El "solitario,apagón,focs i ses illes"

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

El "solitario,apagón,focs i ses illes"

EntradaAutor: Adonis » 31 jul. 2007, 11:29

¡Hola! Desprès de uns dies fora per vacances, a la tornada em trobo que el país esta de potes enlaire, el “solitario” a caigut, Barcelona sense llum, focs per tota la península, les illes afortunades cremant per un malparit de guarda forestal i ses illes entre el vaixell que perd fuel i el “apagon” de dilluns, la temporada turística pot ser nefasta.
Ja era hora que el “solitario” acabes acompanyat de la guàrdia civil, no es bo viure sol, un acaba “lelo”.
Ahir vaig veure per la televisió lo que deia el senyor Clos sobre les inversions de fecsa-endesa a Catalunya i la veritat es que aquet senyor no vol renunciar al “sobre” que li arriba cada mes de part del senyor Pizarro per els serveis que don a la companyia elèctrica, perquè si no es així no l’entenc, el conseller Castells , ahir deia una cosa i avui es retracta i en diu un altre...es veu que li han arribat al “crostó” de Madriz.
Sobre els focs lo de sempre, si no son les xarxes elèctriques son els malparits dels mils de impresentables i covards que s’amaguen entre la gent sana que vol conviure amb la natura i en pau.
I lamento les desgracies que ses illes pateixen, ja que he passat llargues temporades a la seva magnifica terra.
De cap manera voldria que la meva opinió molestes a ningú, es que no sabia que fer i he pensat fer quatre ratlles i penjar-ho als fòrums , estic emprenyat al veure que no us puc deixar sols !!! :roll:
A reveure i salut 8)

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 128 visitants

cron