PER EN CARLES

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

PER EN CARLES

EntradaAutor: base » 21 oct. 2007, 10:36

CARLES YA SE QUE NO SOC SANT DE DEVOCIO DE MAFALDA PEACH ETC... PERO AIXOS A MI SE MENFOT PERQUE YO VINC A JUGAR NO A FERI AMIGUETAS VELLES QUE LIS AGRADA LIS FACIN LA PILOTA,PERQUE ESTAN AMARGADAS, EN CUANT A LA BET NO SE COM SE TA OCURRIT DONARLI LA POSIBILITAT D EKIKEJAR A LA GENT ,ES UNA DESPOTA DE COLLONS LALTRE DIA ESTABE DISCUTIN AMB UN NICK I BAIG MARXAR DEL CHAT ,DESPRES DE MES DE UN HORA BAIG TORNARI A ENTRAR DIUMENGE AL MATI I ESTABE JUGANT UNA PARTIDA CUAN LA BET ME ENVIA UN M9ISATGE DIGUENME QUE SI TORNO A FERI AIXO ANIRE AL CARRER TU CREUS DESPRES DE HORA I MITGA QUE A DE FERI AIXOS SI EL TEMA ERA MES QUE TANCAT, EL QUE PASE QUE COM SEMPRE LI HE DIT EL QUE ES I ME LA TE JURADA BA BUSCARI LA POSIBILITAT DE KIKEJARMI PER DESFOGARSI DE TOT EL QUE PORTE DINS , NO SE COM LI PODEU DONAR EL PODER DE FERI AIXO A UNA PERSONA COM ELLA , MAFALDA ,BRUIXETA ENCARE FAN LA FEINA BEN FETA I GAIRA BE SEMPRE QUE ME HAN DIT ALGO A SIGUT AMB RAO PERO LA PEACH I LA BET ,AQUESTAS SON UNAS AMARGADAS I UNAS DESPOTAS QUE DISFRUTAN KIKEJAN A LA GENT I FENSA LAS AMAS DEL BUTINET, NO SOC NINGU YO PER DIRTE A QUI LI DONES EL PODER DE FER CERTAS COSES O NO PERO PENSO QUE DEURIAS MNIRAR UNA MICA MES LA PROFESIONALITAT DE AQUESTA GENT NO DONAR PER AMIGUISME . GRACIES CARLES ,ESPERO CONTESTACIO, QUE YA SE QUE SERA A FAVOR SEU DONÇ SEMPRE LIS DONARAS LA RAO AMB ELLAS CLAR PERO EN AQUET CAS PENSO QUE LA TINC YO, NO SE A QUE BE CRIDARME LA ATENCIO DESPRES DE HORA Y MITJA DE LA DISCURSIO Y MES QUE TANCADA.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 21 oct. 2007, 10:42

Sr Base l'educació es una assignatura la quan el dia que la van donar crec que vas fer campana, nen perque la veritat sigui dita no deixa d'esser curiós que sempre siguis la victima de tot, a per cert quan un insulta no cal tenir que amagar-se darrera un nick també ha estat un detall conèixer tres nicks teus perque així els puc afegir a la meva llista negra,

a la Srta Bet moltes gràcies per mantenir el xat net de personatges que s'obliden que primer es l'educacio i desprès el saber jugar a la botifarra, i per mes crits i insults que fagin no trindran mai la rao , perqué si aquesta l'has de imposar ja tornem a temps d'en Cisquet.

un petit detall de "l'educacio d'aquest personatge"


<nickname> BET FILLA D ELA GRAN PUTA JA ME INFORMARE DE QUI ETS I ET TRENCARE LA CARA FASTIGOSA DE MERDA QUE VENS ARE A TOCAR ELS COLLONS PER UNA COSA DE FA DOS HORAS I NNO ANAVA AMB TU MERDOSA
<ladolors> lo_CARTANYAAA bon dia mestre,muas
+++ 10:28 L'usuari pops ha entrat al Xat.
<MATI> bettttttt la tornada bien??
<nickname> JA LI DIRE AL CARLES JA
--- 10:28 L'usuari isanta70 ha abandonat el Xat.
<nickname> FASTIGOSA DE MERDA BET
--- 10:28 L'usuari nickname ha abandonat el Xat.
+++ 10:28 L'usuari near83 ha entrat al Xat.
<ladolors> pepcoll bon dia maco ufff
<MATI> ladolors hola bon dia
<ladolors> hola mati
<Capçotet> bon dia a tots
<BET> Mati si reinaaaaaaaa
<pepcoll> hola ladolors,molt bon dia maca
+++ 10:28 L'usuari cremadebruixas ha entrat al Xat.
<pepcoll> LO CARTANYA,bon dia
--- 10:29 L'usuari shadows1990 ha abandonat el Xat.
+++ 10:29 L'usuari shadows1990 ha entrat al Xat.
--- 10:29 L'usuari Manel5 ha abandonat el Xat.
<MATI> LOCARTANYAAAAAAAA WAPOOO holaaaaaaaaaaaaaaa
<pepcoll> florencia,bon dia
<LO_CARTANYA> pepcoll,bon dia
<LO_CARTANYA> MATI, molt bones
<florencia> pepcoll bon dia de diumenge maco
<cremadebruixas> bet tinc moltisims nicks i com nomes tens poder per kikear el nick i no la ip et fotaras filla de la gran puta i entrare sempre que volgui me entes fastigosa de merda i ja esvrinare qui ets ja
<pepcoll> ja ets anat a misa florencia?
<florencia> i tan pepcoll a la de 7
<MATI> bet no cal ni contesta an akets personatjes ......
--- 10:30 L'usuari cremadebruixas ha abandonat el Xat.
+++ 10:30 L'usuari base ha entrat al Xat.
+++ 10:30 L'usuari XIXO_ ha entrat al Xat.
<BET> Mati veus no contesto jejejje
<MATI> jajajjaa aixi me agrada bet , es lo ke busken
<base> mati es ella que em te mania perque li dic lo fastigosa he idiota que arriva a ser tu creus que me a de recriminar una discusio amb un fa dos hores que la follin aquesta idiota de bet
--- 10:31 L'usuari Calafell ha abandonat el Xat.
+++ 10:31 L'usuari pep70 ha entrat al Xat.
<base> bet aixo li dire al carles no et preocupis per aixo no et donen un mando
<base> fastigosa de merda
--- 10:32 L'usuari base ha abandonat el Xat

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

PER ALP200

EntradaAutor: base » 21 oct. 2007, 10:57

JA POTS POSAR MES COSES QUE TE HE DIT TAMBE A TU LLEPACULS QUE ETS UN LLEPACULS,QUE PER MOL QUE DIGUIS TU NI ERAS AVANS DE LA DISCURSIO ,COVARD QUE NO MES SAPS ESCRIURE A LA WEB PERO AL CHAT NI JUGUES, TANT QUE TE LAS DONES DE QUE EN SAPS I DE EDUCAT I ETS UN PILOTA D MOL CUIDADO, YO COM DIC LAS VERITATS DONÇ SOC EL DOLENT I VOSALTRES A FER PINYA TOTS PER LLEPARVOS EL CULET, FA MES DE 5 ANYS QUE ENTRO A JUGAR I SEMPRE DIRE EL PENSO TE ENTERAS LLEPAS, SI HE DISCUTIT AMB UN NICK I, QUE AIXO ES DOLENT? LA BUTI ES UN JOG EN EL QUE ES DISCUTEIX EL QUE NO ES NORMAL QUE DESPRES DE MES DE UN HORA TORNI A ENTRAR I LA BET EM CRIDI LA ATENCIO PER UN TEMA QUE FA MES D EUN HORA QUE ESTABE ACAVAT,AIXO U A FET AMB TOTA LA INTENCIO DE QUE YO EM TORNES I KIKEJARMI ARA QUE LI HAN DONAT EL MANDO PERO ES FOTARA QUE DIRE SEMPRE EL QUE PENSO AMB ELLA I A QUI SIGUI. APA ADEU I CONTINUA LLEPAN AIXIS DE BE QUE U FOTS MOL BE ALP2000

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 21 oct. 2007, 11:15

en primer lloc Sr. Base moltes gràcies per els teus elogis és molt gratificant sentir aquetes coses de la teva boca,
Per cert unes matisacions:
si jugar a la botifarra es jugar amb personatges com tu, que nomes saben insultar envers de raonar les jugades, prefereixo fer de "pispa" (miron al teu pais) que no pas de jugador,

Un altre matisació jo mai he dit que soc bon jugador de Cartes (no tinc aquesta facilitat, això només es per grans mestres o per a personatges que és pensan que son gran mestres) jo només em dedico a tirar Cartes

Tercera matisació insultar a la gent de forma anónima no deixa d'ésser un acte de cobardia

Quarta matisació en quan a dir la veritat, només aquell personatge que li diuen Deu te la veritat absoluta, per tant com tú no li arribes ni a la sola de la sabata, podràs parlar de la teva veritat, que quedan a any llum de la meva.

Cinquena matisació , potser algu li te que explicar al Sr Base-nickname-cremadebruixes i qualsevol nick mes que tingui que hi ha una diferència abismal entre discutir i insultar


apa siua

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

IRONIA

EntradaAutor: base » 21 oct. 2007, 20:29

AQUESTA IRONIA TEBA ALP200 FENTE EL EDUCAT I EL CORRECTE ME LA PASO PEL FORRO, ETSUN HIPOCRITA LLEPACULS AIXIS DE CLAR.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 oct. 2007, 23:17

Hola BASE: Abans de que en Carles faci desapareixer tota aquesta porqueria que as escrit (no crec que sigui digne ni de anar a la paperera)... voldría donarte la meva opinió, que com no es ni de bon tros favorable, podràs opinar que jo també soc un pilota, etc tec etc...

Mira noi, jo també fà 5 anys que entro al ButiNET, i mai, mai, mai, t'he vist escriure una sola frase sense insultar o menysprear o enfotretan de tot aquell que no està d'acord amb les teves "veritats"... Una de dos: o tots estem equivocats, o fest-ho mirar perque podria ser que l'equivocat fosis tú.

plana/alfons

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 21 oct. 2007, 23:40

...


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

cron