VOLEM LA TEVA OPINIO XUTT I BASE

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 07 gen. 2007, 20:09

Jo no he pas dit que passar la manilla de trumfo a sortida del company sigui SEMPRE un error.

Si no perds figura, es pot intentar (tot i que en un campionat ho vaig fer i precisament aquesta jugada em va costar l'eliminatòria: si hagués jugat més tradicionalment, guanyàvem).

Però jugar-se el rei, MAI. Digueu-me avariciós, però no arriscaria tres punts gairebé segurs contra quatre hipotètics.

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

caganers i/o experts

EntradaAutor: CarlesG » 07 gen. 2007, 20:22

Molt bé, abril74.

Us posaré dos exemples del que expliques, protagonitzats per l'inefable BASE en una mateixa partida:

- Trumfos delegats i directes. Primera jugada. BASE té manilla, as i rei de bastos. Surt de manilla, i després trascolla. Fins aquí, bé. Quan puc entrar, li torno el basto, i ell no hi posa ni el rei ni l'as. El de la seva dreta, que té dos bastos de cavall, mata de cavall (suposo que astorat), i deprés, és clar, falla l'as i el rei de l'amic BASE.

- Canta trumfos directes el BASE. A la primera jugada, falla (directe) la manilla de bastos. Seguim jugant i al final em queden només tres bastos, surto de rei i el BASE no falla, i això permet una bona base als contraris(no és un joc de paraules).

I diu que la culpa és meva per sortir del rei!

A continuació, com que s'adona que l'excusa no és gaire convincent, diu que té clients i que li interessen més que la partida. (Només faltaria!, "lo" primer es "lo" primer!). Sort que davant aquesta demostració de respecte envers els companys els contraris marxen, perquè m'hauria agradat seguir veient jugades genials del BASE, amb qui em penso no havia jugat mai, però a qui he vist protagonitzar xous al xat general per jugades molt més innocents...

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 07 gen. 2007, 20:42

peach ha escrit:
xutt ha escrit:-Sol per aclarament de la partida en qüestió hos diré: Després de 5 jugades "totes guanyades" ( No vaig aguantar més les inpertinencies d'en BASE i vaig plegar).


... anava jo una mica perduda entre espasses i copes, però... això si q ho he entés...

que es pot esperar de la peach no dona per mes,sempre a de fotre el seu nas a per tot,quin aburriment no peach deus tindre.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

Re: caganers i/o experts

EntradaAutor: peach » 07 gen. 2007, 20:56

CarlesG ha escrit:...seguir veient jugades genials del BASE, amb qui em penso no havia jugat mai, però a qui he vist protagonitzar xous al xat general per jugades molt més innocents...


... això també ho entenc molt bé...

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

avera si us entereu una mica

EntradaAutor: base » 07 gen. 2007, 20:59

per tots aquets que aneu de educats i de cracks etc.... dos cosas nomes : primera la pregunta no era com es en BASE la pregunta es com es te que jugar cuan el company abarrota una manilla (normas butifarra) si jugas contan amb el company clar.
segona yo jugu a la feina i avegadas un client em distreu per aixo algun cop sen van algunas jugadas, no es per excusarmi donç el primer que li fot cagarla es a mi ,pero deixan aixo de vanda qui volgui jugar encontra meba de tots els que eu posat comentari estare encantat, ja podeu agafar forçes manilles.
pd: als que poseu que si soc aixi o asa dirvus que aquesta nit no dormire :cry:

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

Re: caganers i/o experts

EntradaAutor: base » 07 gen. 2007, 21:04

peach ha escrit:
CarlesG ha escrit:...seguir veient jugades genials del BASE, amb qui em penso no havia jugat mai, però a qui he vist protagonitzar xous al xat general per jugades molt més innocents...


... això també ho entenc molt bé...

normal en una persona que lunic que far es tocar els nasos dels demes pero aviat se ti acavara el rollo maca ( per dir algu) si tant et molesta com soc oblidat de mi i dedicat a fer la feina que deurias (ajudar a la get que u necesita) i no estar per el que yo dic o no dic. que cuan et demane algu ajuda li encalomas la feina a un altre que ja te vist fero varias vegadas i cuan es fersa la bona o recriminar algu ets la primera.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 09 gen. 2007, 16:12

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:18, en total s’ha editat 1 vegada.

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 09 gen. 2007, 17:43

Al llarg de la vida del butinet, hem vist que les persones que en formem part tenim sovint punts de vista diferents, cosa ben normal i corrent.

Comentar sobre si abarrotem o no em sembla perfecte.

Però, com es pot menysprear així a les persones que han dedicat i dediquen temps al butinet desinteressadament?

Proposo que ningú més contesti aquest post ni cap que pugui escriure el sr BASE, penso que és el que es mereix. Jo ho penso fer.

a reveure catim
catim l’ha editat per darrera vegada el dia: 09 gen. 2007, 18:15, en total s’ha editat 1 vegada.

