Pblm per jugar

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
libertos
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 29 nov. 2007, 19:45

Pblm per jugar

EntradaAutor: libertos » 16 des. 2007, 22:36

Hola a tots, estic intentatn poder jugar pero no puc. Tinc instal.lat el jos, m'he registrat pero no hem deixa jugar.
Quan clico a la icona de Buttinet, per jugar on line, hem diu que o estic registrat i que hem canvia el nom, llavors m'envia a la pagina web i alli si surt el meu nick Libertos.
No se com fer-ho. Algu hem pot ajudar.
Gracies.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 16 des. 2007, 22:58

Hola, bones.

Quant fas el proces de registrar-te, el sistema t'envia un email perque acabis el proces, amb un codi que has de introduir o be clicar en un link que també hi ha en el email de confirmació.

Pregunta, has acabat el procés de registre ?

Si no has rebut aquet email, mira'l en la carpeta de correu no desitjat, que a vegades, els sistemes antispam dels antivirus ho posen allà.

Salutacions,

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 16 des. 2007, 23:01


Hola libertos, he comprovat i sí, el teu nick està registrat correctament. Fa uns dies va haver-hi un problema amb els registres. El Carles ja t'ho mirarà i et dirà alguna cosa. Prova de fer-te un altre nick aveure si pots jugar.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 17 des. 2007, 13:11

Hola Libertos !

El teu usuari està creat i ben creat. O sigui, no tindries que tindre CAP problema per entrar.

Comprova que fiquis el teu usuari i password correctament, comprova que no tinguis el "majuscules" apretat, etc, etc.

Adéu !

libertos
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 29 nov. 2007, 19:45

Re pblm per entrar

EntradaAutor: libertos » 20 des. 2007, 19:09

Hola Carles, i gracies per tot. el que veig ke hem demana es al moment de entrar diu: que hi posi el meu IP i algo mes.
No se a ke es refereix. El que si puc es jugar contra la makina, pero no es el mateix.
Gracies i bons nadals.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

cron