año nuevo

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

año nuevo

EntradaAutor: mafalda » 01 gen. 2003, 14:55

No he escrito en un año y ahora parece que lo voy ha hacer todo
de golpe :lol:

tengo un deseo de año nuevo para todos. Algo de lo que parece que con las trobadas nos vamos concienciando cada vez mas.

Que nos demos cuenta de que detras de la pantalla con la que conversamos cada dia, hay una persona a la que nunca deberiamos hacer daño.

Mi experiencia personal aqui ha sido muy buena, he conocido personas estupendas aqui, he confiado en algunas y algunas han confiado en mi, por lo cual siempre les estare agradecida, pero me consta que a veces se defrauda, quiza porque es muy facil mentirle a una pantalla.

Un beso muy grande a todos y mi deseo de que tengais un año perfecto.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 02 gen. 2003, 14:10

holaaaaaaaaa, butinaires!!!!, feliç any nou !!!!!! i un amuakkkkkkk@@@@@s, enorme per tots i totes!!!!, al fin me puc conectar encare q es desde un pc q no es el meu !!, us trovo a faltar moltisim!!, per questions de feina i les dates q estem no estic a casa i me fa sentir la falta de carinyo q me doneu tots valtros, pero ara les coses ja s'estan normalitzan i molt aviat estare altre cop entre valtros que ademes us necesito, aqui no me puc descarregar el joc, per aixo tinc la necesitat d'expresar les gracies desde aqui a tots i totes les butinaires que m'han fet arrivar tant pel msn i mobil el seu carinyo, de verita molt i molt agraida i esperant que sigui ja el moment de poser-me conectar :P EIIIII @CARLES, @JORDI, @LANENA, @MASOS, @PROFETA, @GISKARD, @NUKA, @OMEGA,@JIJI, un amuakassss molt carinyos, i fins molt aviat, i tb vull donar les gracies en especial a mafalda, Quiquet, Trileru, Serenu, martina, Lera, Koldo, VaMp, ulldevellut, Agusti, queen, Ombra, Sònia, ESPERANÇA, Braso, morfeo, Larvi, migdo, Angie, jogan, Nil, Bruixeta,Estel, issa, wina, julian, baby,marta i david i ferran marpra32, nacky, joanik, pep66, riucorb, martawei, Isabel,wop i a tu no me olvido tono !!, en especial com tb a nut i AlbertBDN, per les vostres mostres d'afecte i carinyo capa mi i els meus i a la resta de butinaires que si continuo mai acabaria :oops: , de tot cor !!!!!! i fins molt aviat i aixo no es una amenaça es un fet!!!! FELIÇ ANY 2003. :lol:

rous ;-)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants