VOLEM LA TEVA OPINIO XUTT I BASE

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

EntradaAutor: mafalda » 11 gen. 2007, 17:47

tens raó, aixo ho deixes pel general aixi s'entera mes gent quan deixes a algú en ridicul o l'insultes o menyspreas a algú per el sol fet de no estar al teu nivell super estelar. No t'adones que parlant aixi perds tota credibilitat¿ Qui necesita insultar per tenir raó i no tè cap mes argument, la veritat, fa un retrat de si mateix molt pobre. I amb aixo ja ho he dit tot, no donaré cap resposta mès
mafalda

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

xx

EntradaAutor: base » 11 gen. 2007, 18:13

mafalda ha escrit:tens raó, aixo ho deixes pel general aixi s'entera mes gent quan deixes a algú en ridicul o l'insultes o menyspreas a algú per el sol fet de no estar al teu nivell super estelar. No t'adones que parlant aixi perds tota credibilitat¿ Qui necesita insultar per tenir raó i no tè cap mes argument, la veritat, fa un retrat de si mateix molt pobre. I amb aixo ja ho he dit tot, no donaré cap resposta mès
mafalda
yo mai insultu per una jugada al contrari si fa falta faig el que he fet ara ,amb aquet desentes entre xutt i yo yo insulto cuan me insultan.

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

Re: nose

EntradaAutor: 10Ronal » 11 gen. 2007, 23:11

base ha escrit: amb gentuça com tu i companyia no se si tindre cor, perque, que yo sapigue fins que eu fotut el nas peach, catim i mafalda per aquet ordre yo no habia faltat a ningu es mes era respectuos amb totom que es el que mereix la gent que no es com voslatres.


Amb el nou any no ha canviat res :( S.C. (amb mi no siguis respectuós doncs...)

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

Re: xx

EntradaAutor: baby » 12 gen. 2007, 16:01

base ha escrit: (...) yo insulto cuan me insultan.



:shock: :shock: :shock: :shock:

Desprès d'haber llegit atentament tots els posts, jo afegiria: I quan no, també.

(Total... a mi no em pot enviar a kikejar....) :mrgreen:


base ha escrit: (...)es mes era respectuos amb totom que es el que mereix la gent que no es com voslatres.



Ronal ha escrit: ....(amb mi no siguis respectuós doncs...)

Amb mi tampoc....




Estem a varietats, oi????

Varietats
Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.


Petons, mu@sss i kissesss, wapes!!!!!!!

baby

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

Re: xx

EntradaAutor: base » 12 gen. 2007, 21:30

baby ha escrit:
base ha escrit: (...) yo insulto cuan me insultan.



:shock: :shock: :shock: :shock:

Desprès d'haber llegit atentament tots els posts, jo afegiria: I quan no, també.

(Total... a mi no em pot enviar a kikejar....) :mrgreen:


base ha escrit: (...)es mes era respectuos amb totom que es el que mereix la gent que no es com voslatres.



Ronal ha escrit: ....(amb mi no siguis respectuós doncs...)

Amb mi tampoc....




Estem a varietats, oi????

Varietats
Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.


Petons, mu@sss i kissesss, wapes!!!!!!!

baby
varietat



[1344; del ll. varietas, -atis, íd.]


f 1 1 Qualitat de vari en si o respecte a d'altres, coexistència o successió de coses o qualitats diferents. Una gran varietat de conreus. Varietat d'opinions. La varietat dels menjars.


2 pl ESPECT Espectacle format per números independents de cant, ball, prestidigitació, escenes còmiques, acrobàcia, etc, sense cap relació entre ells.


2 1 Cadascun dels grups d'una mateixa espècie que es poden formar atenent a característiques que no són comunes a tots els individus d'aquella.


2 BIOL Forma.


3 BOT Categoria taxonòmica inferior a l'espècie i a la subespècie i superior a la forma.


4 ECOL Terme general que designa un individu isolat o una petita població local diferent dels altres biotips de la població general en un o més caràcters hereditaris, però sense localització geogràfica.


3 LING Ús específic que es fa d'una llengua d'acord amb la procedència geogràfica, històrica o social dels parlants o la funció comunicativa i que es caracteritza per una determinada concurrència de variants lingüístiques.


4 MAT 1 varietat diferenciable Espai topològic separat V en el qual hi ha definida una família de funcions reals F = (V), que compleixen les següents condicions: si f és una funció f: V ® R tal, que per a tot punt p de V existeix una funció q de F que coincideix amb f en un cert entorn de p, aleshores f és de F; si f1, ..., fk són funcions de F, i si F és una funció diferenciable qualsevol sobre l'espai euclidià Rk, aleshores F (f1,...,fn) pertany a F; per a tot punt p de V existeixen n funcions f1,...,fn de F tals, que l'aplicació q ® [f1(q),...,fn(q) ] dóna un homeomorfisme entre un cert entorn U de p i un obert de Rn.


2 varietat lineal Subconjunt F del conjunt de punts E d'un espai afí (E, V) tal, que per a tot punt X de F hom pot trobar un punt P de F i m vectors linealment independents v1, ..., vm, de manera que X = P + t1v1 + ... + tmvm, on t, ..., tm són nombres reals.


3 varietat real Espai topològic separat tal, que tot punt té un entorn obert homeomorf a un d'obert de Rn, on n és la dimensió de la varietat.


va_ri_e_tat.

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

base

EntradaAutor: base » 12 gen. 2007, 21:33

baby espero que amb aixo et quedi clar el significat de varietat, avera si em poses un post que aixi faltat a algu sense que ell primer avans me aixi meins preat a mi, aixi et distreus que beig no tens gaire a fer :oops:

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 12 gen. 2007, 22:39

Sorpresa estic... saps usar un diccionari! Ah! weno..... sol per copiar i pegar.... buah! A veure si trobes aquesta altra definició: Listillo

Al index dels forums hi veuras una classificació dels forums per temes, aquest en concret és el forum de:
Varietats
Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra
.

I no pateixis per si tinc o no tinc gaire a fer, gràcies pel teu interés i per la teva suggerència...

baby

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 12 gen. 2007, 22:48

uiuiui , com diuen els avis del meu poble Cadascú recull lo que sembla,

apa a reveure

psc

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

Re: base

EntradaAutor: 10Ronal » 17 gen. 2007, 13:24

base ha escrit:baby espero que amb aixo et quedi clar el significat de varietat, avera si em poses un post que aixi faltat a algu sense que ell primer avans me aixi meins preat a mi, aixi et distreus que beig no tens gaire a fer :oops:


estàs aprop del nivell ortogràfic del marzebetiko :shock:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants