Sobre campionats privats

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 14 nov. 2006, 10:14

En ROBER-CS digué:
I per favor dieu-me si la lliga la jugareu al servidor 2 i qui vos ha donat l´autorització si es que fa falta autoritzaciò. Per saber-ho per si algun dia em pega per fer un campionat. Ciaooooo!!


Benvolgut ROBER_CS:
Donat primer de tot una volta, en aquets mateixos forums, per la paperera i potser podràs comprendre millor el per que del teu dubte sobre l’utilització o no del servidor 2.
Només per a facilitar-te la feina t’explicaré algunes cosetes, molt explicades ja, però veig que mai es prou.
Butinet gaudeix de tres servidors que l’únic que fan es facilitar la trobada de la gent en el xat general. Les partides no es creen en els servidors, es creen en els ordinadors de cadascú que les vulgui crear, d’aquí la necessitat d’obrir ports en els pc’s, per a que els altres ordinadors que vulguin entrar a la partida sàpiga’n on van. Per tant no te sentit dir si s’ha d’autoritzar o no la creació de campionats en els servidors.
La disponibilitat dels tres servidors ve donada per:
El 1 Gràcies a Tinet, http://www.tinet.org/portal/index.do servidor públic de la Diputació de Tarragona de caràcter gratuït donada la gratuïtat de Butinet.
El 2 gràcies a Minorisa, http://minorisa.net servidor privat, gratuit també, que ho fa per que vol i per que aquesta empresa es de la meva propietat.
El 3 gràcies a un privat, que no soc qui per dir qui es, que aporta part del seu ampla de banda, pagada de la seva butxaca per que el poguem fer servir tots.
La dicussió de si es podia fer o no fer servir el servidor 2 va venir a rel de l’organització de un campionat privat i exclusiu en el que una de les seves normes era “NO HO DIGUEU A NINGÚ”.
Aqui jo personalment mi vaig negar i com a consequencia d’aquesta posició meva, com que hi havia coincidencies entre les, els participants en aquest campionat privat i els, les organitzadors/es dels Campionats dits Dijous on line, es van pasar aquest Campionats al servidor 3.
Com a conclusió, tu i totes les persones que formem part de Butinet podeu fer servir qualsevol dels tres servidors per el que vulgueu, es recomana que per a Campionats es faci servir el 2 o el 3 per que sino es fa molt de “merder” en el 1.
Només amb un condicionant que sigui públic, com no pot ser d’altre manera en un xat obert.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 14 nov. 2006, 12:45

saber1
conjugació

v* 1 tr 1 Conèixer completament, tenir coneixença que una cosa és, s'ha esdevingut, per la informació que hom en té. Saps els motius del seu refús? Saber què cosa és la pobresa. Saber una casa per llogar. Fer saber una cosa a algú. Ho donaré a la noia que tu saps
SUBJUNTIU PRESENT
sàpiga
sàpigues
sàpiga
sapiguem
sapigueu
sàpiguen
Picat els ovariets titi

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 14 nov. 2006, 13:13

“Pos” si tens raó en aquest cas seria sàpiguen i no pas sàpiga’n coi de corrector ortogràfic se l’ha empassat.
Ja ho diuen que l’informàtica no es una ciència exacta
No deixis de picar-te’ls per això.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 14 nov. 2006, 20:16

Benvolgut ROBERT_CS,
El post és aquest.

Recomano i animo a tothom a crear quantes més lligues privades millor. Son divertides i no cal publicar res als fòrums ja que tot es fa per mitjà de correu electrònic. Per tant s'utilitza el ButiNET única i exclusivament per jugar, fen exactament igual que quan l'utilitzes a diari. Entres, jugues la partida i envies els resultats per mail. Així de senzill. I no cal demanar permís per la senzilla raó que no demanes pas permís cada vegada per jugar una partida. O si?


QQ,
Aixó teu comença a ser greu. Fes-me un favor, si encara conserves el mail que et convidava a participar el copies i l'enganxes sencer. Si tens un mínim de decència has de reconèixer que està escrit irónicament i que enlloc parla d'utilitzar el servidor2. Sembla mentida!amb la de vegades que ens has explicat a tots que el servidor2 és de la teva propietat i encara hi ha gent que no ho sap.

Aprofito la ocasió per dir que ets un paio ben extrany i que ja t'ho faràs
tu i les teves històries d'escola bressol.

Jugueu a la botifarra i no toqueu el que no sona.

Ai! m'oblidava, jo també vull un ButiNet per a tothom!

I si uns tenim la pell molt fina altres tenen la cara molt dura. Nchts, sempre has de ser emmascarat per una paella bruta cagumDéu!

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 15 nov. 2006, 10:09

Coi fritz , encara us dura……………..?. Caram que el post d’aquest tema era del 06/09/2006 i ja es va enviar a la paperera. Buf.
No volia pas fer res mes que respondre a un dubte que en ROBER_CS plantejava en el seu post, generat, tal vegada per el meu propi post i per el de la Catim de 06/10/2006 i fent-ho me fet mereixedor de que se’m digui:
.- Que no tinc decència. Per no publicar un mail sencer, que no tinc, quan només per publicar-ne una part, la transcendent, me fet mereixedor de totes les ires.............
.- Que de l’únic que parlo es que el servidor 2 es meu. Quan, primer es cert, segon només en parlo en forma descriptiva en alguns post sobre el funcionament de Butinet. I tercer no ha deixat mai d’estar a disposició de tothom.
.- Que soc un paio ben "extrany", serà estrany oi? No ser....... potser si, si per no estar d’acord, si per opinar diferent, si per dir lo que penso....................”pos” que hi farem ho soc.
.- Que soc infantil (vaig a una escola bressol ). Que mes voldria.................
.- I que ja m’ho faré....................... “Pos” si ja m’ho aniré fent graciés.
.- Lo de la cara dura, no ser massa si anava per mi, queda al final del post en un context estrany
.- I lo de emmascarat per una paella bruta. Sorprenent................................
Sobre les lligues privades, em sembla que obriré un tema nou i així en parlarem amb mes propietat i concreció.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 16 nov. 2006, 23:29

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:13, en total s’ha editat 1 vegada.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 17 nov. 2006, 10:40

Coi Carles ens acabares marejant a tots, tan moure els post. Nomes recordar que el post amb el que obres aquest tema es fruit de la resposta d’un altre post publicat en un altre tema. Per tant es farà molt difícil de comprendre.
La pregunta de ROBER_CS esta a : Fòrum: Campionats Publicat: 03 Nov 2006 04:04 Assumpte: Sobre la lligueta de la buti
Un altre cosa, quina diferencia hi ha entre LLIGUES PRIVADES i Sobre campionats privats?
I la correcció de “saber” correspon a una resposta a:
PICAPEDRETES Publicat: 14 Nov 2006 12:07 Assumpte: sapiga'n
En aquest cas concret on millor estarien les dues respostes seria a la paperera.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 40 visitants