els teus robots

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

els teus robots

EntradaAutor: 1717 » 10 des. 2007, 19:05

Deep, avui he jugat amb els teus nens, concretament fen parella amb un que es diu deepbuti. T'explico la jugada.
Canto jo (sud) espases delegades
Surt Oest de as de bastos
jo fallo rodo al basto
no arrastro i toco oro
entra de manilla est
est toca bastus, nord posa el cavall, oest el rei i torno a fallar.
La manilla de bastos la te nord, Perque no la tira?
si pots dirme el raonament que fa el nen t'ho agraire. Gracies

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 10 des. 2007, 20:54

Trivial.

Els robots amb que jugues tu són una versió de fa quatre anys. Ténen molts errors i no juguen especialment fi per dir-ho suau.

A part d'això, no, no puc dir-te el raonament pel qual es guarda la Manilla de basto.
Els robots no estan fets de manera simple, no ténen una llarga llista de "si passa això, fes allò", sinò que ténen molts components que es combinen per triar la jugada "adient". Cada robot és lleugerament diferent dels demés, es guarden estadístiques de com juguen els jugadors per intentar deduïr el què ténen en funció del què fan, etc etc
Afegeix alguns errors de programació, alguns errors de concepte, alguns errors de paralatge 8) (dedicat als astrònoms) ...
I la combinació de vàries d'aquestes petites coses fa que em sigui pràcticament impossible dir d'una jugada concreta el motiu concret.

Així a priori només se m'ocorreix que es va pensar que Oest sortia de semifallo? Una mica absurd ja ho sé.

Per saber-ho necessitaria saber totes les cartes, tenir uns fitxers que hi ha al teu PC ... i dedicar-hi una estoneta!!!! I potser trobaria alguna cosa a millorar.

Però és que de la versió que tens tu a l'actual hi ha unes diferències molt, però molt importants. Els actuals han de guanyar pernil, i nano això esmola els cinc sentits :roll:.

Tingueu manilles.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 10 des. 2007, 22:04

Ai carai!

1717 t'has guanyat una llesca del proper pernil que guanyin els robots. Ningú m'havia comentat aquesta jugada i l'error encara hi és!

L'explicació? Simple. Nord està barrotant la sortida d'Est :!:

No considera que tú has fallat ni que aquesta en realitat és la sortida d'Oest.

És un error evidentment. Error que serà oportunament corregit quan estigui segur que no espatllo altres coses, que tot s'ha de mirar.

Deu ser molt poc freqüent perquè ve derivat d'un error molt més greu i que també s'hauria de corregir: la sortida d'Est. Tornar el pal en aquesta situació és simplement IN-FA-ME.

Ara m'ho miro que això encara no ho veig clar.

Tingueu manilles.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 10 des. 2007, 23:06

Tal com ha anat no tornen el pal els robots, per tant lo de tornar-lo em temo que és fruit de la famosa funció "I ara de què surto?" amb la mala sort que ha anat a tocar el pitjor pal possible :?.

I ara que hi penso ... perquè no t'ha donat el Cavall a la primera basa el teu company? eh? eh?

Uiiii ... que lluny està aquest pernil.

Tingueu manilles.

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 11 des. 2007, 10:16

Bon dia Deep

Resumin, primer tenia una llesca del pernil, i ara ja ni el pa amb tomata.
Tens rao amb que la jugada infame es quan est torna el basto, pero no estic d'acaord amb tu que a la primera jugada nord me dongui el cavall, ja que al menys en te tres, i me pot donar una anada mes endavant.
De totes maneres si amb tot aixo he lograt que te trenquesis un xic mes el cap, jejejeej, encara que no tingui llesca de parnil, ho donc per bo.
Tingueu robots.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 des. 2007, 17:34

Doncs mira tú ... no només he areglat l'error (que de fet ha de tenir molt poc impacte ja que és una situació francament poc freqüent) sinó que gràcies al teu post he pensat un parell de petites millores relacionades :P.

El pernil s'acosta inexorablement! Tens llesca garantida.

Tingueu manilles.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 12 des. 2007, 17:46




això, numero, tu ves donant idees... perq ens esparraquin les manilles ... :twisted:



PS: apa, ja he colocat la paraula.. :P


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 54 visitants

cron