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

a parlat la verge maria jajajaj

EntradaAutor: base » 09 gen. 2007, 17:51

catim ha escrit:Al llarg de la vida del butinet, hem vist que les persones que en formem part tenim sovint tenim punts de vista diferents, cosa ben normal i corrent.

Comentar sobre si abarrotem o no em sembla perfecte.

Però, com es pot menysprear així a les persones que han dedicat i dediquen temps al butinet desinteressadament?

Proposo que ningú més contesti aquest post ni cap que pugui escriure el sr BASE, penso que és el que es mereix. Jo ho penso fer.

a reveure catim
acava de parlar la verge maria, tenim que dir amen? a ves a fer la teva feina i deixa de di bestiesas, el forum es per aquestas cuestions, no per tenir que escoltarte a tu i las tevas rengunias catim.

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

catim i peach

EntradaAutor: base » 09 gen. 2007, 17:59

catim i peach tanto monta monta tanto...... la pregunta esta hecha sin insultar ni ofender a nadie, todo el mundo que lo a creido conveniente a dado su opinion i se le respeta no como vosotras dos amargadas que solo entrais a decir si el base esto si el base lo otro ,me meto yo con vosotras? si yo paso de las dos yo entro a jugar con quien quiera y punto, tanto que os las das de educadas y envez de entrar a dar la opinion que es lo que se pide entrais a criticar, la pregunta viene por una jugada que hizo xutt ( una jugada alegre y con intencion buena,hasta ahi llego) lo que simplemente yo le dije es que habiendo yo abarrotado una manilla, segun mi parecer de jugador y compañero, el devia arrastrar con tal de quitar triunfos y que no me la fallaran y el me dijo un par de palabras que no me gustaron entre los dos y ahora que no diga que no dijimos de ponerlo en el foro para ver quien tenia la razon,la cual las respuestas por ahora me la dan a mi, hasta que habeis entrado en escena vosotras dos que os gusta tanto ser protagonistas, asi que dedicaros a kikear a la gente que es lo que mejor se os da,porque de ayudar poco os e visto.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 09 gen. 2007, 19:00

Bones,
Com casi sempre, es barregen temes en el mateix post:

1-És correcta passar la manilla de trumfo a sortida del company?

Aquesta no és la pregunta del post, crec oportú obrir un post nou per parlar-ne. I a tàctiques avançades, no a varietats.

2-Base passa una manilla, arrastra i xutt passa la manilla de trumfo. La única informació que ens dona en base son els trumfos i que ha passat la manilla d'espasa, ni tant sols diu quina carta serveix el seu company. I la pregunta: quina és la següent jugada correcta? casi res!

Contestar un post així és agosarat i precipitat.


Tal com va anar la jugada, i gràcies a que en xutt ha donat més informació la meva resposta és que ja que he passat la manilla de trumfo i em surt bé tocaré espasa. Mai tornaré a arrastrar ja que faig la jugada(per bé i per mal) per l'as de trumfo.

Digueu-me poc imaginatiu.

catim,
No és el mateix contestar un post que contestar a un sr. La jugada és interessant i no anem sobrats de personal com si diguéssim.

catim ha escrit:Comentar sobre si abarrotem o no em sembla perfecte.


Què? abarrotem junts?

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 11 gen. 2007, 10:31

fritz poguer no esta gaira ven explicada la jugada,pero en la pagina primera penso que la explicacio esta bastan ven feta, dic com son els triunfos (delegats) com surt el de la meba dereta (carta) de que agafo i de que arrastro, de totas maneras com beig que ets una persona amb seny i que te agrada mirar la jugadas o jugadas, no tinc cap inconvenient el dia que vulguis parlarna amb tu ,un plaer i gracies per la opinio i per la resposta a gent que barreja una jugada amb la personalitat o els problemas que aixi tingut amb mi. un saludo.

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

EntradaAutor: mafalda » 11 gen. 2007, 17:09

post clarament candidat a la paperera
mafalda

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

EntradaAutor: mafalda » 11 gen. 2007, 17:12

Evidentment es un post per tactiques avançades, aixo si base es sent capaç d'escriure dos llineas seguidas sense insultar o menysprear a algú
mafalda

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

nose

EntradaAutor: base » 11 gen. 2007, 17:17

mafalda ha escrit:Evidentment es un post per tactiques avançades, aixo si base es sent capaç d'escriure dos llineas seguidas sense insultar o menysprear a algú
mafalda
amb gentuça com tu i companyia no se si tindre cor, perque, que yo sapigue fins que eu fotut el nas peach, catim i mafalda per aquet ordre yo no habia faltat a ningu es mes era respectuos amb totom que es el que mereix la gent que no es com voslatres.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 56 visitants

cron