BUTIFARRA EN LUDOTEKA.COM

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

BUTIFARRA EN LUDOTEKA.COM

EntradaAutor: base » 24 nov. 2007, 01:24

BUTIFARRA SENSE PEACH BET ETC..... QUE BIENNNNNNNNNNNNNN

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 24 nov. 2007, 01:28

Tranquil Base, que ja ho sap tothom.

I jo personalment, me'n alegro, ja està be que hi hagi competència, aleshores potser la gent valorarà mes el que te a casa ;-)

Adéu !

PD: I el crees en un lloc equivocat .... te'l moc a "varietats".

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 25 nov. 2007, 23:32

Pero encara no esta en funcinament, o si?
De tota manera sembla una web molt mes dinamica que aquesta, aixi que potser si que fem un salt endavant per la buti. :roll:

Es lo que tiene la competencia..... :twisted:

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 25 nov. 2007, 23:48

Próximamente

Butifarra, juego de cartas muy popular en Cataluña, cuya dinámica es muy similar a la del tute.


Comencem bé! Que no saben que "es muy similar al teto"?

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 26 nov. 2007, 12:24

Be desprès de pensar força estona si contestar o no, me decidit.

Em sembla democràtic que es faci referència de altres jocs, aquí mateix s’han posat links ( enllaços)de altres webs de joc, però, d’això, a fer propaganda directa de l’obertura de el nostre (*) joc de un altre web, penso , que es del tot desagraïment i falta de tacte amb aquet sentit.

Per respecta quès mereix el butinet ,considero molt inoportú aquet post , i mes en quan els nicks son considerats respectables .

Atentament


BET

(*) al qual es fa referencia butifarra , joc popular del pais , Catalunya.

Ara pla en diran llepaculs !!!
:P :twisted:

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 26 nov. 2007, 19:37

Qui estiga bé, que no es menege (dita popular, al menys castellonenca).
I qui no ...... au! :evil:

primavera

cuatrenous
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 25 set. 2007, 14:29

LUDOTEKA.COM

EntradaAutor: cuatrenous » 26 nov. 2007, 20:13

PERQUE VEIEU COM BA AQUESTA WEB, UN MUNT DE TEMPS DEMANAN MILLORES I JUST ARA QUE SE OBRE LA BUTIFARRA EN ALTRE WEB I AMB MILLORES SOBRE DE AQUESTA, QUE RAPID SE HAN POSAT LAS PILAS I AFEXEIXEN MILLORES QUE BONA ES LA COMPETENCIA CUAN ES FORTA. PER POSARSI RAPID MANS A LA OBRA CUAN FEIA UN MUNT DE TEMPS QUE ES DEMANAVE I NO ES FEIA, I ARA CLAR VINDRA AMB AQUELLAS COSES DEL TEMPS DE NO SE QUE BLA BLA BLA ETC... PERO FINS QUE NO LI HAN VIST ELS DENTS AL LLOP, EL QUE DEIEM SE LIS EMFOTIA NO HAN FET RES DE RES EN 5 ANYS MINIMAS MILLORES I ARA DE COP PER ART DE MAGIA PATAPUM TOTES LES MILLORES DE COP. PER AQUELLS QUE TINGEU ALGUN DUPTE SOC EL BASE EL QUE PASA QUE EN AQUESTA WEB CUAN DIUS LAS VERITATS ET KIKEJAN I ELLS TENEN LA RAO I SEMPRE ES IGUAL.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 26 nov. 2007, 20:17

mande:::::::::::::..
psc

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: LUDOTEKA.COM

EntradaAutor: Carles » 26 nov. 2007, 20:29

cuatrenous (alias base), s'està treballant en els canvis des de fa MESOS.

El fet d'anunciar-ho ara, és l'únic "influenciat" per l'anunci de ludoteka. Ja que potser (i només potser) haguéssim esperat una mica mes.


Per cert, no estàs banejat per dir la veritat, sinó per incomplir les normes repetidament i per ser un impresentable.

Adéu !

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 26 nov. 2007, 21:46

Salut a tothom,

Fa temps vaig prometre'm no intervenir en cap post on hi escrivís en BASE (àlies cuatrenous i mil nicks més). Confesso, però, que m'he mossegat la llengua tantes vegades que ara mateix la tinc ben llagada. Davant d'aquest fet he consultat el meu metge el qual m'ha remès al psicoanalista de la Seguretat Social. Consultat aquest, m'ha dit que si no volia perdre la llengua i la paciència, tornés a escriure sobre aquest usuari. M'ha costat! Carai si m'ha costat! Però, bé, davant la seva imminent marxa a la competència (ludoteka) on podrà jugar, insultar i molestar sense que li diguin res, em decideixo a dedicar-li aquestes quatre ratlles amb la total seguretat que seré respost amb contundència i en lletres majúscules en un altre post on se'm criticarà que escrigui mínimament bé el català, i se'm dirà que sóc un llepaculs, etc. Un post que, òbviament, portarà el meu nick com a títol (mal escrit per suposat). M'és absolutament igual!

