II CAMPIONAT OPEN DE BOTIFARRA A REUS

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 23 abr. 2007, 22:56

FELICITAtS A TOTS!

UN 11!!!!!!!!!!


TOT FANTASTIC: L' ORGANITZACIÓ, EL COMPI, ELS CONTRINCANTS, ELS PARTICIPANTS, EL DINAR, ELS PREMIS (el meu bunissim slurpssssssss) :wink: .....!!!!!!!!! TOT TOT I TOT!!!!!!!


Un petó grandissim a LAMAQUINA, sama (co), plou, lalis, nifa, i Miquelus.... i un altre super petó a mei i guime....



baby

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 24 abr. 2007, 13:51

tot i nomes fer que rabiar (i molt) per no haber pogut venir....
una distribució d'abraçades i petonets a granel per tots,
felicitats pel campionat, se que tot va anar de perilla, clar que estant qui estabeu a la organització, coi doncs es normal, que hagi sortit tot collonut
i ara a pel del any que b, (jo anire fent vejam si puc venir, almenys perque ja sabreu qui queda el darrer, joujoujoujoujo)

apa doncs em quedo llepantme les ferides de la meva forçada absencia, i reiterant la meva felicitació i suport incondicional, jaume, ramon, miquel, fina, "plou", & mei/guimerà, felicitats. i en espera del tercer campi de reus, doncs a ALP hi teniu un abaixador per fer una aturadeta, si us b de gust....


P.D. tot aixo tb ho suscriu el amic ALP2500 que amb aixo de la politica va de volit, de part dell tb felicitats, salud i manilles
joujououjoujoujoujoujoujou
larvi l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 abr. 2007, 21:56, en total s’ha editat 1 vegada.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 24 abr. 2007, 14:33

... un Campionat perfecte!!!!

Gràcies a LAMAQUINA (pregoner incansable pel xat del campionat); a sama , plou, lalis, mei i guime i a tots els q van fer possible un dia tan agradable.

Fins l'any proper!

kissies

peach

_Jaume_
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 06 març 2005, 22:58

II CAMPIONAT OPEN DE BOTIFARRA A REUS

EntradaAutor: _Jaume_ » 25 abr. 2007, 11:33

Moltes FELICITATSels [[b]organitzadors, ja que ha estat per a mi un plaer poder esser un dels participants, i si estingues de valorar per mi un " 10 " i espero poder repatir l'any vinent.

LAMAQUINA, sama, plou, lalis, nifa, Miquelus - guimerà i mei moltes FELICITATS a tots per fer que sia possible gaudir de dies com aquest, per molts any companys.

Gracies tambe a tots els participants ja que sen se la seve col.lavoració aixó tampoc seria possible molt be, fins l'any que be¡¡¡¡

Una forta abreçada a tots¡¡¡

jaume.[/color]
:lol: :lol: :lol: [/b]

LAMAQUINA
Recontro
Recontro
Entrades: 57
Membre des de: 18 feb. 2004, 00:12

EntradaAutor: LAMAQUINA » 26 abr. 2007, 00:13

posem a disposició del interessats les fotografies del campionat a Reus



les tenim gracies a ONES, ROSALLIVIA, KIKU i MIQUELUS





http://lamaquinacat.spaces.live.com/?_c ... 02_owner=1


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 32 visitants

cron