho fer Carles , pero sense veu ni vot,imagina't quin sidral quan ja tenim discussió entre companys un del public que hi fiqui cullerada.....

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

mauri

EntradaAutor: mauri » 18 oct. 2002, 13:20

Crec que estaria molt be. Jo els deixaria llegir, doncs moltes vegades s'expliquen coses de per que s'ha fet aquella jugada, el que no deixaria es que ells-es poquessin dir la seva. Vaja com al bar, "els mirons callats"!

KARLES
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 18 set. 2002, 23:16

EntradaAutor: KARLES » 18 oct. 2002, 21:02

Jo penso com en Carles, en primer lloc de vegades abusem del xat gral per parlar amb algu que esta jugant i l'obliguem a mirar i estar pendent de dues pantalles i aixo desconcentra bastant per lo menys a mi. En segon lloc crec q es bo que nomes podessis veure les jugades sobre la taula mai les cartes q es tenen a les mans (aixis els "mirons" no podran dir gran cosa fins acabada la partida).
I tambe crec per el primer motiu abans explicat q hauriem de poder xerrar amb els espectadors. De vegades tan sols vols donar un sol missatje i no et veuen i t'has d'esperar a q acabi la partida per poder parlar amb ell. Tambe crec q en un moment donat algu podes cliquejar a un espectador si esta emprenyant en comptes de mirar o tant sols xerrar amigablement.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants

cron