Para jugar contra el ordenador

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
pegrau
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 18 nov. 2007, 19:57

Para jugar contra el ordenador

EntradaAutor: pegrau » 19 nov. 2007, 06:02

Hola, me gustaria saber si hay algun programa para jugar con el ordenador. Gracias,

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 19 nov. 2007, 08:59

Benvolgut pegrau,

Suposo que en principi el teu missatge hauria d'anar a l'apartat de dubtes i no pas al de tàctiques avançades, però bé ... és igual.

Quan em vaig descarregar el Butinet (fa molt de temps) em van sortir dues icones a l'escriptori del meu ordinador: una que posa Butinet mitjançant la qual accedeixo al joc per Internet, i una altra que posa Butinet offline mitjançant la qual puc jugar desconnectat amb els robots. Suposo que una vegada t'ho hagis descarregat tindràs accés a les mateixes prestacions que jo.

Cordialment,
josep (rimbombante)

pegrau
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 18 nov. 2007, 19:57

EntradaAutor: pegrau » 19 nov. 2007, 15:24

rimbombante ha escrit:Benvolgut pegrau,

Suposo que en principi el teu missatge hauria d'anar a l'apartat de dubtes i no pas al de tàctiques avançades, però bé ... és igual.

Quan em vaig descarregar el Butinet (fa molt de temps) em van sortir dues icones a l'escriptori del meu ordinador: una que posa Butinet mitjançant la qual accedeixo al joc per Internet, i una altra que posa Butinet offline mitjançant la qual puc jugar desconnectat amb els robots. Suposo que una vegada t'ho hagis descarregat tindràs accés a les mateixes prestacions que jo.

Cordialment,
josep (rimbombante)


Muchas gracias, no he podido si conectarme al servidor y el icono que me pones mitjancant en el cual puedo acceder al joc per internet.. Te agradezco que me indique puedo hacerlo. Gracias,

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 19 nov. 2007, 23:08



Hola! Perdona pero no te comprendo del todo. ¿Qué és lo q no puedes...?
¿Bajarte el programa desde la web para jugar?... ¿Jugar en línea?... ¿Jugar sin conexión?... ¿Ninguna de las tres cosas? :P

Si nos proporcionas más información quizás te podríamos indicar algunas soluciones...



Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants