PER EN CARLES YO TAMBE SE COPIAR I PEGAR

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

PER EN CARLES YO TAMBE SE COPIAR I PEGAR

EntradaAutor: base » 28 oct. 2007, 00:39

CARLES LA DIGNA EM DIU DE TOT I LA BRUIXETA LI DIU DEIXAL NO VAL LA PENA YO CONTESTO LO MATEIX QUE ESCRIU LA DIGNA A MI I EM KIKEJAR I A DIGNA I A DECO NO PERQUE? SI SON ELLS ELS QUE ESTAN FALTAN I DIGUEN DE TOT AL GENERAL LAS NORMAS NO SON IGUALS PER TOTOM PEL QUE BEIG? bruixeta> base sius-plau
<gipitu> carreu mana ha legru mol
<Trileru> amb el marpro n'acabem de començar una
<carreu> merci gipitu
--- 00:35 L'usuari manuchao ha abandonat el Xat.
+++ 00:35 L'usuari tts ha entrat al Xat.
--- 00:35 L'usuari benito ha abandonat el Xat.
--- 00:35 L'usuari beta05 ha abandonat el Xat.
--- 00:35 L'usuari xiriviri ha abandonat el Xat.
<Patufet> ok trileru
<Deco> base no tindries que esta aqui
+++ 00:35 L'usuari aligot ha entrat al Xat.
<BASE> home esque bruixeta a mi em crides la atencio i amb ella deixal cuan si mires a dalt a sigut ella qui ma faltat primer i la que segueix yo ja estic amb kafka fa rato
<BASE> i tu al mon deco
+++ 00:36 L'usuari lexus ha entrat al Xat.
<digna> base, tu m'has faltant jugant
<Deco> base ets un impotent
<jorgett> ostis carreu a qi tothom esta ballant i nosaltres mirant, haurem da'gafar encara q sigui l'escombra
+++ 00:36 L'usuari cheyen ha entrat al Xat.
*** 00:36 Estat: No connectat.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 28 oct. 2007, 20:32

Les normes son igual per tothom. El que no és igual és l'aplicació d'aquestes. A segons qui se l'avisarà i prou. A altres pel mateix se'l banejarà. Depend de l'historial del personatje en questió. A tu se t'ha avisat sobradament, si ho segueixes fent, pos al carrer.

Per exemple, no pots anar a mes de 120 per autopista. El primer cop, te treuran 2 punts, el segon 2 més, i e tercer te treuran el carnet. Una mateixa norma, diferent aplicació i castig segona la persona.

Està clar ?

Adéu !

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 29 oct. 2007, 19:52

tambe depen del poli que et pari no?

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 29 oct. 2007, 19:54

aixo vol dir que , qui millor lis façi la bola, que es el que lis agrada no el banejan, el que no les segueixi a la primera de cambi fora. bona filosofia a questa.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 oct. 2007, 02:09

Com ja saps, la policia es indiferent de qui et toqui, tots apliquen les normes igual.

Aqui, al contrari, normalment a les persones que coneixes mes els permets menys, per evitar que després diguin res.


Malgrat tot ... si vols te passo la meva adreça per que m'enviïs el pernil.

Adéu !

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 30 oct. 2007, 14:01

Aixo del sarcasma i la graçieta que es algo comu dels @ del butinet o es collita propia? yo nomes te he comentat el que pase si vols ferte el graçios per tal de donarlis la rao, em sembla mol be pero esta massa vist , podrias ser una mica mes original i contestar com el responsabla de la web,pero bueno com vosaltres sou d eun altre nivell cultural i educatiu qui soc yo per demanarti una mica de seriositat,nomes se ha d eveura la gent que tens per @ sense cap encert, nomes per amistat o posibilitat ,clar que siguen gratis tampoc es pot demanar mes. No soc el unic que es queixa d eaquestas @ sino perque la gent demana eleccions pero bueno voste sabra com porte la seva web, pero el dia que posin la buti en ludoteka o cualsevol altre web, mol em sembla que et quedaras amb 5 nicks que totom coneix.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 30 oct. 2007, 14:14

Per alusions:

Tant el xat com la web tenen les mateixes normes, que en realitat es poden resumir en una sola:

Comportar-se educadament.

Qui no ho fà, si ho vec, l'aviso, el kickejo o el banejo, segons cregui el que es mereix.

Quant algún usuari es reiteratiu, es a dir, que ja s'el ha avisat unes quantes vegades .... i el que està demostrant es que:

No vol entendre

doncs, directament, ban.


En quant a que hi hagi "gent" que vulgui eleccions .... ¿¿?? l'únic dret que tenim tots els usuaris es ... que s'ens respecti ... en paralel a l'obligació de respectar a tothom.

