ButiKorassonet: Butipubillu 2003

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 06 març 2003, 15:43

Juas juas juas lopetit!!!!!!!!!!!!!!
Qui diu que es què?????????
Em sembla que tindras cua de dones per matxacar-te. De moment, jo ja faig per una per intentar-ho de nou.

lanena.

lopetit

a la meva estimada "lanena"

EntradaAutor: lopetit » 06 març 2003, 15:54

Hola simpàtica

Que tingui cua de dones per matxacar-me, per mi encantat, doncs per moltes que sigueu, on hi ha un home, endevant

Per mi, tantes com vulgueu i totes el mateix resultat, les dones a perdre

REcorda que estic parlant del millor de 5 partides

Repeteixo el meu slogan:
"quan vulgueu, on vulgueu i com vulgueu"
Ja sabeu on trobar-me

Petons
Lopetit

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 06 març 2003, 21:49

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: lopetit o elpoal???... tu tries... però comentaris masclistes NO GRÀCIES!!!!!!!
En fi... res més a dir, petit!!

A reveure,
martawei

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 07 març 2003, 01:20

Busco home de les meves característiques per jugar contra dues dones i demostrar al Lopetit o elpoal que en aquest joc tan hi fa el sexe. Noies tranquil·les, qualsevol de vosaltres em guanya. I si el voleu fer mixta em trio a l'Ombra :lol: així també perdrem. :wink:



p.d.: No m'ho crec, aquest tema dins el Butikorassonet: Butipubillu-03. Per cert quan acaven les votacions?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 març 2003, 01:31

osti mauri, que et tires a l'ombra ????

Jo tambè m'hi apunto !!!!!

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 07 març 2003, 09:48

company butinaire i bon amic MAURI
si jo et serveixo.........
ja pots dir dia ,hora,lloc...per la festeta ...
i una renyida butifarra.....



P.D. per cert
algu em podria dir la data???????
gracies per endavant

lopetit

guerra de sexes

EntradaAutor: lopetit » 07 març 2003, 15:49

A vore, estimades companyes del butinet

Vull fer consta, degut a l'allu de crítiques rebudes sobre els meus comentaris, que en cap moment he volgut crear una gurra de sexes al butinet, ni crec en la supremacia dels homes sobre les dones, ni res estrany

Suposo que m'haureho malinterpretat, però escric aquestes quatre ratlles per aclarir els malentesos, doncs ni de conya soc mascliste

Senzillamnet, volia manifestar que , sempre baix el meu punt de vista, crec que al butinet hi ha molts nois que juguen millor que les noies

I he posat l'exemple del poal i elmaverick, per que per mi son dos dels que en saben, i que no crec pas que hi haigui noies que els puguin guanyar. Amb això no vull pas dir que els nois en general juguen millor que les noies, sino que hi ha casos i casos, i en aquest cas, crec que es així

I sense ànim de molestar a ningú, segueixo manifestant el mateix

Un petó

Lo petit

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 07 març 2003, 21:46

Carles ha escrit:osti mauri, que et tires a l'ombra ????

Jo tambè m'hi apunto !!!!!



Carles LOLENTOT !!! he dit TRIO no TIRO, ara si organitzes un trio jo també m'hi apunto. 8)


Larvi, fet !!!, quan ens diguin hora i lloc serem parelleta, la butifarra no sé si serà renyida, però segur que serà divertida. :P

SuPeRNeNas, això del Lopetit es un repte en totes les de la llei :wink: . I Lopetit, tu ni cas del que et diuen la lanena i la weiiiiiiiiiii, son dones (ara si que me la he guanyat :oops: )

Ombra
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 18 set. 2002, 22:52

A aquests del "trio" o "tiro"....

EntradaAutor: Ombra » 09 març 2003, 19:36

Hola nois!
Primer de tot: crec q necessiteu un diccionari, q os ajudi entendre les definicions.... jejejjejee
Per altra banda... heu pensat q els vostres comentaris em poden sentar malament?? (mauri, soc una borde, recorda-ho, i tu Carles... ja ho has comprovat, oi?).
Ara q si m'ho agafo per el costat bó... q no hi han mes noies al butinet? o... em direu q soc la mes "asequible"? :evil: grgrgrggrrgrggrgrgr.
Sabeu q os dic? A CAGAR ELS DOS!!!!! (és bromaaa) però os heu passat... :cry: a més... per un trio... TRIARIA JO!!!! jaajajajajajjajaja :wink:

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 10 març 2003, 00:21

a cagar-la oeoeoe a cagar-la oeoeoe (de que em sonarà aquesta cançó?).
ombra tot i ser una borde i molt seria, de uqe t'ha de sentar malament els nostres comentaris? si tan sols parlavem de parella de jugar a les cartes, que havies entès? :lol:
Fins aviat WAPA i un petonet ben grandet !!!

lopetit

butipubillu

EntradaAutor: lopetit » 25 març 2003, 15:45

Bona tarda, amics i amigues

Caram, caram, veig que encara les noies del butinet estan molt indecisses

Amb les ganes que tinc de veure la superpartida homes-dones, i aquí molt de xerrar i poc fer

A veure, decidides, nomes cal que dieu dia i hora, i ja veureu com els homes demostren el que son

Petons

Lo petit

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 25 març 2003, 23:20

lo_petit...quan vulguis on vulguis...la mafalda i jo us plumarem igual i EVIDENTMENT que apuntarem el resultat (mai ens hem amagat d'haver plumat a ningu!!! :twisted: :twisted: :twisted: jejeje)

ole ole les SuPerNeNas ja tenim PoLliToSsSsSsSsSs!!!!!!!

jiji/montse

PD: els homes jugueu millor a que????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: aquí també ens demaneu que fingim??? :twisted: :twisted: :twisted: jajajaja

lopetit

estimada jiji

EntradaAutor: lopetit » 02 abr. 2003, 17:31

Benvolguda colega

Com pots ben suposar,espero ansiosament la partida entre tu i la mafalda contra el maverick, o 6 euros, i el poal, per mi serà un enorme plaer fer de jutge i comprobar com la meva teoria es certa, i per suposat que faré constar als foros el reusltat de la partida, veurem si aquí les dones també doneu excuses barates per no poder cumplir lo promes

Salutacions
Lopetit

Capi_9

Pubillu

EntradaAutor: Capi_9 » 30 jul. 2003, 13:08

Hala, hala, hala, jo també vull ser candidat a butipubillu!!! Jajajaja. :roll: I si no et coneix ningú, com s'ho han de fer per votar-te? Per intuició femenina d'aquesta que diuen? O si et deixes guanyar a les partides? Jajaja. Weno, una mica de bon humor mai ve malament.

Au, records a tots els butineros i butineres i a veure si ens veiem com més millor a Vilaseca dissabte vinent. Beshitos i abraçades!!!!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 36 visitants

cron