ButiKorassonet: Butipubillu 2003

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

ButiKorassonet: Butipubillu 2003

EntradaAutor: jiji » 28 des. 2002, 05:24

bé bé.. el que es promet.. és deute! ja podeu fer aquí els vostres suggeriments i presentar candidatures al ButiPubillu 2003, i de pas ens podeu explikar perquè es mereix el títol! jejjee :twisted: la únika norma que hi ha és...mmm... tirar la petita?? ai nono que això no va aki!! :oops: el que deia numés poden ser candidats els que sigui nois nois de veritat eh?????? :roll: ara no em vingueu amb allò: ooooooooooh! es que pel nick aixi a primera vista semblava taaaaaaaaaaant wapu, taaaaaant matxu ell !! i resulti dir-se Lola :lol: jejeje

Jo per no deixar-ho així sense res... i per trenkar el gel! :roll: com qui no vol la cosa i segons suggeriments i exclamacions de Butixatis vàries :lol: jejeje proposo el nostre @Carles com a guanyador del ButiDinio (entre altres coses :roll: jeje) i el nostre Hilbert, alias gatito... alias melenas el terror de las nenas 8) la la la jejeje(i com que el meu segon nick és gatita :wink: ...et voilà!)

Una abraçada, ànims... i... ke guanyi el millor!

montse/jiji
jiji l’ha editat per darrera vegada el dia: 10 gen. 2003, 16:42, en total s’ha editat 5 vegades.

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 30 des. 2002, 00:31

Al @Carles no le votat perque m'impresiona l'ensaimada, al Hilbert tampoc perque no el conec, al Quiquet tampoc perque te castigada a la dolceta lanena (apart de ser un veí saladet).
El meu vot es per Vamp, anima i el fòrum i com a noi vull estar representat per algú amb simpata. a més des que he sortit de l'armari m'estic enamorant d'ell :oops: Vamp iduuuuuuuuul !!!

Salut!!!


p.d.: la majoria podrian estar nominats, casi tots son enrotllats, o sigui que sense rencúnies pel meu vot.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 31 des. 2002, 12:09

Hola jiji. M'agradaría a veure si pots posar a la llista de candidats el gran joanroig57. Crec que és el butipubillo perfecte.... ho té tot. Guapo, simpatic, ben parit, és la hostia el tio (molt maco vaja). Animeu-vos i voteu-lo nenes que ja saveu que s'ho mereix.

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

EntradaAutor: Melodia » 02 gen. 2003, 00:07

Noi_bo...a vegades les persones no són el que semblen...

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 02 gen. 2003, 08:41

Molt bé Melodía estic totalment d'acord amb tu en això. De tota manera has de pensar que la meva proposta està escrita en clau d'humor i que de vegades s'ha de intentar llegir entre lineas... no dic res més jejeje.

PD. A veure si podem fer una partideta un día d'aquests i de passada fem petar la xerrada. Un petonas preciosa i ens veiem pel xat.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 02 gen. 2003, 10:37

El del missatge d'abans soc jo que havía oblidat loginar-me (quin verb.... sona a fer-se l'harakiri això jeje).

wina
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 24 set. 2002, 13:26

nou candidat al poder

EntradaAutor: wina » 03 gen. 2003, 17:03

Bé, ja veig que el nostre amic VaMpiret es el rei del mambo, pero aqui una admiradora fervent d'ell us proposa un altre candidat: EL "pop" autentic, de Matadepera. Com us ho diria, toca que dona gust, jajjaja es broma, es un encant d'home i molt macu.

wina
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 24 set. 2002, 13:26

mi tipo ideal

EntradaAutor: wina » 03 gen. 2003, 17:10

La gente no se realmente que criterio sigue para votar, pero yo os explicare el mio, para que no haya malos entendidos. Mi candidato ideal es: "Trileru". Motivos:
- Me encanta lo tierno que es.
- Tiene una planta como ninguno
- Sabe como tratar a todas las mujeres, incluso a mi (que mira q soy rarita)
- Me vuelve loca pero aun tengo el nº 124 y me queda rato para esperar.
Conclusion: Es la ostia.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 09 gen. 2003, 22:45

bones gent , jo tinc una proposta per fer, es una persona que te un cor mes grand que ell mateix (i això que es l'home muntanya) la meva proposta per candidat idoni es en larvi,es tant gros com bona persona, vinga fins un altre
psc

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 09 gen. 2003, 23:53

Boneeeeeeees!! ButiKorasonets addictes!! :roll:

jeje estik totalment d'acord amb tu Alp2500 el larviiiiiiiiii és una bona proposta i un bon candidat a ButiPubillu 2003 8) i amb ell ja tenim els nostres 6 CANDIDATS FINALS :!: :!: :!: :!:

vavavvaa a votar i a escampar la veu.. heu de fer vosaltres la campanya pel vostre Buticandidat!! jeje :twisted:

i... que guanyi el MILLOR!!!!!!

jiji/montse

PD. I... si... a mi me daban dos???? :twisted: jejejjee

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 10 gen. 2003, 13:57

JIJI sispli no hi cap un seté candidat
per la seva simpatia, el tracte i l'educació
creec que el millor candidat per a mega mega pubillu tindria que ésser l'agusti,
vinga jiji un esforç i ens poses al mestre als candidats

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 10 gen. 2003, 13:59

el de abans soc jo, com soc de poble a vegades aquestes tonteries del login i logout em passen de llarg
t'agrariria molt hem poguessis endosar al l'agustí com a candidat , crec que donaria el pego vaja
gracies de totes maneres
psc

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 10 gen. 2003, 16:50

aiiiii... és que sok molt bona nena eh?? :roll:

bueeeeeeeenu Alp2500!!! si es taaaaaaaant taaaaaaaaant mega l'agustí...mmm... t'hauré de creure!!jejeje

i..apa! ja en tenim 7 de candidats!!! i ara prou eh?? que sino us envaleu :twisted:

Una abraçada!

jiji/montse

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 13 gen. 2003, 15:21

Gracies jiji, per aceptar la meva darrera proposta,
t'en dec una
una abraçada
psc

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 15 gen. 2003, 21:32

Figuressssssssssssssssss.
Hola a tothom.
Gràcies, Alp2500, per haver proposat la meva candidatura, i gràcies jiji, per haver-la admès a darrera hora.
Sincerament penso que hi ha inscrits i no inscrits a les candidatures amb més mèrits que jo que no en tinc cap de mèrit. De tota manera, el meu vot és per el tiu més catxondo de tot el Butinet i part de l'estranger, el VaMp (irillu).
Una abraçada, VaMp i a guanyar.
Petonets per a tos i totes.
Agustí :D


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants