ButiNET a la radio .... o no

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

ButiNET a la radio .... o no

EntradaAutor: Carles » 26 ago. 2007, 13:35

Hola !

Dissabte 25 van parlar del ButiNET a Catalunya Ràdio. En resum, estaven parlant sobre els jocs d'ordenador i el Català, i van fer referència a alguns jocs catalans que existeixen, per ser exactes a un de castellers i al ButiNET. Acte seguit, és van ficar a riure. Amb comentaris com "el pròxim que serè, un joc de beure a porró?" o "hem de sortir de provincianisme".

La veritat es que he trobat els comentaris força desencertats i fora de joc.

Estic d'acord en que no tots els jocs tenen per ser "tradicionals catalans", però aquests si no els fem NOSALTRES no els farà ningú. I quin problema hi a a fer-los si son de qualitat (modestia apart) i funcionen ?

Si voleu podeu sentir el programa en aquesta web:
http://www.catradio.cat/reproductor/audio.htm?ID=123533

O baixar l'àudio d'aquí:
http://audios.catradio.cat/multimedia/m ... 850181.mp3

El tros del ButiNET surt al minut 30 i mig.

També anim-ho a enviar algun email al programa (jo vaig a fer-ho ara):
email del programa: generaciodigital@catradio.cat
email del presentador: jsellas.h@catradio.com. (Jordi Sellas)

Adéu !

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 27 ago. 2007, 02:14

Em pregunto si els hi haguera agafat la risa si en lloc de ser el ButiNet es tractara del MusNet :shock: .
No m'hagués extranyat si el medi fos Canal 9 ( :oops: ), però.... Catalunya Ràdio ( :cry: ) Vaya órdago!!!

Pd: Hi haurà algun joc de "beber en botijo"? :twisted:

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 27 ago. 2007, 13:56

Salut gent!

Des de l'enllaç que ens ha facilitat el Carles acabo de sentir el fragment del programa al qual fa esment. Sense donar-hi gaires voltes aquestes han estat les meves impressions del debat que s'hi ha generat:

1) Els conductors i tertulians del programa deuen tenir un ampli domini de la llengua anglesa que els permet emprar-la sense cap mena de problema (Beatus ille!).
2) Totes aquestes llenguetes residuals com és ara el català, el que fan és nosa: per què tantes despeses en traduccions? La solució és clara, tothom que aprengui l'ànglès i es deixi de monsergues i de moxingangues (Sancta Sapientia, orat pro nobis).
3) Buffalo Bill cavalga de nuevo, o la darrera versió dels dibuixos animats japonesos interessa a tot el món mentre Guifré el Pilós, el joc de cartes de la botifarra o els castellers de les terres del sud només interessa a quatre nacionalistes eixelebrats (Ego sum lux mundi).
4) Si fins i tot el nostre president de la Generalitat diu que no tenim les infraestructures adients perquè només ens ha interessat el debat identitari en comptes dels afers quotidians, ens l'haurem de creure: ell el debat identitari el té resolt de naixement! L'haurem d'imitar, abraçarem fervorosament la manera de fer de la seva pàtria: que treballin els altres i nosaltres ja anirem rebent subvencions. Esclar, si el president de la variopinta Comunidaz Autónoma de los catalanes pensa d'aquesta manera, com hauran de pensar quatre llicenciadets amb bona nota als quals s'els hi ha donat un programet d'estiu (per omplir programació que ningú s'escolta) tot aplicant els seus grans coneixements acadèmics (matrícula en anglès inclosa). (Perfundet omnia luce)
5) No cal que us hi encaparreu, la batalla està perduda, només els globalitzadors globalitzant triomfaran! (Veni, vidi, vinci)
6) Creieu que el tema hauria estat tractat de la mateixa manera per un professional com l'Antoni Bassas? (Em sembla que no). (Odi et amo)
7) Un consell, no els feu gaire cas, mai sabran gaudir d'una partida de botifarra amb els amics del Butinet, hauran de cercar-los en les batalles dels horrorosos ninots japonesos. (O tempora, o mores)

En fi, com sempre agrair al Carles la seva generositat en compartir de forma altruista el seu treball amb una gent que no sempre el correspon. De la mateixa manera, encoratjar tots els butinaires a escriure quatre ratlles al e-mail que ens esmenta en el seu escrit: com a mínim que sàpiga la next generation de periodistes urbanites que al Japó o als USA no es juga a la botifarra, però que si volguessin hi podrien jugar ... i no saben el que es perden! Ah, i que la llengua dels pagesos també serveix per a fer jocs d'ordinador, i que alguns d'ells, com és el cas del Butinet, són d'una qualitat excel·lent!

Ah, gairebé no sé un borrall d'anglès, però m'acomiadaré amb un llatinajo que sempre queda bé (tot i que soni malament): meo ex corde, o sigui des del meu cor, o sigui, cordialment,

josep (rimbombante)

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 29 ago. 2007, 13:53

Hola Carles: Aqui tens una copia del meu escrit a Catradio, poder algú mes s'animi.....

A la atenció de Sr. Jordi Sellas: El meu escrit es per dirte que la próxima vegada, abans de desqualificar i fer "mofeta" de un joc tan nostre i que ja fà algun segle que es juga, com es el càs de la Botifarra, recullis una mica més d'informació abans de fer judicis fàcils... i falsos. +

Jo soc un dels gairebé 30.000 usuaris del ButiNET (joc de la butifarra per Internet) desde fà més de cinc anys, durant aquest temps he tingut l'oportunitat de coneixer (personal i virtualment) una gan quantitat de gent, (algún d'ells actualment bon amic) i he pogut omplir agradablement moltes hores de solitut en moments difícils de convalecencia.

Per altre banda, creume Jordi, conservar les tradicions i adaptarles als nostres temps, no es pàs ser nostàlgic, es una senya de la nostra identitat com si fòs el DNI.

Saps que gracies al ButiNET es fan mes d'una dotzena de trobades anuals per tota la geogràfia catalana, i que ens venen gent del Pais Valencià, d'Andorra, de l'Aragó.... i fins i tot del nort de França?
Saps que jo mateix he jugat partides amb gent que era a New York, Salsburg, Escocia, Argentina, França, Suissa...... etc etc etc...... Aixó es el ButiNET, no pàs un anacronisme, ni "beure amb porró"..... (encara que es una bona manera de tenir l'aigua fresca)

Espero que aquestes paraules no les prenguis només com una crítica, t'encoratjo a fer un programa que de veritat parli del "fet social" (sic).... que representa el ButiNET. Per poder.ho fer, jo... i moltes persones mes (estic segur), estem disposats a donarte un cop de mà... si l'as de menester

Atentament: alfons/plana... (plana es el meu nick al ButiNET)

Apa, salut..... i "manilles"


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 67 visitants

cron