el company contra, de que sortirias?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

el company contra, de que sortirias?

EntradaAutor: txemapenta » 30 ago. 2007, 22:41

el meu company contra a passat jo porto dos trunfos, 2 de altre pal, 4 de as rei al altre i 4 de as,dos,cinc i sis al altre........
Suposo que la jugada correcta es anarte a defensar un del 2 asos, un cobert (está amb el rei) i un sense cobrir.
Jo tinc la tendencia de sortir primer al que no tinc ben cobert, altres al millor cobert :roll:
El cas es.........doneume la vostra opinió per veure si estic equivocat o no...(ah... i perqué)

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 04 set. 2007, 20:14

osti quin exit............desperteu........Les vacanses s'han acabat

ktakrak
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 14 oct. 2004, 22:37

EntradaAutor: ktakrak » 04 set. 2007, 20:25

:twisted: :twisted: Aixo txema tot depen de qui sigui el company.

En aquest cas si ets tu el meu company, ja casi q apreto a correr si nomes tinc 2 asos jajajjjajajjjajajjajajajjajaja :lol: :lol:

No tu prenguis malament eh, es broma :wink: pro com ningu t contestava jjiiijiji :wink:

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 05 set. 2007, 12:02

L'objectiu de la ma pobra és tornar a entrar per poder obrir nous pals. Sortir a defensar l'As dolent no ho garanteix, el company no té perquè tenir aquesta Manilla i els contraris poden barrotar, per tant jo m'inclinaria per tocar el pal d'As-Rei. De què? Això ja depèn de com juguis tú ... la discussió sobre sortida d'As o de Rei te ple de posts al respecte, no la repetirme pas ... sortir de tercera en aquest cas a mi em sembla un error, estariem a les mateixes, no garanteixes tornar a entrar.

Apa, tingueu manilles.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 05 set. 2007, 20:28

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:30, en total s’ha editat 1 vegada.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 05 set. 2007, 21:51

Jo sempre sortiré de l'as cobert, el company sabrà que tinc rei o cap mes. Si es fà la manilla i torna al mateix pal, si entro sortiré de 6 del pal de l'altre as; si té la manilla, em torna i entro de nou, obriré pal nou de la carta mes alta que tingui..... es el que faig normalment.

Pero també depen del marcador... i de la posició de la lluna!!!.....

apa salut.... i tingueu moltes manilles, així no us farà falta tenir tanta sort!!!!

adeu

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 07 set. 2007, 18:01

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:30, en total s’ha editat 1 vegada.

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 07 set. 2007, 20:05

Abril et contestaré.Estic d'acord amb tú sobretot quan parlas de lo que per mi es el quid de la questió....EL MARCADOR :roll:
Efectivament, jo anava darrera i vai sortir a defensarme el as menys protegit, si hagués anat davant segurament, depen de la lluna, m'hagués defensat el as protegit..............
Ara bé, realment está protegit el as de copa?????? amb as rei cavall está protegit, pero amb as rei hu está???????
Imaginem el joc...... jo as rei de copa, as 6 5 2 de ors, dos blancas a la espasa, 2 basto.Trunfo delegat: basto. Jo(sud)surto de as de copa, el meu company 9 de copa.Torna de 6 de copa, oest 7 jo rei,ok??????
Est falla.....arrastra destrunfan i oest amb 2 descarts de cavall, sota de copa li dona dos descarts de oro a est, que ens valen per perdre a mi el as de or i a la meva companya la manilla...........
Es només una hipótesi pero......¿a qui no li ha pasat 40 cops? :roll:
No se si contestarte sobre un tema que has tocat amic abril que em sembla indecent amb majuscula......si jo surto, com vai fer, a defensarme el as de ors amb el 6 i es agost, el meu company pot pensar que neva a Lleida si li dona la gana pero que estigui segur que, a excepció de que hagui contrat, un servidor avans es fará del real madrit que sortir de la pitjor jugada que existeix en aquet maravillós joc: EL SEMIFALLO :evil:
Ale, besitos (que ja me enfadat només de anomenar el tema)

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 08 set. 2007, 00:30

...


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants