Reflexionar

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

Reflexionar

EntradaAutor: BET » 14 des. 2007, 10:42

Bones

Voldria de dir la meva .

Primer de tot això es un joc , sigui campionat o no ho sigui i per aquesta qüestio no es pot posar en evidencia diversos usuaris als quals se’ls acusa de fer trampes.

M’explicaré:

Jugant davant del tapet.. tant sols amb la rateta toques alguna cosa que no sigui les cartes es pot donar el cas que el nick es posi en cursiva.

També per diversos motius i diferentes connexions les jugades poden ser lentes.

I de vegades es poden donar casualitats en el joc entre els contrincans que te quedes amb un pam de nas :oops: ( que això no treu saberne :lol: )

Però això a pensar que et fan trampes ni ha un bon tros.!!! :shock:

Jo em pregunto , perquè la gent primer pensa amb lo dolent? quan i poden averi un munt de possibilitats que no sigui així? que no val la credibilitat d’un nick sigui el que sigui? Que no recordem que darrera de un nick hi ha un persona? Que no juguem nomes per passar l’estona? Pq culpem algú de fer trampes , per mol que ho pensem, sense tenir cap prova de que així sigui? I pq desprès ens costa tant demanar disculpes? No ens trobarem tots l’endemà?. :roll:

Dons be m'han dit prepotent i m'ha enviat lluny :roll: per defensar totes les respostes d’aquetes preguntes. ( no m’importa en absolut) ho faré sempre i ho seguiré fen.

Apa reflexionar :wink:

BET

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 14 des. 2007, 12:11

Prepotent tú BET ??????.... pero si ets una "bleda soleiada"!!.. qué moriría de dolor per no fer mal!!!. Vinga và, no em facis riure!!!. Saps que pasa BET, que cada dia estem més desquiciats tots plegats i "el entorno" no ajuda a pensar que de vegades els altres pensen les coses de diferent manera a com les pensem nosaltres. "Piensa el ladrón, que todos son de su condición", ,....sabia dita castellana!!! :roll: :roll: :roll:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 119 visitants

cron