el 3-4-5

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

el 3-4-5

EntradaAutor: txemapenta » 20 set. 2007, 21:16

Primer que res, 345 es 3 d'un pal, cuatre del altre i 5 del altre no una táctica futbolera........
Vui tractar sobre aquesta disposició de les cartes 2 questions:
1-Feu directe normalment quan porteu aquet joc o es bó passarho al company????Es semblat al quatrero o no?????.Crec que una de les respostes potser que depen del marcador, direu que amb dolent potser si.........Si ya algú que pensa que anan molt davant al marcador si porta molt dolent fará directe la altra questió que plantejaré sirá:
2- 3 4 5 (i aquesta em va pasar a mi) 4 de un pal de 9, cinc de un altre de 8, i tres de un altre blancas..........., si feu directe amb molta ventatga al marcador diguem 90 a 40 fareu el triunfo de 4 de 9 o el de 5 de 8????(I os explico per si de cas que jo vaig fer el de 5 de 8 em van contrar i va ser el únic cop a la vida que man fet(de fet no he vist que li hagin fet a ningú més) capa a directe, 36:72.
Vosaltres mateixos...............................

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 21 set. 2007, 21:55

Personalment preferexio el 4-4-2, molt menys ofensiu, si tu vols, peró... ai coi! que has dit que no era un post de fútbol...

Jo faré sempre el coll de 5, és mala sort txema, no crec que et torni a passar mai més, o potser demà, ves a saber. No t'hi facis mala sang home! va ser capot perquè no et van deixar entrar mai.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 22 set. 2007, 22:36

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:34, en total s’ha editat 1 vegada.

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 23 set. 2007, 12:15

Es evident que normalment faré el pal de 5, pero si el marcador es clarament favorable al nostre favor, els contraris s’han de tirar a la piscina, hagi aigua o estigui vuida….conque la táctica que utilitsaré manan jo sirá:
Si porto 3 4 5 comensan la partida amb bon joc pasaré sense problemas.Si pasem amb 4 4 4, no es igual o més de probable(em pregunto) que et facin el pal de 4 o el de 3???????
Si porto 3 4 5 amb trunfos alts 9, as, 9 rei, as,rei cavall, etc.faré trunfo directe quan el marcador em sigui favorable.Les posibilitats de quem localitsin el fallo redó a la primera jugada son molt altas pero tinc posibilitat de destrunfar(normalment, no sempre) i el meu company pot assenyalarme pal o, en el seu defecte, carregar tantos que sumats als tantos meus del triunfo em faran com a minim aturar sense problemas.
Si porto 3 4 5 amb trunfos petits (5 de sota, o 5 de vuit) i un pal amb 4 de 9 faré directe el pal de 4 de 9 quan el marcador em sigui superfavorable i els contraris estiguin amb la soga al coll……..tinc aseguradas una o dos basas si aquestas dos basas em valen per aturar el marcador amb una hipotética contrada dels contraris en tinc prou, pues si no contran es que el meu company porta suficient joc per que marxem de sobra….
Em considero un jugador agresiu :twisted: pero aquella partida em va deixar marcat i en segons quins moments has de saber guardar la roba……….
¿Qué va pasar?Fácil.Contran darrere meu jo 5 de 8. 4 de 9, tres blancas i redó al altre pal. Surt Est al pal de 4 de 9 meu oest falla.Porta 7 trunfos majors em destrunfa, i no fem basa…….El meu company portava 4 de rei cavall al pal meu de 4 de 9 i poca cosa més, a la meva dreta 4 de as(per aixó va surtir).
Si hu hagués pasat el meu company, igual que est ,haguesin fallat el pal que vai fer triunfo, i jo hagués fallat un altre pal……amb una caca de joc pero amb fallos potser haguesam guanyat tantos……i ens van fer capa….. :roll:

HAL
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 15 abr. 2003, 14:33

EntradaAutor: HAL » 25 set. 2007, 19:40

De normal faré trumfo el pal de 5 i molt probablement no arrastraré. El meu company sabrà segur que si no arrastro a directes és per un 3-4-5, jo diria que és la única distribució que ho justifica. Hi ha altres situacions, clar, si el company falla un pal, tampoc arrastraré i passarem el porró. Però, en general, el company ho tindrà força clar.

Si vaig molt endavant, delegaré. De fet, aquesta i la 6-2-2-2 són les que més odio ... surten sempre malament :P i anant endavant em contraran i sortirà malament, ho veig a venir! És un tema sicològic.

La ma que comentes és tan atípica que no pots pas jutjarla perquè una vegada hagis tingut aquesta mala sort (si no vaig errat, que un dels contraris tingui set trumfos del teu pal de 5 i ademés el mateix fallo passa una vegada cada 200.000 dats aprox.).
Jo recordo una de campionat contra la, probablement, millor parella on Oest va delegar amb 5-4-3, Est li va fer el pal llarg amb 4!, Sud (jo) amb dos trumfos vaig contrar, Oest va recontrar ... i en vem guanyar nosaltres 17x4=68!
O sigui, que mans rares n'hi ha de totes classes :lol:.

Apa, tingueu manilles.

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 01 oct. 2007, 20:19

Quin trumfo farieu? :

Oros : 12 7 6 5 4
Copes : 1 12 11 10 2
Basto : 1
Espasa : 5
Que farieu?
Arriscat oros.
Conservador copes, no?
Jo he perdut 29 tantos, he fet una basa, ja no recordo ni com.
HE FET OROS.

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 04 oct. 2007, 19:16

Abans faig buti que oros


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants

cron