Quan feia matemàtiques ens explicaven que un conjunt en el qual haguéssim definit una operació interna esdevenia grup abelià (això era la repera, crec) si, a més d'altres, acomplia la propietat commutativa. Us ho explico:
2 + 3 = 3 + 2 d'aquesta manera es compleix la propietat communtativa respecte a la suma; en el cas de la divisió no s'acompliria ja que 2/3 no és pas igual a 3/2. Tot aquest rotllo ve al cas perquè si en BASE està content per no haver de tractar amb dues excel•lents persones com la BET o la peach, nosaltres amb la seva plorada marxa també estarem contents de no comptar amb usuaris com ell.

Tot plegat, ens convertirem en Grup Abelià (la repera, crec) i tots esdevindrem feliços i menjarem perdiços!

BASE, adéu! Que tinguis un molt bon viatge d'anada, en la tornada no cal pas que hi pensis, que això està farcit de mala gent, i el web del Butinet no val res! Tingues per segur que en les Espanyes internàutiques hi trobaràs els jugadors de botifarra que satisfaran, sens cap mena de dubte, el teu inigualable saber botifarrístic.

Salut i sort, company! Fins mai! Bon vent i barca nova! Quin descans la teva absència! Cordialment agre, un llepaculs

rimbombante.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 26 nov. 2007, 22:21

vui posar el meu granet de sorra per aqui es volgui divertir un ratu; Feu corre la imaginacio: :P :twisted:


http://www.pasala.com/diversion/spankmonkey.php :shock:






Ja em direu fins quantes milles heu arrivat !!!

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 26 nov. 2007, 23:41

Bones a tothom ...

La veritat es que m'heu encuriosit i he entrat a la web de ludoteka, allà he clicat a Ayuda i he marcat l'apartat 11 Normas de uso y consejos.

Abans de seguir escrivint he comptat fins a 100 ( penseu que la família a vingut a veura si em pasava alguna cosa, perque em sentien riure tant que ... es veu que s'han espantat ...).

Copío de la web de Ludoteka la primera norma:

En Ludoteka se consideran inadmisibles las actitudes de provocación y falta de respeto; no se aceptan insultos, ni amenazas, ni menosprecios. También se consideran como faltas de respeto el abandonar las partidas a medias sin motivo ...

Carles, sols puc fer-te una sugerència:
Podríes publicar les normes del Butinet, també, en castellà ?

Potser que, d'aquesta manera, algú que les infringeix constanment (lo de que no escrigui en majúscules, li has dit tú mateix en un altre post), les acabi entenent i, el que es més important, cumplint.

Salutacions,

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 27 nov. 2007, 14:26

BASE,
és una pena que encara no funcioni la botifarra de la ludoteka, a veure si et perdem de vista d'una vegada.

Encara no ho has entés? Deixa d'emprenyar.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 27 nov. 2007, 14:36

650 milles , jijiji

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 27 nov. 2007, 15:43

Bones de nou.

En primer lloc, no volia ofendre a ningú amb lo de les meves rises (provocades al comprovar que les normes dels dos llocs son molt semblants: senzillament es demana “educació”), pensava que tothom sabría captar la ironía que hi vaig emprar, de totes maneres, rebi les meves disculpes.

En segon lloc, recordo que, a partir de la seva petició, l’hi vaig explicar com obrir ports al router i com donar permisos als programes del butinet en els tallafocs, i ara, com a consequencia dels resultats … he de demanar disculpes, en aquet càs, a la resta del butinet.

La feina dels administradors es vetllar pel bon funcionament del xat i, si cal, facilitar la integració dels nouvinguts. La tasca de explicar amb detall com poder crear partides, i que habitualment fant tots els administradors, es voluntària i, en el meu càs es fonamenta en alló que dic a vegades:

“1 + que pot crear = 4 – que rondinen”

Clar que, “errare humanum est”.


En tercer lloc, les converses privades …. es fan en privat, i no en un xat pùblic.


I finalment, de nou les majúscules, aisenyor ….

Tornant a revisar les normes de la web citada en el nom del post, he vist que les sancions per l’incompliment de les normes pasan per el kick, el ban i fins i tot la pèrdua de punts en el ranking ….. apunta Carles … bona idea …. Si s’apliqués en el nou butinet, hi hauría usuaris que sols podrien jugar amb aprenents o nicks nous (i, ho clarifico perque no hi hagin malentesos), no pels seus coneixements del joc, sino pel seu anòmal (incumpliment continuu de les normes) comportament.

Les normes estandar a Internet es poden veura en aquet link:

http://www.uned.es/iued/guia_actividad/netiqueta.htm

Salutacions,

p.s. Per cert, lo de fer el rotet .... es pels nens de teta i pels que viuen o segueixen les normes del món àrab ... per la resta, segueix sent de mala educació[/url]


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants

cron