Prepotents

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
cec
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 30 set. 2007, 18:08

Prepotents

EntradaAutor: cec » 15 oct. 2007, 19:54

Soc nou a Butinet. No pretenc ser el campió del món, sino jugar amicalment amb altres persones.
Ahir vaig jugar per primera vegada. Devia fallar amb alguna cosa i el meu company, un tal GT1 va escriure : Que no saps jugar?. Anavem guanyant i llavors escriu: Tres contra un i encara us guanyaré. Em vaig quedar de pedra.
Avui hi jugat una altre partida i ningú a dit res. Afortunadament per mi em guanyat i aixó deu facilitar les coses.
Hi llegit en el forum alguna queixa al respecte i a més ja m'havian avisat sobre aquest problema.
Bé, si aixó es d'aquesta manera, ja us ho fareu. Veig dificil educar a gent que ja hauria de tenir educació.
Gràcies

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 15 oct. 2007, 21:46

Benvolgut company/a,

No t'ho prenguis tant a la valenta. Al Butinet, com a tot arreu, hi ha de tot. Ara bé, t'asseguro que les bones o excel·lents persones que he trobat aquí superen en molt els quatre brètols presumptament prepotents que, per desgràcia, són inevitables en qualsevol part.

No desesperis, potser al principi et costarà, però quan coneguis alguna de les moltíssimes persones ben parides que hi ha per aquestes contrades, apunta't el nick, convida-la a les teves partides. Participa i fes-te conèixer al xat general. Xerra, riu, fes petons, digues algun acudit, exposa preocupacions i et faràs un lloc ben ràpid en aquesta meravellosa comunitat.

Compta, cec, que jo he après a jugar a la botifarra aquí: mai hi havia jugat i ara, sense ser un campió, hi ha molta gent que em convida a les seves partides. T'asseguro que si mantens el teu propòsit de deixar-ho córrer et perdràs unes estones magnífiques. Tu mateix ...

Cordialment,
josep (rimbombante)

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 16 oct. 2007, 09:40

Soc nou a Butinet. No pretenc ser el campió del món, sino jugar amicalment amb altres persones


Benvingut al butinet !! i com diu el company rimbombante aquí trobaràs gent amable i educada.

Ahir vaig jugar per primera vegada. Devia fallar amb alguna cosa i el meu company, un tal GT1 va escriure : Que no saps jugar?. Anavem guanyant i llavors escriu: Tres contra un i encara us guanyaré. Em vaig quedar de pedra.


Això aquí i a reu

Hi llegit en el forum alguna queixa al respecte i a més ja m'havian


avisat sobre aquest problema.


No cal quedar de pedra :P

Bé, si aixó es d'aquesta manera, ja us ho fareu


Commmm ??.


Veig dificil educar a gent que ja hauria de tenir educació


et sorprendries ! :wink:


BET.

No busquis el mal per que ell et trobarà abans a tu.
No preguntis per el Mal per que a lo millor tu ets la resposta.
Mes be pregunta’t si tot allò que tu anomenes Mal
No es mes que un mirall al qual no has après a mirar ( Lukor Agdar)

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 18 oct. 2007, 12:59

Viam cec: No facis honor al teu nick (jejeje).... i manten els ulls ben oberts. El ButiNET no es ni millor ni pitjor que la resta de comunitats de gent de tota mena, edat i pensaments. Pensa que som 30.000 nicks enrregistrats, i si tots fossim iguals, no seria real.

Mira, et puc parlar des-de la meva experiencia de 5 anys al ButiNET i les coses positives superan llargament les enrrabiades que he tingut. Procura jugar amb tothom, i no facis càs dels maleducats-prepotens-insultadors... ells solets es dequalifiquen. Una petita observació, que poder t'ajudi: per les nits es mès difícil trobar gent maleducada que duran el dia.

Pensa que si el teu gust per jugar a la butifarra supera la primera etapa, el ButiNET et donarà moltes i magnífiques estones.

Apa, que tinguis sort.... i moltes manilles

plana

Pd:Si vols, cridam sempre que vulguis per jugar.... si et puc donar un cop de mà serà un plaer... i Benvingut a la Comunitat!!!!!

tane
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 05 maig 2004, 18:32

EntradaAutor: tane » 19 oct. 2007, 11:57

Doncs per la meva experiència, el més normal és que deixin la partida penjada, pel motiu que sigui, i és gairebé automàtic quan et descomptes o fins i tot si fas una jugada que no agrada a l'altre. És una pena, però cada cop és més difícil jugar al butinet


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 37 visitants

cron