insults desmesurats d'un arrogant

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
pops
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:01

insults desmesurats d'un arrogant

EntradaAutor: pops » 19 març 2008, 14:58

be, hola, voldria formalitzar la me va queixa cap a tots aquells que no saven estar a una partida, i que mostren la seva covardia insultant a la partida, un dells es un que respon al nick de carlospallars, amb adreça de correu carlospallars@yahoo.es. a mig de lapartida i perque he tirat una carta ha començat a ha desprestigiar-me. Evidentment, jo no m'he callat, i no he abandonat la partida per respecte als altres dos jugadors. De fet el mes gros que l'he dit es que era un mega crack, i l'he preguntat si era campio del mon, la seva resposta ha estas " ta puta mare". Jo he escrit que no ho era. Evidentment el creador de la partida l'ha tancat, i en missatge tancat ha reiterat aquesta desagradable expressió. despres, jejeje, a tancat el butinet, el mol covard. Mireu, se que aixo igual es pa de cada dia, jo em penso que no, tanmateix demano que algú em doni el nick d'algun moderador del joc per tal de formalitzar aquesta queixa. Em penso que un dels que jugava era un tal keke, encara que em sembla que son amics. Tanmateix , confio en la seva integritat si calgués. res més, gracies als que heu llegit aquestes linies

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 20 març 2008, 09:27

Bon dia pops, els impresentables no es que abundin ( que tambe pot a ser) es que sempre son els mateixos.
Se que es desagradable entra a una partida i rebra insults de tona mena sense tenir ni cap ni peus. Y comparteixo la teva inquietud al respecta.
Pero ara per ara, el problema de las partides privades, es aixo mateix, que es privada, pertany en el creador de la partida, o sigui tu en aquet cas ets un comvidat de " casa seva". A partir d'aqui tu ets lliura de segui escoltan els insults , agunatar-los i continuar jugan o agafar la " porta " i marxar.

En el cas que expliques, tu vares continuar la partida, jo nomes et diria, un altre dia, et disculpes per marxar amb els altres companys i punt. No tens cap deure a continuar escoltan paraules grulleres contra la teva persona.

salutacions
BET


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants