ButiKorassonet: Butipubillu 2003

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 24 gen. 2003, 23:15

Mmmmmm... que dificil!!!! estic entre votar en Gaspart o el Sr. Azno...jejeje... "cómo no"!! Havia de sortir el futbol per algun lloc, ja tardava massa a sortir el tema!! Doncs bé, jo voto pel Luis Enrique... el millor!!

Va, va, va... posem-nos seriosos. Uffffff... quin gran dilema!! Hi ha molts bons candidats a butipubillu al ButiNet. Si voto en blanc, dono el vot a la majoria? Com funciona això? jejeje... (és que encara no sóc major d'edat i no ho he fet mai, això de votar!! :wink: )

Vinga, no te'n vagis per les rames.... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
A l'Hilbert i al Quiquet no els conec massa, el VaMp m'encanta, m'encisa el Larvi, m'apassiona l'Agustí, em barrufa el Carles i el Joanroig balla com ningú!!!!

Un petonas,
martawei

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

EntradaAutor: petri » 24 gen. 2003, 23:43

uuuuiiiiiii.....
:roll: bonanit a tothooooooommmm,,, butinaires!!!!!!

bufa!!!!!! si ke es fa difícil la votació<!!! tots semblen molt macos, desperts, inquiets, revolucionaris -si més no amb les manilles a la mà-, el meu vot..... me'l rumiaré ben entrada la nit.., d'acord?

Ben segur q no votaré al senyor Azno!,, aquest no em sembla tan honest, tan maco, inquiet sí.... però d'un caire inquietanttttt....
el senyor Azno em sembla q s'emborratxa amb els errors dels altres, un beverri de la moral.
El nostre major error: no haver-lo penjat dels ous a la plaça del pal major. :twisted:

siaus, camarades!!!

petri¥

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 25 gen. 2003, 03:06

Uixxxxx... petri... res més lluny d'encendre't els anims, amb això del Sr. Azno. El seu nom paga, camarada.
Tal i com diu el Jordi_de_la_nou, a aquest també pots invitar-lo a jugar a la butifarra, o bé fer-li tu les butifarres. Tu tries wuapet!!! :wink:

Per cert, ja t'has rumiat el teu vot? :wink: Ànims, tu pots!!!!!

Una abraçada,
martawei

Trileru
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

El perquè de tot plegat!!

EntradaAutor: Trileru » 26 gen. 2003, 02:57

Familia butinaire, és la primera vegada que escric als foros i francament, m'alegro de fer-ho per una persona, com és, el meu mentor a butinet.
En principi, només un conegut, després amic i ara GERMÀ, no estic parlant sino del VaMp; el millor personatge que he conegut de butinet, després del Trileru, jejejej, sense desmeréixer a ningú, evidenment!!
Sense fer més la pilota, i evitant d'aquesta manera que la seva vanitat (juasjuasjuajsua) vagi a més, m'acomiado. :P

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 26 gen. 2003, 17:53

Crec que ja no tindríeu de fer cap més vot. Que més bonic que ser Butipubillu amb un 69 de vots totals (seria millor [size=12]69 [/size] vots per un de solet, però...)

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 08 feb. 2003, 02:59

uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! que ja tenim finalistes a BuTiPuBillu 2003 me sembla!!!!!!!jejejje :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ai ai ai... quin patimmment!!!!!!! vaaaaaaaaavaaaaaaaaa que heu de votar més que mai!!! que això ja s'acaba!!!!! :roll: quan?? ahhhhhh!! serà sorpresa!!!!! jejejeje

Una abraçada i soooooooooort wapissims!!!!

jiji/montse

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 08 feb. 2003, 04:38

Mmmmm ..... he tingut un "dejavu" ..... aquest text, es com si ja l'hagues vist abans .....

Jiji, això de fer copy&Paste, es MOLT lleig.

Adeu.

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 10 feb. 2003, 00:26

Carles...amb karinyu eh?? :roll: no et sembla que el teu pressumpte "dejà vu" és totalment justificat donat que es troba casualment en un foro germà-bessó d'akest?? a més a més he fet un copy/past adaptat que consti :mrgreen:

Però de totes maneres et proposo una cosa... si tu participes més en el foro rosa :twisted: és a dir a part de deixar anar petites crítikes aquí i allà :twisted: jo em comprometu a no fer més copiar i pegar que et sembla?? :twisted: jejeje hi ha pacte o no??

