gracies Merçes per ensenyarmi la nova butifarra del segle 22
  gracies Merçes per ensenyarmi la nova butifarra del segle 22 gracies Merçes per ensenyarmi la nova butifarra del segle 22
  gracies Merçes per ensenyarmi la nova butifarra del segle 22 (grrrr ... i perdre una basa!!!! si entra serà un capot). Alternativa: oro/espasa alta i deixarà el company en el dubte, ja que no sap pas que porta tota l'espasa.
 (grrrr ... i perdre una basa!!!! si entra serà un capot). Alternativa: oro/espasa alta i deixarà el company en el dubte, ja que no sap pas que porta tota l'espasa.
base ha escrit:o te explicas mol malament gort o no te has enterat de res de lo que has llegit quina d elas dues ,perque penso que esta bastan ven explicact. llastima que no es poden gravar las partidas.
base en un altre post ha escrit:em sembla que marchar del teu pal bo sigui gran o petita es una cagada total perque perts bases del pal pero bueno cadascu que jugui com vulgui ,encuant a la manera d ejugar ,estavem jugant a marchar del pal que no vols etc....en cuant a si oro o espasa yo crec que oro perque nomes porte dos i espasa tres encara que cap del dos pals li fan basa, perque la espasa la tinc yo i el oro ells,tinguen enconte que te dos oros i tres espases yo marcharia d eoros pero bueno.. encuant a com jugare yo tinc tres copas d emanilla 6 ells han enseñat el basto la espasa la tinc yo i si marcha de oros esta clara la jugada no? copa petita amb tres ,amb dos manilla i copa mes.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 255 visitants