El Club de la Màgia - Gala Solidaria Marató TV3

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

El Club de la Màgia - Gala Solidaria Marató TV3

EntradaAutor: peach » 03 des. 2007, 16:07

pels qui l'agradi la Màgia, us informo de la sesió especial de "El Club de la Màgia" a preus populars, el proper dimecres 12 de desembre al Teatreneu de Barcelona, en colaboració amb la Fundació la Marató de TV3


Imatge

http://www.atrapalo.com/espectaculos/ev ... marato-tv3

www.elclubdelamagia.com

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 14 des. 2007, 11:52

El nen va ser un dels dotze (no erem apostols) que varem poder gaudir de l'espectacle de dimecres a la nit al teatreneu.
Tinc que dir que les 3 hores seguides que va durar, van ser fantastiques, ja que l'espectacle, sap convinar els jocs de magia, amb bromes a go-go.
El resultat, al final, ens feien mal les barres de tant de riure. Feia temps que particularment, no me descollonaba de riure tant de rato.
Per tant, tinc que donar las gracies a l'organitzadora que ens va embarcar en aquesta aventura.
Per cert l'apat de sopar excelent, tant per l'abundancia, com per la qualitat del cava, un Castell de Santa Eulalia Brut Gran Reserva.
Organitzadora, m'apunto a la proxima. Graciès de part de tota la meva familia.
Ah, per fer aixo mes suau, Bon Nadal (temps de pau).

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 14 des. 2007, 18:18



... ehem... qui parla de barres....?

gràcies a vosaltres per venir, la veritat és q varem riure molt... i ara q el Deepie diu q ha averiguat com es fa el numero d'escapisme... riurem més quan li lliguem i no es pugui deslligar... :P

http://www.youtube.com/watch?v=r0EXngEF0Fg

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 14 des. 2007, 20:23

A mi, com al número, encara em fan mal les barres. Fa molt, però molts, anys que no reia tant.

Un espectable altament recomanable. La "màgia d'aprop" (els dijous, oi?) és simplement excepcional. De badar la boca i no tancarla! Ja sé amb qui mai jugaré a la botifarra! :roll:

I sí, peach, ja saps que la topologia ens encanta o sigui que quan vulguis estic disposat a escapolir-me o com a mínim a intentar-ho. Si em quedo lligat m'alimentareu oi? :P :P

Bromes a part, ANEU-HI! Imperatiu.

Tingueu manilles ... i no us servirà de res perquè el mag aquest us les prendrà (que no pendrà) totes!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants

cron