Salutacions,

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 30 oct. 2007, 14:28

vet aqui el primer cas ja tardavau massa en posar las vostres gran educacions a treballar

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 oct. 2007, 15:49

base ha escrit:Aixo del sarcasma i la graçieta que es algo comu dels @ del butinet o es collita propia? yo nomes te he comentat el que pase si vols ferte el graçios per tal de donarlis la rao, em sembla mol be pero esta massa vist , podrias ser una mica mes original i contestar com el responsabla de la web,pero bueno com vosaltres sou d eun altre nivell cultural i educatiu qui soc yo per demanarti una mica de seriositat,nomes se ha d eveura la gent que tens per @ sense cap encert, nomes per amistat o posibilitat ,clar que siguen gratis tampoc es pot demanar mes. No soc el unic que es queixa d eaquestas @ sino perque la gent demana eleccions pero bueno voste sabra com porte la seva web


El ButiNET es privat, per tant, jo nomeno a qui vull i amb els criteris que vull. I les eleccions no hi tenen lloc.
Per cert, i qui es aquesta gent que demana eleccions ? tu i qui mes?
I aquets que és queixen ? No seran tots els que es comportan maleducadament??

Ah, i prefereixo prendrem-ho amb humor, per que els teus posts son tant ridiculs, que fan gràcia.

Com diu el Josep1945, comportat educadament i ningú et kiekjarà ni benajarà.

base ha escrit:pero el dia que posin la buti en ludoteka o cualsevol altre web, mol em sembla que et quedaras amb 5 nicks que totom coneix.


Espero amb ànsia aquest dia .... el dia que la ludoteka o qualsevol altre web posin la buti, així potser valoraràs mes el que tens a casa.

Adéu !

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 30 oct. 2007, 17:00

ostres no se si això va aqui??? perdoneu si la cago

Codi: Selecciona’ls tots

La zorra y el león

   Había una vez un león que tenía hambre, y queriendo encontrar ocasión para comer, preguntó a la oveja cómo era su aliento. Y la oveja respondió la verdad, diciéndole que muy apestoso. El león, fingiéndose entonces ofendido, le dio un fuerte golpe en la cabeza y la mató diciéndole : - ¡Ahí va! porque no has sentido vergüenza de ofender a tu rey. ¡Ahora recibe eso!

   Después preguntó el león lo mismo a la cabra , es decir, si su aliento olía bien. Y la cabra, viendo cuán mal lo había tomado con la oveja,  le contestó  que su aliento era maravilloso y olía muy bien.

   Entonces el león le pegó un  fuerte golpe en la cabeza y la mató exclamando : - ¡Ahí va! porque me has adulado con falsedades. ¡Ahora toma eso!. Y después hizo  aquella misma pregunta a la zorra, pidiéndole cómo tenía el aliento. Pero la zorra se alejó de él, recordando lo mal que les había ido a las otras y le contestó : - ¡De buena fe, señor , le digo que no le puedo responder a su pregunta, puesto que me hallo resfriada y nada percibo de su aliento!.

   Y así se escapó del león. Y los demás animales que se pusieron en el peligro, sin provecho murieron, ya que no supieron evadirse y alejarse de la respuesta. 

                                                                 Francisco Eiximenis


apa siau
psc

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 30 oct. 2007, 18:35

qui soc yo per demanarti una mica de seriositat

Això !!! tens raò :evil:

nomes se ha d eveura la gent que tens per @ sense cap encert

no creus que si, que tenen encert?, per que jo diria que si que tenen punteria :wink: :twisted:

clar que siguen gratis tampoc es pot demanar mes

Dons jo demano Bon comportament !!, sigui gratis,pagant o regalat !

No soc el unic que es queixa d eaquestas @

Jo se qui es queixa, gent com tu ! :evil:

mol em sembla que et quedaras amb 5 nicks que totom coneix


Jo diria al reves, marxaran els nicks que tothom coneix... o no? :P


BET

HAL
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 15 abr. 2003, 14:33

EntradaAutor: HAL » 30 oct. 2007, 18:36

Vaaaaa, siiiiii, porfaaaaaaa .... unes eleccions serien d'allò més divertit. Els robots ens podem presentar? :P :P

Apostaria que els maleducats i bronques tindríen un número de vots més aviat baixet ... i les persones que es dediquen a ajudar els demés sortiríen força ben parades! O potser de veritat algú es pensa que tota aquesta colla de brètols que només es dediquen a molestar ténen cap possibilitat d'enganyar ningú?

Però clar, això els maleducats no ho entendran mai.

Apa, jo voto per en Gort :roll: :roll:.

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 30 oct. 2007, 18:39

:mrgreen:

Pos mira nu estic d'acord...... (Gort no :twisted: ) Jo voto per la Olga

(me cau simpàtica)

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 30 oct. 2007, 19:17

Hola BASE: Seria curiós fer una votació al ButiNET que preguntes algo així com: "Esteu d'acord amb les tesis d'en BASE i totes les seves continues sortides de tó, insults i menyspreu pels contraris i els companys de les seves EXPERTES partides"?

Creume que el resultat seria espectacular!!!!!.... crec


alfons/plana


Pd: El resultat seria vinculant; si guanya el SI, tots a callar..... pero en el càs que guayes el NO.... ens deixaries tranquils per sempre.... com o veus???

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 30 oct. 2007, 19:50

de gent que no li agraden las veritats aquesta web esta plena i de gent que sense tindre nivell i jugan malament entran a partidas que possa experts tambe, et pregunto plana me has vist algun cop recriminar o discutir amb algu en una partida que no possi experts o bons o algo semblan ,? te aseguro que no em vuras ,perque si entro en una partida que no posa res de aixo vol dir que pot jugar totom sigui el nivell que sigui,per tant no li puc recriminar res, pero si entra en una partida experts si, si no juga com tal.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants

cron