ButiKorassonet: Butipubillu 2003

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 16 gen. 2003, 01:49

EL meu "amic" alp2500, ja me la a liada, jo demano escuses ,per que no em toca pas estar en aquesta seleccio, que com diu el molt respectat sr MESTRE Agusti els que hi ha i els que no hi ha , tots farien prou per ser representats en el BUTIPUBILLU,, prou i mes .Vull donar el meu recolsament ,el sr de butinet,el cicerone perfecte , el company ideal,al bon amic el sr.mestre AGUSTI .No vull desitjar sort perque ja la tenim en poder coneixer gent com la que tenim a. BUTINET. endavant , i a millorar.

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 16 gen. 2003, 10:21

Larvi, figura, ets un encant i un bon amic, però no em tiris tantes floretes, sinó al final m'ho arribaré a creure i a més, la gent malpensarà de nosaltres (??????????), jejeje.
Saps que no quedaries gens malament com a ButiPubillu del Butinet, Larvi?

Petonets i abraçades per a tots, figures i wappes.

Agustí. :)

annesherly
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 20 set. 2002, 16:03

EntradaAutor: annesherly » 16 gen. 2003, 14:07

Uix, i jo pensant que es podien proposar 10 butipubillus.... :D

Weno, nuse si es podrà posar un més, però, no creieu que tb hauria d'estar en noi_bo??, com el seu nick indica és molt molt bo (jajajja), simpàtic, wapo.... i un gran animador del foros.

De fet, penso que hi ha algun altre butinaire que tb s'ho mereix, però, entenc que la llista total seria un xic llarga...
Aquí queda encara que sigui, la meva opinió.

Petonetsssssss

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 17 gen. 2003, 11:34

Annes em fas pujar els colors maca... Moltes gracies per a pensar amb mi encara que crec que no li arribo a la sola de les sabates de les resta de candidats oficials. Son tots molt macos la veritat. Aprofito per dir-te que tu sempre has estat una persona molt especial per a mi (quines floretes jeje) i que sempre recordo entranyablament els primers temps quan jo començava a entrar i feiem aquelles conyes amb tu i el Lluis.... encara que al final em va passar la ma per la cara el company jejeje. Bé reina res més de moment i com sempre espero trobar-te en alguna partideta. Ja saps que sempre fem suar una mica els rivals i si més no bon rollet i alegría no???. Un petó i fins ben aviat.

PD. Espero que vinguis a la trobada gironina que estem preparant. Pensa que sense tu ja no sería el mateix. O sigui que ja pots començar a buscar un foradet a la teva apretadissima agenda.

jordi_de_la_nou
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 21 set. 2002, 21:59

JO BASANT-ME EN FETS REALS, POSARIA A...........

EntradaAutor: jordi_de_la_nou » 18 gen. 2003, 00:45

Per a mí el Buti Pubillu hauria de ser l'ARTUR MAS, però el que han fet a Canal + , és un tio tant omnipresent, que fins i tot només pel fet de posar-lo a la llista i que ningíu el votés ja seria prou divertit.

No se si li agrda la butifarra, però jo li'n faria unes quantes.

Es que a aquestes hores de la nit un ...... no s'hi veu gaire de vista i de cap.
:?

Senglareta
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 18 des. 2002, 15:32

LARVI ETS EL MILLOR

EntradaAutor: Senglareta » 19 gen. 2003, 00:21

alp2500 ha escrit:bones gent , jo tinc una proposta per fer, es una persona que te un cor mes grand que ell mateix (i això que es l'home muntanya) la meva proposta per candidat idoni es en larvi,es tant gros com bona persona, vinga fins un altre
psc



Si , senyor Alp2500!
estik totalment amb tu! El larvi es el millor butipubill que pot tenir butinet. Es una gran persona amb un cor enorme!!!!
Aprofito per fer li un petooooonaaaas!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visitant

ESTIC PREPARAT PER PRESENTARME !!!! (Es tard pot-ser?)

EntradaAutor: Visitant » 19 gen. 2003, 12:37

Escriu el Sol !!

Estimats usuaris del Butinet!!!, en vista que no s'ha presentat cap canditatura de l'únic usuari que hem podia fer ombra, he decidit que interpretan els anhels i sentiments dels usuaris del butinet vull confirmar la meva candidatura per ser escollit el ...., com era?, el .... coi ara no m'enrecordo per que era la meva candidatura... pero en tot cas, sense voler decepcionar les vostres inquietuts, sapigue que hem PRESENTO CANDIDAT!!!!


apa, i si es presenta el magonma, jo hem retiro.


Una abraçada

meet
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 18 gen. 2003, 04:38

EntradaAutor: meet » 19 gen. 2003, 16:46

Estic d'acord amb tu senglareta, penso que a pesar que ni ha gent molt i molt maca en Larvi es un candidat ideal per butipubillu, desprend humanitat per tots els seus poros i una simpatia arrolladora, tambè estic d'acord amb noi_bo amb el que ell diu, i tambe a la vegada se que ni ha gent que tambè tindria que estar aqui, pero soposo que ja ni hauran mès candidaturas ja que queda gent molt maca fora en fin la nostra amiga jiji segur que ja se les ingeniara perque ella tambe revosa d'imaginacio suficient una abraçada a tothom i fins aviat :)

splash
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 19 gen. 2003, 22:19

EntradaAutor: splash » 19 gen. 2003, 23:14

Hola gent, que fariem a Alp (millor poble de la cerdanya), hi en el Butinet sense el LARVI :D. És una gran persona, i un gran Butipubillu, Adeu a tots i fins un altre

ones
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 06 oct. 2002, 03:02

butipubillo

EntradaAutor: ones » 21 gen. 2003, 14:27

Hola acabo de emetre el vot i es per larviiiiii

Es un bon butifarraire, que el trobes molt per aqui i sempre disposat a xerrar i passar una bona estona, i com a company es una maravella.

Estic d'acord amb alp , no el conec tant com ell pero es veu molt macoooo no se si tindra gaire vergonya jejeje :oops:

Es dels que sempre esta i sempre saluda aixo que l'eleccio es difícil ja que els candidats tots son molt bons, pero el meu vot es per ell jejeje

que guanyi el millor. :wink:
Felicitats tu jijij es una bona enquesta a veure si la gent s'anima a votar

VaMp
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 19 set. 2002, 00:09

Gràcies a tots

EntradaAutor: VaMp » 21 gen. 2003, 14:49


Primer de tots donar-vos les gràcies a tots els k m'heu votat i els k no m'heu votat....això no és important.El més important és que tots sou gent molt maca i estic molt orgullós de pertànyer com un més a butinet.
Veig que la votació està molt renyida.....jo ho posaré fàcil i us diré que el meu vot és pel LARVI......el cor més gran de butinet,un íduuuul total i bon amic i veí.Un petó per totes i una abraçada per tots!
VaMp :evil:

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 21 gen. 2003, 16:59

No podia ser de una altre manera, el meu i vostre bon amic vamp, ens acava de donar una mostra mes del significat de butinet, per tots els butinaires, res mes que, la amistat, la relacio, la boluntat de recolzament, en definitiva, comunicacio.
Les boniques escuses, com els butipubillus/as, nomes fan, que augmentar els sentiments de amistat, i les ganes de rel.lacio i xerinola, de tots els butinaires.
Agrair al amic vamp, el seu recolsament, am el seu vot per en larvi, demostra el que tots savem, es un gran tipus, i millor amic, i, ames referma lesperit que, crec, impera entre nosaltres, el de estimacio i respecte al company.
Gracies butinaires per ser com sou, uns bons amics, a laltre banda de la pantalla.
A tu, vamp, joujujoujuo, la propera la pago jo.......
Per mi el guanyador es, butinet , es a dir, tots nosaltres.

P.D.Animeuvos a votar, voteu, opineu, tot fara mes gran el nostre BUTINET, un mon incipient, que creix cada dia gracies a tots.Una encaixada, i una millor besada, trii cadascu el que mes li vingui de gust. SMUAKASSS joujoujoujouojoujoujoujoujou

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 24 gen. 2003, 11:22

Hola jiji, ara que veig que aixó del butipubillu està tant interesant tinc una nova proposta,
creec que el millor, l'unic i el mes adient tindira que esser
en JOAN GASPART a vore si així si li donen un altre càrrec deixa en pau al pobres seguidors del barcelona , bueno lo millor seria fer-lo president del gobern de les espanyes pero això ja seria massa (seria la caiguda del Imperio) pero com aquest no pot esser el fem butipubillu i apa ja te un carrec important
apa arreveure
psc

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 24 gen. 2003, 12:52

Només hi ha un problema en el que dius Alp. El butipubillo ha de cumplir un requisit minim.... saver jugar a la butifarra jeje. I vols dir que el senyor Joan en deu saver???? M'estranyaría molt...

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 24 gen. 2003, 14:38

noi_bo no se si en sap o no de jugar a la butifarra, pero en fot cada una als socis del barcelona que són de campionat, i aquest tipus de butifarra vols dir que no valen noi_bo??


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants

cron