Una abraçada,

jiji/montse

PD: aiiiiiiii els copy - past !!!! kin gran avenç informàtik oi??? jejeje :wink:

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 10 feb. 2003, 02:06

amics,que veig? ara jo, os proposare un pacte a vosaltres.
Intentem fer que tota la familia butinaire,participi mes en tots els nosres foros,i,actes paralels,i, deixem les petites punxadetes personals???????????
Ja se, que em jugo, qe em digueu que em cuidi de mi ,pero som mes de 2500, i, cuan es fa algo, voten, com a molt, cuants? 100 ?
La unio fa la força
Aqui tenim molta força, i, molt bon rotllo, redimoni gentttttttt tirem endevant, aquest es el nostre carro, no el perdemmmmmmm, joujuojjuo




P.D.evidentment es broma,juouojjoujou amics,que veig? ara jo, os proposare un pacte a vosaltres.
Intentem fer que tota la familia butinaire,participi mes en tots els nosres foros,i,actes paralels,i, deixem les petites punxadetes personals???????????
Ja se, que em jugo, qe em digueu que em cuidi de mi ,pero som mes de 2500, i, cuan es fa algo, voten, com a molt, cuants? 100 ?
La unio fa la força
Aqui tenim molta força, i, molt bon rotllo, redimoni gentttttttt tirem endevant, aquest es el nostre carro, no el perdemmmmmmm, joujuojjuo




P.D.evidentment es broma,juouojjoujou



Que es aixo de copiar i pegar????????????????

jouojuojouojouojuojouojouojouojouojouojouo

lopetit

pubillu del butinet

EntradaAutor: lopetit » 25 feb. 2003, 13:16

Hola, gent

A vore, jo crec que el megapubill ha de ser un tio ( pero un tio com Deu mana), es a dir, un tio eixerit, que sàpiga jugar a la buti com els mestres, que tingui bon rotllo, es a dir, un tio de Lleida.

Degut al meu desconeixement de la major part dels participants al butinet, el meu vot es pel Crack del butinet, un dels millor jugadors que he vist mai, un que la "toque" de meravella.

Es a dir, pel MAVERICK, però el bo, el d'Almacelles, que els demes son copies falses

Salutacions i força

Elpoal

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 25 feb. 2003, 17:15

Hola lopetit!! (altre cop)

Et dic el mateix que amb la Butipubilla, els candidats són els que hi ha al principi del foro i ja no es pot ampliar més, em sap greu, de totes maneres no dubto que Maverick sigui un crack de la Buti tant és així que m'agradaria comprovar-ho jejeje o sigui que si accepteu us retem les SuPerNeNas (mafalda i jiji) a tu i el crack... i llavors ja parlarem de cracks...o catacracks :twisted: :twisted: :twisted: jejejeje

Una abraçada.


jiji/Montse

lopetit

jiji, jiji

EntradaAutor: lopetit » 25 feb. 2003, 19:47

Benvolguda jiji

T'han de bo siguis tan valenta i osda com demostres, per que el Maverick es molt maverick, per tant, comdiuent almeu poble

"On vulguis, quan vulguis i amb qui vulguis, reina"

De totes formes, he de reconeixer que millor que jo, qui us podria fer una bona lliço seria la parella Maverick-elpoal, doncs crec que no hi ha rival per ells, modestia apart, es clar

Queda doncs reflexat el meu pensament i pendenta la partida

Ja diràs quan, com i on

Petonets, maca

Lo petit

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 25 feb. 2003, 21:05

jejejee... publemes de personalitat lopetit?? o t'he de dir elpoal?? :twisted: :twisted: :twisted:
sok més valenta del que he semblat t'ho asseguro i ja sabras on quan i com... jejejeje :roll: :roll: :roll: i us ensenyarem que vol dir jugar a la buti pollitussssssssssssssssss!! jejejee

Una abraçada.

jiji/montse :wink:

pop1

Re: nou candidat al poder

EntradaAutor: pop1 » 04 març 2003, 14:22

estimada wina,encara que amb retras pero moltissimes gracies per la teva incondicionalitat. sempre teu.

lo petit

a jiji la "valenta"

EntradaAutor: lo petit » 06 març 2003, 12:46

Hola, simàtica

Em pots dir lopetit, que es el meu nick, i he de reconeixer que si que ets valenta, o al menys, ho dius, de totes formes m'agradaría recordar-te que el cementiri està ple de valnets, per tant, us aconsello que pot ser millor que primer fem la gran partida dels sexes, tu i qui vulguis contra el maverick (el d'almacelles) i elpoal, la feu al millor de cinc i llavors, al final, veurem si la vostra gallardía es correspón amb el resultat final.

Se que tant el maverick com el Poal estàn esperant el "on, quan vulguis i amb qui vulguis" i llavors, suposo que com ets tant valenta, no tindràs problema en escriure aquí el resultat final, sobretot per poder demostrar al butinet que el homes , al menys en el joc de la butifarra, segueixen sent superiors a les dones

Un petonàs, maca
Lopetit


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants

cron