impresentables

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

impresentables

EntradaAutor: Visitant » 29 nov. 2002, 16:36

Genteta que es dediquen a l'aranotincboimarxo, al joaxinsnojugo, a l' odoneslamespetitaoplego, al queusdoninquepiro o al més popular unamesiplego (sense comptar els que pleguen sense dir res, als qui, mal que em pesi, em veig a donar-los el benefici del dubte atès el nivell dels equipaments informatics del païs).

Massanes (enhorabona, me'ls has inflat tant que ets el primer de la llista)


PS: sentiu-vos lliures de posar els vostres candidats o de vituperar aquesta iniciativa...en un o altre cas se me'n ben refot :)

vives
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 28 set. 2002, 22:17

igualtat de fets

EntradaAutor: vives » 29 nov. 2002, 22:02

Si sou prou valents per donar nom de presumptes impresentables, em sembla correcte donar el vostre nom i no refugiarse amb l'anonimat.

Si preferiu ser anonims, doneu pistes pero no noms de veritat

Josep M.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 02 des. 2002, 17:32

Hola,

Primer ... vives, tens tota la raó ... si ens posem a dir noms de altres, tot criticant-los, el més raonable és donar el propi nom ... una acusació anònima perd tota la part de veritat que pugui tenir :? .

I segon ... en alguns dels jocs que anomenes estic d'acord amb tu ... fa rabia :evil: , però jo reconeixo haber-ne practicat algún ... com ara el de hosentotinc20minutssilaacabembeisinohauredemarxarussemblabe? :oops: (un joc amb un nom un pèl llarg, ja ho sé), i d'altres jocs similars.

Jo crec que el joc al qual es jugi és el de menys ... lo important son les maneres ... si una persona sap que te poc temps per jugar però en te ganes, dient-ho la cosa s'arregla ... els potencials companys poden decidir si hi estàn d'acord o no. I si no es diu res i, després, per algún imprevist, algú ha de marxar ... no costa res demanar perdó i lamentar l'haver de marxar ... a mi, personalment, no em molesta quan es diu ben dit, quasi sempre hi ha algú disponible al xat general i que podem convidar.

El que sí fa molt ràbia :evil: :twisted: és la gent que marxa sense dir res (pel motiu que sigui, encara que sigui completament legítim - d'aqui excloc als que se'ls penja l'odinador). Gent a qui no li agrada perdre, gent que s'enfada i marxa (amb raó o sense), etc...

Però no diré noms (tot i que en tinc alguns a la punta de la llengua).

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 02 des. 2002, 18:45

Bones! jo soc un dels que vaig marxar a corre-cuita, però abans de marxar li vaig comentar a la meva parella i als rivals, i els hi vaig demanar si els estava bé que jugues algú que no estava inscrit però que en tenia moltes ganes. Vaig anar a demanar al GRAN CARLES per un suplent i em va ajudar a trobar-ne un, en aquest cas una.
Abans d'atacar a la gent hauries de saber exacte per que pleguen i les maneres de fer-ho. Estic d'acord amb tot el que diuen els companys vives i CiutatDeSal.
de l'únic que em lamento es d'haver tingut de marxar tant depresa i no haver-me despedit de tothom.

Seguiu aixins SOU COLLONUTS !!!

borry
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 07 oct. 2002, 18:22

EntradaAutor: borry » 03 des. 2002, 12:12

M’agrada :) aquesta discussió ...es veritat que hi ha una colla de impresentables :evil: mal educats, que aprofiten el anonimat per demostrar com realment son... i els hem de suportar (o no :wink: ).
Jo particularment tinc una llista privada dels reincidents que he pogut identificar i intento no jugar-hi, malgrat tot de vegades tels trobes i els hi comento la malifeta que han realitzat ( :oops: mal educats, marxar a la meitat, anar a un altre partida, abandonar quan perd o en un capot, etc, etc, etc. ...), jo per la meva part acabo la partida i m’acomiado amb un Gràcies (a Deu), que a alguns de vosaltres os sonarà ...
Com sempre CiutatDeSal a posat el seny i te raó quan parla de les maneres, es l’únic que es demana i el que no hi estigui d’acord, si us plau que es dediqui a un altre cosa i no molesti :!: . Gràcies i exit


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants

cron