Les finals dels ampionats

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

Campionats

EntradaAutor: Adonis » 30 maig 2007, 01:25

Alsa Manela ! :lol: :lol: :lol:
Gay, el campionat de Súria va ser el primer i per tant inèdit, si dubtes amb alguna partida de la bona fe dels adversaris es millor aclariu al moment, la Teresa si que fa “cosetes” per distreure al contrari, com mirades insinuants, el pantalon baix ensenyant el diminutiu tanga, "poses sexis" tot això te un “ pase” pro lo que no trobo be es allò que fa amb la llengua......jajajajajaja, el Nen també te “cosetes” pica les cartes movent la cueta de “cavall o de lleó “ quant te bo ....jajajajaja. 8) 8) 8)
Amb aquet cas defenso la honorabilitat tant de la Teresa com del Nen, company Gay , son legals ! :shock: :shock: :shock:
A la surienca, guapa, jove i simpàtica “irenemj” un petit comentari.....es de jutjat de guàrdia tenir una “nina” com tu en una taula de joc i on el pernil es pot escapar si bades, un, es perd amb els teus ulls blaus, tu també et vals dels teus encants i això de caminar de un lloc a l’altre movent-te com una serp no tindria de estar permès! Tens de tornar el pernil tramposa! :twisted: :twisted: :twisted:
Amics,amigues, senyores i senyors, tots fem coses i cosetes que de vegades sembla que no siguin com cal, som humans i per tant imperfectes, no val la pena ni cap pernil emprenyar-se, els odis no porten enlloc. :cry: :cry: :cry:
Una pregunta? Algú sap quant el Julian Muñoz surt de la presó? Es que amb deu un pernil de “jabugo” i aquet si que val un “ou”. :twisted: :twisted: :twisted:

GAY,TERESA,NEN,IRENE, tranki.

PEIXET
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 04 maig 2004, 22:15

EntradaAutor: PEIXET » 30 maig 2007, 23:55

Sols volia comentar una coseta.. el passat campionat de Reus, vaig tindre el plaer de jugar amb NEN i teresa1. Per descomptat que no vaig veure cap indici de trampa, es més, estic segur q no va haber-ne cap. Tot molt ben jugat... (teresa1.. menys la última jugada ji ji)..

A vegades, quan un veu coses q pot ser no enten, pensa q li fan trampes. A mi, per desgracia, en un campinat m van cantar una buti amb un coll de 7 d un pal i sense manilla.. i res més.. pos fins aquest moment, encara no puc assegurar q foren trampes, però com m va semblar raríssim, vaig demanar algú a la taula.

Estic tot el dia pensat de quina manera escriure sense ofendre a ningú, pq considere q simplement és un malentés. Així, per favor, estigam tots tranquils. Gràcies.

PD: irene.. cantar buti passada amb 1 manilla i dos assos es possible.. si es juga de un tipus de joc q, segur sé, el NEN practica. Fins i tot, podràs jugar amb mi i veure`m cantar buti directa amb una manilla i tres assos.. digam temerari, pero la experiencia m diu com m ha anat. Salutacions a tothom i hagi pau. Adéu.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 52 visitants